AndroidHealthClinic

He's alive

Bezoekers in dit topic

Zo jongens en meisjes, kunnen we nu allemaal weer gewoon ontopic blijven? Dat houd dus in, commentaar geven op de foto's van de topicstarter, en ook vooral elkaar in zijn waarde laten, dus we hoeven geen lieve koosnaampjes voor elkander te gaan zitten bedenken.

Mijn dank is groot. ;)
 
Gorilla-Man zei:
En omdat jij en je vrouw er zo over denken moet iedereen dat maar doen? Wat denk je van mensen die niet aan bodybuilding doen van jou vonden als ze je zagen lopen in je hoogtij dagen, die zouden jou ook een freak of gedrocht noemen, veels te gespierd en lelijk etc en dan ga je nu zelf bot afgeven op ''manwijven'' Jij hebt zelf ook aas gebruikt, hoe zou je het vinden als iedereen jou een domme anabolen aap zou noemen?

Anderen afzeiken is sowieso altijd makkelijk, laat iedereen zijn eigen leven bepalen en probeer dat respecteren ipv te doen alsof alleen jou mening de juiste is

Toon wat respect,
hij heeft meer bereikt dan jij ooit zult bereiken
 
Chapeloere zei:
Toon wat respect,
hij heeft meer bereikt dan jij ooit zult bereiken
Respect tonen voor iemand die zelf onrespectvolle dingen neerzet? Moet ik als een soort van verliefde gaylord alles pikken van iemand die op bodybuilding gebied veel bereikt heeft enkel daarom? Leer zelf ff verder kijken dan je neus lang is sjoerd en hoezo meer bereikt, enkel omdat ie een gespierd lichaam had?
 
Gorilla-Man zei:
Leer zelf ff verder kijken dan je neus lang is sjoerd en hoezo meer bereikt, enkel omdat ie een gespierd lichaam had?

Ja, dat bedoelt ie denk ik wel, het is ten slotte een bb forum.
 
Back
Naar boven