XXL Nutrition

HertogSandBox - Road to 100KG BenchPress (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sterkte ... hoop dat je snel meer weet..
 
Heftig nieuws.... Veel sterkte gewenst. We duimen hier allemaal met je mee, in de hoop dat alles goed komt. Take care!
 
Aller eerst hardstikke bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. Even een update van mijn kant:

Deze week was een rollercoaster, probeer het ziekenhuisbericht nog steeds te verwerken. Kan het al redelijk naast me neerleggen. Morgen heb ik een belafspraak om 1200 met het ziekenhuis waar ik te horen krijg wat de artsen vermoeden dat de knobbel is, en of ik verder onderzocht moet worden. Spannende dag morgen :help:

Vandaag mijn verjaardag nogmaals gevierd met de andere kant van de familie. (Vandaag echt jarig, 25 lentes oud alweer)

Qua training blijven we doorbikkelen. Deze week weer een kilo aangekomen (nu 62kg) dus dat gaat goed. Zit nog steeds op 2700 cals.
Wel besloten een ander schema indeling te volgen. Ik ga 3x per week borst doen en "maar" 1x per week benen ipv 2x. Ik merk dat mijn motivatie op legdays echt zo laag is.. en ik wil niet met tegenzin gaan trainen. Bench wil ik echt sterker worden dus daarom extra aandacht.

Voeding blijft ff op 2700 tot ik weer stagneer. Vandaag lekker genoten, appeltaart, pannekoeken, schuimgebak en patatjes met een berehap pinda.

Het loggen pak ik deze week weer op, nogmaals bedankt voor het blijven volgen en de meelevende berichtjes :heart:
 
Ondanks de enorm stresserende situatie, hoop ik dat je toch een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag...?
Happy birthday iig HertogSandBox .
Morgen is D-day... Ik duim voor je man!
Sterkte en veel moed gewenst morgen.
 
Succes vandaag man, hopen dat het meevalt
 
Goed, we zijn een halve week verder en niet echt veel duidelijker geworden. Ik zou afgelopen maandag gebeld worden, maar er was een "spoedgeval" waardoor ze vandaag pas zouden kunnen bellen. Ze zouden om 12:00 bellen, maar dit werd 16:30 uiteindelijk. Wat ze gevonden hebben op de CT scan in mijn hoofd willen ze verder gaan onderzoeken door de neuroloog. Het is "waarschijnlijk" niet kwaadaardig omdat het niet lijkt te groeien en niet vast zit aan weefsel, maar ze willen het verder onderzoeken op een uitgebreidere CT scan in het Erasmus centrum ziekenhuis dus dat is minder.. ook moet ik een uitgebreider bloedonderzoek laten doen omdat er wat waardes waren die net op het randje waren... maar goed, het enige wat ik nu kan doen is duimen dat het niet kwaadaardig is of groeit.

Training gaat wel goed met mijn nieuwe schema. Ik zal de trainingen binnenkort als alles is gezakt weer gaan loggen.
Inmiddels weeg ik 62KG op 2700 cals. Gewicht blijft stijgen dus houd ik deze cals voorlopig aan :thumbup:
 
Vooralsnog geen echt slecht nieuws. Eerste feedback die je hebt gekregen klinkt alvast redelijk hoopvol.
Ik duim voor je.
Sterkte!
 
Klote die onduidelijkheid, ook dat wachten is dan slopend. Maar vooralsnog geen slecht nieuws inderdaad! Sterkte man.
 
Hoi ben ik weer, even een update.
Ik zit totaal niet lekker in mijn vel, erg veel last van mijn gehoor (oorpijn en oorsuizen etc.). Gehoor blijft afnemen, hoop niet dat ik op het punt kom dat ik echt niks meer hoor. Het "bultje" in mijn hoofd gaan ze gelukkig verder onderzoeken. Begin November heb ik een afspraak staan in het ziekenhuis waar ik WEER onder een CT scan moet, maar dit keer 1 die speciaal gericht is op hersenen etc. Ook krijg ik dan vloeistof ingespoten zodat ze het beter kunnen zien.

Op dit moment loop ik ook nog bij de KNO arts voor mijn gehoor, ook dit gaan ze verder onderzoeken omdat ze nog steeds geen aanleiding hebben. Ik krijg weer een gehoortest en intern onderzoek via een camera. Tevens heb ik deze week voor de 4e keer bloed laten prikken. Ze hebben weer 4 buisjes afgenomen om te onderzoeken of er ergens een aanleiding te vinden is. Ook had ik vorige week een afspraak bij de internist. Deze vroeg me de hemd van het lijf, wat eet je? Hoe leef je? Wat doe je voor beroep? Hoe slaap je? Plas je? Drink je?... ze nemen op dit moment het zekere voor het onzekere en halen mijn gehele lichaam door. Misschien alleen maar goed, maar leuk is anders.

Oke genoeg gezeik, daar komen jullie hier niet voor natuurlijk!
Ik blijf wel gewoon lekker doorknallen in de gym :lifter:
Echter volg ik ff geen vast schema omdat ik soort van andere dingen aan mijn hoofd heb en daar ff geen zin in heb. Was het 5x5 schema wat ik logde gewoon zat. Wil ook meer focus op chest leggen (2/3x pw) en 1 dag minder benen. Ja benen zijn ook belangrijk bla bla, maar ik heb er gewoon geen zin in en vindt "grotere" benen niet echt van belang, dus ik onderhoud ze gewoon lekker 1xpw :bang:.

Hieronder zal ik een overzichtje plaatsen van hoe mijn trainingen er ongeveer uitzien. <-- dit veranderd eigenlijk elke training, train nu op gevoel en waar ik zin in heb doe ik. Ik train 6xpw nu.

Maandag / donderdag; Chest & Biceps
1. Bench press 5x5
2. Incline bench of incline dumbell of incline smith machine 4x8
3. Fly machine of dumbell fly of fly machine 3x12
4. Press variant (bijv. Chest press machine, dumbell press , cable chest press) 4x8
5. Dumbell biceps curl 3x12
6. Hammer curl 3x12
7. Alternate biceps curl 3x 12

Dinsdag / Zaterdag; Rug en Triceps
1. Lat pulldown 4x 10
2. Cable row 4x 10
3. Bendover row of machine row (breed) 4x10
4. Standing pullover 4x 10
5. Dumbell row 4x10
6. Overhead triceps ext. 3x12
7. Triceps pulldown 3x12
8. One arm triceps ext. 3x12

Woensdag; Shoulders, legs en abbs
1. Overhead press 5x5
2. Seated overhead press in smith machine 4x10
3. Side raise 3x12
4. Reverse fly 3x12
5. Face pulls 4x8
6. Leg press 4x10
7. Leg extension 3x10
8. Leg curl 3x10
9. Rope ab crunch 3x 15
10. Hanging knee raise 4x 8

Dag 6 (laatste dag wanneer uitkomt <-- extra dag); N.V.T.
Dit is dus mijn extra dag waarop ik eigenlijk de training van woensdag (should,legs,abbs), zou moeten herhalen.
Op deze dag doe ik waar ik zin in heb zo lang ik in iedergeval chest maar train. Vaak wordt het chest en schouders.

Ik ga vanaf nu het loggen weer oppakken. Voeding heb ik wel redelijk strict onder controle nu. Ik eet elke dag gemiddeld 2700 calorieën. Soms wat meer, soms iets minder.

Gewicht is nu 62.

We gaan er weer voor.. tijd voor positiviteit in dit logje! :flexing::)
 
Sterkte en top dat je zo doorzet!! :thumb:
 
Back
Naar boven