MuscleMeat

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Bezoekers in dit topic

Apfulstrudel om 11 uur bij de koffie, en goulash soep met kaiserbrood als lunch :p

20190226_133928.jpg


20190226_114225.jpg
 
Goed mensen, daar zijn we weer met zoals beloofd: De update hoe verder?

Aller eerst wil ik jullie enorm bedanken dat jullie me volgen en actief meelezen! Ik krijg steeds meer reacties en volgers, dit motiveert me enorm!

Ik heb een heerlijke week snowboarden achter de rug waarbij het gemiddeld 10° was (zon en geen wind) en we zo'n 6 uur per dag aan het boarden waren. Heerlijk!

Zoals jullie hebben gezien heb ik (voor mijn doen) aardig gezondigd. Ontbijt was altijd wel "gewoon" brood met smeerkaas , nutella, hagelslag etc. Maar op de pistes en in de avond heerlijk genoten van de oostenrijkse specialiteiten.

Waar ik enorm benieuwd naar was zodra ik thuis zo komen was de weegschaal natuurlijk. En schrik niet, deze gaf 61 aan.... dat betekend dat ik -4 kilo ben afgevallen in 1 week waarbij ik echt elke dag (schatting) 3k+ cals heb aangetikt ??????. Ja ik ben erg actief geweest maar dit had ik niet verwacht.

Ik ga vanaf nu weer terug naar 2500cals per dag en mn oude schema oppakken. Deze cals ga ik denk ik elke week 50 - 100 opschroeven. Ik wil gewoon 70kg wegen..

Heb opzich wel weer zin om te gaan knallen met het schema, morgen weer aan pullday1 beginnen. Vandaag waaayyy to much spierpijn om te trainen :o:o
 
Ontbijt was altijd wel "gewoon" brood met smeerkaas , nutella, hagelslag etc.
Ïs dit gewoon?:roflol:

Waar ik enorm benieuwd naar was zodra ik thuis zo komen was de weegschaal natuurlijk. En schrik niet, deze gaf 61 aan.... dat betekend dat ik -4 kilo ben afgevallen in 1 week waarbij ik echt elke dag (schatting) 3k+ cals heb aangetikt ??????. Ja ik ben erg actief geweest maar dit had ik niet verwacht.
Holy shit..dat is aardig wat! Maar vergis je ook niet hoeveel je verbrand met een uur snowboarden.. (afhankelijk van intensiteit toch al gauw 400-500kcals/uur denk)..

Ik ga vanaf nu weer terug naar 2500cals per dag en mn oude schema oppakken. Deze cals ga ik denk ik elke week 50 - 100 opschroeven. Ik wil gewoon 70kg wegen..
Komt goed! Goede insteek ook:thumbs:

In jouw geval kan het wel met 100kcals per week hoor. Wat is je berekende onderhoud eigenlijk?
 
Ïs dit gewoon?:roflol:


Holy shit..dat is aardig wat! Maar vergis je ook niet hoeveel je verbrand met een uur snowboarden.. (afhankelijk van intensiteit toch al gauw 400-500kcals/uur denk)..

Komt goed! Goede insteek ook:thumbs:

In jouw geval kan het wel met 100kcals per week hoor. Wat is je berekende onderhoud eigenlijk?


400-500 cals per uur kan wel kloppen, maar je spendeert zeker 50% van de tijd in de lift etc.. maargoed, de 4kg weight drop is niet voor niets. Misschien idd onderschat!

Volgens cleannutrition website onderhoud = 2350, aankomen =2500 tot 2800.
 
Morning weight : 62kg

Vandaag ff geen zin om mijn schema te volgen. Heb er een freestyle pull workout van gemaakt. Ook de gewichten weet ik niet echt meer, maar had zin om een "aankloot" training te doen. Misschien dat ik de gehele week beetje freestyle en vanaf volg week weer het schema oppak...

De train;

Wide grip cable pulldown
4x 10

Standing tbar row
4x 8

(Zie afbeelding, weet naam niet van oefening :p)

3x 12

Reverse fly
4x 10

One arm machine row
4x 10 elk arm

Close grip pulldown
4x 8

Hammer curl
4x 16

Preacher curl
3x 10

Crosstrainer; 300cals

Mooi geweest, vandaag weer proberen 2500 aan te tikken..

Image-1 (5).jpg
 
Irl druk druk, vanaf maandag schema weer oppakken +komt er een update.. stay tuneddd
 
Stoffig hier.

Die oefening heet straight arm rope pulldown btw.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Prive leven even op een rijtje krijgen.. nog wel getraind en vooral meegelezen op het forum.. ik beloof morgen een update te geven en het loggen weer op te pakken!
 
Nou zoals beloofd een update;

Er zijn hier en daar wat dingen gebeurt in mijn priveleven die ik eerst op een rijtje moet krijgen (werk / studie gerelateerd ). Dit is een van de hoofdredenen geweest dat ik het loggen even links heb laten liggen... ook had ik even geen zin meer om een schema te volgen en meer wou freestylen.

Dit betekend dat ik gewoon ben blijven trainen 5 tot 6x in de week, maar mijn voeding niet optimaal was. Ik ging meer trainen om even mijn hoofd te legen en soort van even ontsnappen aan de realiteit (hoe diepzinnig dit ook klinkt), ik trainde niet echt voor progressie...

Dit alles heeft er toe geleid dat ik vanmorgen 61,8 woog ipv de 65.5 kg die ik woog voor dit hele riedeltje begon. Hoe nu verder?

Vanaf morgen gaat ik weer 2500 cals eten EN tracken in mfp. 150 ei / 340 carb en +- 50 fatt. Ook ga ik weer een vast trainingschema oppakken. Ik denk dat ik upper / lower ga doen (4x pw) en de overige dagen dat ik extra ga gewoon wat armen en achterlopende spiergroepen pak, maar de focus vooral op de upper A/B en lower A/B dagen leg (4x pw dus).

Vanavond even wat eiwitreepjes en shitzooi bestellen bij xxl, hoe gek het ook klinkt. Dit motiveert mij altijd :p. Ook weer ff een bestelling bij musclemeat doen.

LETS DO THIS!

Nog een leuk plaatje van mijn avondeten en hopelijk tot morgen <-- dan post ik mijn trainschema ook;

Avondeten = cordon blue (lidl diepvries) , groentemix van courgette prei en champignons + basic friet van de appie :p

20190331_174711.jpg
 
Back
Naar boven