MuscleMeat

He's alive (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_59_48

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
125
Waardering
3
Hallo, in 1987 werd ik Mr. Belgium IFBB bij de middengewichten, ondanks vele tegenkantingen van Mr. Blommaert himself. Hoe kan ik hier een foto van mezelf posten?
 
Ik ook en welkom hier.
 
welkom en veel plezier
 
welkom, en kom maar op met de foto
 
Hey,

Je kan ook op 'gallery' onder je eigen naam klikken. In het venster dat dan tevoorschijn komt, zie je rechtsboven 'upload foto' of zoiets staan. Klik daarop en volg de verdere instructies. Piece of cake :D
 
welcome!

ik ben erg benieuwd naar de pics en je kennis!
 
Gaaf! ben benieuwd naar de fotos en idd je tips!
 
Vind dat er eens een regel moet komen dat je eerst eens 200 posts moet maken alvorens een foto te kunnen plaatsen.
Er zijn hier al genoeg die bij hun eerste post een foto plaatsen om hun ego te strelen en vervolgens nooit meer iets zinnigs inbrengen.
Zeg niet dat dit voor jou geld, maar we zullen het zien.
 
Justifire zei:
Vind dat er eens een regel moet komen dat je eerst eens 200 posts moet maken alvorens een foto te kunnen plaatsen.
Er zijn hier al genoeg die bij hun eerste post een foto plaatsen om hun ego te strelen en vervolgens nooit meer iets zinnigs inbrengen.
Zeg niet dat dit voor jou geld, maar we zullen het zien.

als hij oldskool mr belgium was heb ik daar geen prob mee :D
 
Shluh zei:
als hij oldskool mr belgium was heb ik daar geen prob mee :D

idd, net als een jonathan later ofzo. Die plaatst ook veel pics met relatief weinig posts, maar dat lijkt me geen probleem. Alleen maar cool toch?
 
Je moet zelf weten wat je er van vind.
Ik vind het dus absoluut niet cool als je alleen maar de pimp uithangt en verder geen waarde toevoegt aan het board.
Immers fotos van pro's kunnen we genoeg vinden op internet.
Nuttige tips daarentegen een stuk minder.
Zie liever gasten zoals Jerry, daar leer je nog eens wat van :thumbs:
 
Hallo, ik probeer even ....

[Link niet meer beschikbaar]
 
Gelukt.....

[Link niet meer beschikbaar]

Klik op bovenstaande link en je ziet een foto van mij in topshape. Mochten er vragen zijn, stel ze maar...als ik kan dan beantwoord ik ze ... Groetjes ... Jan... :eek:
 
erg nice jantje , train je nog altijd? nog recente pics?
 
Nog 1-tje dan...

[Link niet meer beschikbaar]

Hierboven nog een foto..nee trainen doe ik niet meer. Af en toe neem ik de halters nog eens vast, maar ik ben zowat opgebrand wat body-building betreft. Ik was 2 keer vice-Mr. Belgium bij de lichtgewichten en 1 keer Mr. Belgium bij de middengewichten. Ik ben wel zinnes om in september terug wat lichte fitness te doen. Daar zal het bij blijven. Af en toe bekruipt me nog eens de lust om eventueel terug een wedstrijd te doen. Maar mijn gezin en bijhorende verplichtingen laten dat niet meer toe. Ik schilder nu olieverfschilderijen en put daar evenveel plezier uit...
 
Mooi man, das vrij indrukwekkend :thumbup:
 
Erg goed :).. mooi fysiek bro :D. Geen plannen voor een come-back dus?
 
Back
Naar boven