MuscleMeat

Gestopt Hervee contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hervee

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
4.346
Waardering
231
Hallo,

Ik ben Hervé en kom oorspronkelijk uit het PL-gedeelte hier op het forum. Aangezien het bouwen van een goed fysiek even belangrijk is dan het bezitten van brutale kracht, vind ik het geen slecht idee om te tonen dat ook powerlifters een degelijk fysiek kunnen bouwen.

20 jaar
1m90
106 kg

M'n examens gaan weldra van start, dus zullen er relatief weinig trainingen gepost worden, maar na 19 juni vlieg ik er weer helemaal in.

Hier nog een filmpje van m'n laatste training en nog 3 recente foto's.

http://www.youtube.com/watch?v=PQfS-ExG0BE&list=UU4TV_tYjN_imnBk7FjfstEg&index=1&feature=plcp

mm kleiner.jpg


230blockpull.jpg


Foto0076.jpg
 
Homo
 
  • Like
Waarderingen: DG80
Mooi dat je meedoet man! Kan me nog wel herinneren dat ik oooit een log van jou gevolgd heb. Succes!
 
Aight succes heb zelf altijd schrik om kracht te verliezen
 

Love the fans :D

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 15:37 ----------

Ik was van plan toch te cutten deze zomer, niet te veel, want wil er niet shredded bijlopen. Ik heb liever een fysiek dat kracht uitstraalt dan een fragiel wasbordlijfje.
 
Wat eet ik allemaal overdag?

1) 50 gr whey, 100 gr havermout, 1 banaan, 1 protein bar, peperkoek

2) 500 gr kwark, stuk fruit, 2eetlepels pindakaas, enkele sneden brood

3) 200 gr rundsgehakt, 125 gr rijst (ongekookt gewicht), groeten, cashewnoten

4) 50 gr whey, 100 gr havermout, pindakaas

5) post workout: creatine, dextrose, evt bcaa's

6) wat m'n moeder maakt OF hetzelfde als meal 3

7) 500 gr kwark, noten

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 16:35 ----------

Het plan om droger te worden is wat cyclen met carbs, NOOIT te laag want wil uberhaupt geen kracht verliezen. (we weten allemaal dat dat gay is)

Daarnaast ga ik evt een supplement tot me nemen en ook zeker meer groene thee en koffie drinken.

Cardio zal 1 tot 2 keer per week plaatsvinden. Ik ga waarschijnlijk gaan lopen met m'n vriendin. Dan heeft zij gelijk ook meer beweging.
 
Laatst bewerkt:
En trainingen hoe gade die doen ? Nu doe je 4 upperlower ME DE zeker
 
Dus je vriendin is meer beweging nodig? :D
 
Succes ermee, beest! Voor zover ik kan beoordelen (heb nog niet iedereen z'n log gecheckt), toch ook wel zeker kans op top 5 en met wat geluk 3.
 
Dus je vriendin is meer beweging nodig? :D

Nee haar lijntje is strak hoor ;), maar ze zou graag wat meer bewegen aangezien ze voorlopig weinig doet van sport.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 17:56 ----------

Succes ermee, beest! Voor zover ik kan beoordelen (heb nog niet iedereen z'n log gecheckt), toch ook wel zeker kans op top 5 en met wat geluk 3.

Merci ! We zullen zien hoe het loopt. Ik ga op m'n gemak cutten en niet te gek doen. Ik ga m'n trainingsdoelen niet aan de kant schuiven om belachelijk droog te staan..
 
denk dat ik ook maar een contest log ga starten
 
Nog tijd kunnen vinden voor 1 training.

Chain suspended safetybar goodmorning (navelhoogte, belachelijk laag, small stance)

5x45
5x65
5x85
5x105
2x12x105
Damn, dodend. Telkens een pauze beneden en alles opspannen. Small stance is ook veel moeilijker dan wide hierbij. Het type barbell maakt het ook wel pittig. Fijn.

Romanian deadlift

8x60
8x80
8x100

One arm cable row


4x8xhalf block

Barbell shrugs

8x60
8x80
8x120
8x150
8x180 PR
8x200 PR

Chest press

4x20xfullblock

Parcours pushdowns + high cable curls non stop

4x8 + 4x8

Parcours front raises, rear delt en side delt non stop

4x8x10 + 4x8x5 + 4x8x5

Comment: Back building + pumping. Nice :D . Nu aan de examens beginnen !!
 
Succes kerel! Jou volg ik!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven