XXL Nutrition

He's alive (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede pics bro!

Maaruh, als schilder zijnde zal je je natuurlijk vergrijpen aan hele andere verboden middelen niet...? ;)
 
damn zelfs dat schilderij mag er wezen ! (dacht zal wel een peuterschilderij zijn ^^;; i was wrong )
 
leuke foto's en 'verhaal', best nog wel een mooi schilderij... Net als MightyDuck ga ook ik deze post nog even volgen in de toekomst :)
 
Mooi verhaal om te lezen, ook was zo te zien bodybuilding niet je enige talent!!
 
jantjes zei:
Ik schilder nu olieverfschilderijen en put daar evenveel plezier uit...
Jan does Bob Ross :D

Maarre, respect :thumbs:
 
Winnen wordt normaal...

Bedankt voor jullie positieve reacties. Als ik één ding heb geleerd met Body-Building is dat je een winnaarsmentaliteit kan kweken. Nooit opgeven, doorgaan, als je geveld wordt door pakweg een griep, ga dan gerust 4 dagen in bed liggen, maar de vijfde dag sta je er weer,en doet je ding. Winnen kan je leren, in elke tegenslag schuilt een les. Ik heb problemen net als ieder van ons, maar ten eerste ik blaas ze niet op, ten tweede ik zorg ervoor dat ze zo snel mogelijk van de baan zijn, en ten derde ik heb me omringd met positieve mensen, geen zanikers, dus ik heb een uitstekend vangnet.
Je kan van elke situatie iets leren, ook vaneen penibele. Nu benik zover dat ik winnen als normaal begin te beschouwen, I AM NO F****** LOSER.
Het leven is de moeite om geleefd te worden, vrij van elk dogma, hetzij religieus, hetzij kultureel, zoek gerust je eigen waarheid, wie gaat je dat beletten???
Ik wil niet preken, maar een paar wijsheden kunnen er gerust vanaf :
Niets is geheel wit of zwart...
Probeer de "slechten" te onwijken indien mogelijk...
Ontwikkel je talenten, door hard werken en siscipline, met vallen en opstaan...

Om te eindigen een gouden tip om de top te bereiken, vertrouw op jezelf, en niet teveel op een ander. Jij moet het zelf doen... dus geloof in jezelf, dat kan alleen als je zelfrespect hebt, en dat bouw je dan weer op door je hart te volgen... en de juiste beslissingen te nemen. Laat de ander in zijn waarde... Laat je niet rollen als je het kan vermijden, LOOK IT UP als je iets niet zeker weet, kennis is macht... it's that simple... You don't have to take it from me, here's a list you can see...
 
Bob Ross no way...

[Link niet meer beschikbaar]

Wel degelijk Jan Timmermans ... who the f*** is Bob Ross...
 
jantjes zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Wel degelijk Jan Timmermans ... who the f*** is Bob Ross...
Hey niet zo heh tegen mij mister :mad: :p
Bob Ross was een do-it-yourself-cursus-goeroe-schilder :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Had het naturlijk al lang opgezocht.
 
Indrukwekkend om je verhaaltjes te lezen!
 
Nothing but respect :thumbup:
 
Ja, goed verhaal, hopelijk blijf jij hier lange tijd op het forum :thumbs:
 
Toch nog even dit...

Ik heb eens heel vluchtig naar iemands "programmatje gekeken", de taal die daarin wordt gehanteerd is toch wel zorgwekkend... Het gaat hier niet om een simpel diëetje maar wel om anabolen, m.a.w. geslachtshormonen...

Vrouwen ontwikkelen baardgroei, krijgen een zwaardere stem en hun borsten verdwijnen. Leuke boel. Waarom wil een vrouw er als een man uitzien... Een beetje spieren is sexy, een manwijf daarentegen is voor de freaks. Sorry dames.
 
jantjes zei:
Ik heb eens heel vluchtig naar iemands "programmatje gekeken", de taal die daarin wordt gehanteerd is toch wel zorgwekkend... Het gaat hier niet om een simpel diëetje maar wel om anabolen, m.a.w. geslachtshormonen...

Vrouwen ontwikkelen baardgroei, krijgen een zwaardere stem en hun borsten verdwijnen. Leuke boel. Waarom wil een vrouw er als een man uitzien... Een beetje spieren is sexy, een manwijf daarentegen is voor de freaks. Sorry dames.
Waar gaat dit over? ???
 
Mijn vrouw

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn vrouw in 1987, zo kan het ook dus, gespierd en toch supersexy, vrouw gebleven dus....
 
jantjes zei:
Ik heb eens heel vluchtig naar iemands "programmatje gekeken", de taal die daarin wordt gehanteerd is toch wel zorgwekkend... Het gaat hier niet om een simpel diëetje maar wel om anabolen, m.a.w. geslachtshormonen...

Vrouwen ontwikkelen baardgroei, krijgen een zwaardere stem en hun borsten verdwijnen. Leuke boel. Waarom wil een vrouw er als een man uitzien... Een beetje spieren is sexy, een manwijf daarentegen is voor de freaks. Sorry dames.
En omdat jij en je vrouw er zo over denken moet iedereen dat maar doen? Wat denk je van mensen die niet aan bodybuilding doen van jou vonden als ze je zagen lopen in je hoogtij dagen, die zouden jou ook een freak of gedrocht noemen, veels te gespierd en lelijk etc en dan ga je nu zelf bot afgeven op ''manwijven'' Jij hebt zelf ook aas gebruikt, hoe zou je het vinden als iedereen jou een domme anabolen aap zou noemen?

Anderen afzeiken is sowieso altijd makkelijk, laat iedereen zijn eigen leven bepalen en probeer dat respecteren ipv te doen alsof alleen jou mening de juiste is
 
Dani zei:
Waar gaat dit over? ???


Ik heb het idee dat meneer Jantjes de heile bermaan wil uithangen. Beetje jammer. Ik krijg het idee dat deze meneer denkt dat hier allemaal 16-jarige zitten die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn en zomaar wat doen.
90% van dit forum weet waar hij/ zij mee bezig is en zitten niet op adviezen te wachten die vertellen dat ze niet mogen gebruiken.
Je bent niet de heilige vader van dit forum bro ;).
 
hoewel ik iedereen in zijn waarde laat. En voor zichzelf mag bepalen inhoeverre ze de vermannelijking accepeteren om hun fysiek te bereiken, kan het niet oneens met hem zijn. Deze man geeft gewoon zijn mening.

Hoewel ik het wel eens ben met eduard dat het gros van dit forum weet waar hij mee bezig is.
 
jantjes zei:
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn vrouw in 1987, zo kan het ook dus, gespierd en toch supersexy, vrouw gebleven dus....

ziet er goed uit je vrouw :thumbs:
 
Back
Naar boven