XXL Nutrition

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress

Bezoekers in dit topic

Nou zoals beloofd een update;

Er zijn hier en daar wat dingen gebeurt in mijn priveleven die ik eerst op een rijtje moet krijgen (werk / studie gerelateerd ). Dit is een van de hoofdredenen geweest dat ik het loggen even links heb laten liggen... ook had ik even geen zin meer om een schema te volgen en meer wou freestylen.

Dit betekend dat ik gewoon ben blijven trainen 5 tot 6x in de week, maar mijn voeding niet optimaal was. Ik ging meer trainen om even mijn hoofd te legen en soort van even ontsnappen aan de realiteit (hoe diepzinnig dit ook klinkt), ik trainde niet echt voor progressie...

Dit alles heeft er toe geleid dat ik vanmorgen 61,8 woog ipv de 65.5 kg die ik woog voor dit hele riedeltje begon. Hoe nu verder?

Vanaf morgen gaat ik weer 2500 cals eten EN tracken in mfp. 150 ei / 340 carb en +- 50 fatt. Ook ga ik weer een vast trainingschema oppakken. Ik denk dat ik upper / lower ga doen (4x pw) en de overige dagen dat ik extra ga gewoon wat armen en achterlopende spiergroepen pak, maar de focus vooral op de upper A/B en lower A/B dagen leg (4x pw dus).

Vanavond even wat eiwitreepjes en shitzooi bestellen bij xxl, hoe gek het ook klinkt. Dit motiveert mij altijd :p. Ook weer ff een bestelling bij musclemeat doen.

LETS DO THIS!

Nog een leuk plaatje van mijn avondeten en hopelijk tot morgen <-- dan post ik mijn trainschema ook;

Avondeten = cordon blue (lidl diepvries) , groentemix van courgette prei en champignons + basic friet van de appie :p

Bekijk bijlage 451549
Goed dat je weer begint, maar 1 ding snap ik niet.
Begon dit "riedeltje" al voor je wintersportvakantie?
Na je laatste post was je gewicht namelijk 62kg inplaats van 65.5.
 
Goed dat je weer begint, maar 1 ding snap ik niet.
Begon dit "riedeltje" al voor je wintersportvakantie?
Na je laatste post was je gewicht namelijk 62kg inplaats van 65.5.

Thanks!, nee het is min of meer tijdens de wintersport gebeurd en na de winter idd 3.5kg afgevallen door actief snowboarden en blijkbaar weinig eten.. gewicht sinds dien dus niet echt meer toegenomen
 
Goed dat je t weer oppakt. Hopelijk is alles nu weer wat op orde.
Succes!
 
Hopelijk heb je nu je tweede adem gevonden en kan (en wil) je er terug tegenaan gaan. Succes met alles.
 
Sodan, tijd voor een update. Eindelijk kan ik wat positiefs melden. Op de uni eindelijk mijn 2 laatste vakken goedgekeurd waardoor ik aan het laatste gedeelte van mijn scriptie mag beginnen :). Als alles goedgekeurd wordt hoop ik binnen 2 maanden afgestudeerd te zijn. Ook op mijn werk uitslag gekregen en ik mag / kan blijven! Vanaf dit punt hopelijk alleen maar stappen vooruit nemen.

Ik zal vanaf nu ook weer actief gaan loggen en trainen. Maandag 15-4 zal ik push pull legs schema oppakken en voedingsinname weer serieus gaan tracken. Dit weekend staan er nog wat cheats op de planning (fotos zullen gedeeld worden), en dan vanaf maandag weer serieus verder. Ik was goed bezig en dit wil ik weer oppakken. Heb nu het gevoel dat ik wel train (vooralsnog onregelmatig), maar dat ik geen progressie heb omdat me focus even ergens anders lag, maar zoals vermeld gaat het goed met me en ik hoop dat dit zo blijft.

Ben weer vol gemotiveerd te knallen! Bedankt aan iedereen die nog meeleest en de moed / intresse in mijn logje nog niet opgegeven heeft =)
 
Sodan, tijd voor een update. Eindelijk kan ik wat positiefs melden. Op de uni eindelijk mijn 2 laatste vakken goedgekeurd waardoor ik aan het laatste gedeelte van mijn scriptie mag beginnen :). Als alles goedgekeurd wordt hoop ik binnen 2 maanden afgestudeerd te zijn. Ook op mijn werk uitslag gekregen en ik mag / kan blijven! Vanaf dit punt hopelijk alleen maar stappen vooruit nemen.

Ik zal vanaf nu ook weer actief gaan loggen en trainen. Maandag 15-4 zal ik push pull legs schema oppakken en voedingsinname weer serieus gaan tracken. Dit weekend staan er nog wat cheats op de planning (fotos zullen gedeeld worden), en dan vanaf maandag weer serieus verder. Ik was goed bezig en dit wil ik weer oppakken. Heb nu het gevoel dat ik wel train (vooralsnog onregelmatig), maar dat ik geen progressie heb omdat me focus even ergens anders lag, maar zoals vermeld gaat het goed met me en ik hoop dat dit zo blijft.

Ben weer vol gemotiveerd te knallen! Bedankt aan iedereen die nog meeleest en de moed / intresse in mijn logje nog niet opgegeven heeft =)
Leuk om lezen dit! Allemaal positieve dingen dus :)
Fijn dat je zo gemotiveerd bent en blijft. Succes en veel plezier met het "knallen"
 
Keep up the goodwork bro!
 
We zijn weer geweest! Besloten mijn oude schema van push-pull-legs 6x per week weer op te pakken. Gewichten iets omlaag moeten schroeven helaas.

Pushday 1 - Week 1

Flat Benchpress:
8x 50kg
5x 65kg
4x 65kg
5x 65kg
5x65 kg

Barbell Military press
5x45 kg
5x45kg
5x45kg

Incl dumb press
8X24kg
8x24kg
8x24kg

Overhead dumb triceps ext SS met dumbel sideraise
10x 22kg SS 15x 8kg
10x 22kg SS 15x 8kg
10x 22kg SS 15x 8kg

Skullcrushers SS met cable triceps ext (met stang)

12x 30kg SS 18x 21.6kg
12x 30kg SS 18x 21.6kg
12x 30kg SS 18x 21.6kg

Crosstrainer +- 300 cals in 30 minuten

Terugkijkend had ik echt een sicke pomp in mijn triceps en wel voldaan gevoel. Vanaf vandaag ga ik mijn Calorieen weer bijhouden. Tussen de 2400 en 2600 per dag als doel. Voornamelijk clean en IIFYM. Zal binnenkort even een sumup geven van de voedingsbronnen die ik voornamelijk tot mij neem.

Ochtendweight was 63.2kg bij een lengte van 1.78.
Ben echt benieuwd hoe mijn shape er uit zou zijn bij +- 70kg. We gaan ervoor :p

Vanavond op het menu; Home made tiroler grustl :p, pic zal gedeeld worden! Tot morgen (pullday 1)
 
Tiroler grustl ala home made

20190415_175906.jpg
 
Op naar 78 kg op 1.78 dat is pas een mooi doel
 
Pullday 1 - week 1

Deadlift
6x 90kg

Pulldown
12x 61.3kg
10x 61.3kg
10x 61.3kg

Cable row
12x 52kg
12x 52kg
12x 52kg

Facepulls
20x 19.3kg
16x 19.3kg
15x 19.3kg
15x 19.3kg
15x 19.3kg

Preacher curl
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg

Dumbell curl SS Rope Ab chrunch
12x 14kg SS 12x 35kg
12x 14kg SS 12x 35kg
12x 14kg SS 12x 35kg
12x 14kg SS 12x 35kg

Crosstrainer ; 300 cals

Prettige training. was wel erg warm maar alles ging wel redelijk. Helaas gewichten weer iets omlaag, maar the only way is up :p. Gisteren weer 2500cals naar binnen gewerkt.

Een vraag aan de kenners; volgens mijn schema moet ik op deze dag dus 1 set van 5+ herhalingen deadliften. Heeft dit nou echt wel nut voor die ene set...? Ik ben namelijk al 3 uur bezig alles klaar te maken, maak 5 herhalingen en mag vervolgens alles weer opruimen. Ik volg het schema braaf, maar heeft deze ene set nou echt toegevoegde waarde? Misschien dat Starx6673 kan helpen?

Vandaag weer 2500 naar binnen werken, avondeten = kerriezuurkool <-- zin aan!

Tot morgen! (Dan ist legday #spierpijn incoming) :p
 
Ik heb het zelf met Greyskull ook lange tijd gedaan, 1x5+ deadlifts per week en dat werkte heel goed. Ik heb nu wel meer volume nodig, maar is in jouw geval een prima stimulus voor kracht en spiergroei.
 
Ik heb het zelf met Greyskull ook lange tijd gedaan, 1x5+ deadlifts per week en dat werkte heel goed. Ik heb nu wel meer volume nodig, maar is in jouw geval een prima stimulus voor kracht en spiergroei.

Oke dan blijf ik dit gewoon aanhouden. Bedankt!
 
Back
Naar boven