Fitness Seller

He's alive (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iedereen doet wat hij wil

Je kan het me toch moeilijk kwalijk nemen dat ik er tegenop zie om gekust te worden door een vrouw met een baard, waarvan het angezicht misvormd is door gebruik (te mannelijke kin) enz...

Natruulijk doet iedereen wat hij wil, binnen de grenzen van het wettelijke natuurlijk.

Als het gros van dit forum weet waarmee het bezig is, dan is dat een goede zaak. Natuurlijk werd ik vroeger ook nagestaard, er waren er die dat mooi vonden, en er waren er die dat aardslelijk vonden. Over smaak valt niet te twisten.

Maar sorry, een vrouw die op een man lijkt, hoef ik niet, als iemand anders dat wel appreciëert dan is dat zijn zaak. Ik bedoel maar, anabolen zijn geen snoepjes... Het gevaar is dat men blind wordt voor de gevaren, men redeneert van : tot nu toe verloopt alles goed, dan zal dat ook zo wel blijven... Fout dus... sorry maar ik kan het echt niet zachter uitdrukken. Eeen decaatje is echt geen vitaminesupplement... en zelfs met dat laatste moet je soms opletten. De wil om "groot" te worden of om een wedstrijd te winnen kan soms blind maken voor alle gevaren, wie dit niet wil horen of zien, is ofwel dom, ofwel verslaafd...
 
jantjes zei:
Maar sorry, een vrouw die op een man lijkt, hoef ik niet, als iemand anders dat wel appreciëert dan is dat zijn zaak.


Hehe hier haal je twee verschillende dingen door elkaar. Het gaat er niet om wat jij wil maar om wat die persoon wil. Als een vrouw groot wil worden en goed geinformeerd AAS gaat gebruiken is dat haar keus en hoeft ze er geen rekening mee te houden of een vent haar nog wil.
 
Zegguh Bob Ross, allemaal leuk en aardig wat je vindt en niet vindt hoor, daar niet van. Maar je komt hier binnen, stelt je voor, gaat vervolgens over op:

Ik heb eens heel vluchtig naar iemands "programmatje gekeken", de taal die daarin wordt gehanteerd is toch wel zorgwekkend... Het gaat hier niet om een simpel diëetje maar wel om anabolen, m.a.w. geslachtshormonen...


Waarna al snel volgt dat je niet gekust wilt worden door een vrouw met een baard. Ligt het aan mij dan dat de logica van dit monoloog me ontgaat?

Je bent Jan, voormalig wedstrijdBBer, je schildert en je hebt een hekel aan vrouwen die aan de roids zijn. Ehhh.. fine. :rolleyes:

Kleine tip, zet even een tandje lager in, dit is niet echt de manier om je populair te maken. ;)
 
jantjes zei:
Je kan het me toch moeilijk kwalijk nemen dat ik er tegenop zie om gekust te worden door een vrouw met een baard, waarvan het angezicht misvormd is door gebruik (te mannelijke kin) enz...

Natruulijk doet iedereen wat hij wil, binnen de grenzen van het wettelijke natuurlijk.

Als het gros van dit forum weet waarmee het bezig is, dan is dat een goede zaak. Natuurlijk werd ik vroeger ook nagestaard, er waren er die dat mooi vonden, en er waren er die dat aardslelijk vonden. Over smaak valt niet te twisten.

Maar sorry, een vrouw die op een man lijkt, hoef ik niet, als iemand anders dat wel appreciëert dan is dat zijn zaak. Ik bedoel maar, anabolen zijn geen snoepjes... Het gevaar is dat men blind wordt voor de gevaren, men redeneert van : tot nu toe verloopt alles goed, dan zal dat ook zo wel blijven... Fout dus... sorry maar ik kan het echt niet zachter uitdrukken. Eeen decaatje is echt geen vitaminesupplement... en zelfs met dat laatste moet je soms opletten. De wil om "groot" te worden of om een wedstrijd te winnen kan soms blind maken voor alle gevaren, wie dit niet wil horen of zien, is ofwel dom, ofwel verslaafd...


Sorry hoor, maar eerlijk gezegd vind ik jou vrouw toch een beetje mannelijk eruit zien, je zegt zelf dat je geen manwijf wil, maar als ik naar de voorgevel van je vrouw kijk, dan denk ik toch dat ze er erg mannelijk gaat uit zien. :D Ook gebruikt soms ;)
 
Hou jullie sterk

[Link niet meer beschikbaar]

Dit wordt mijn laatste post op dit forum. Hierboven nog een foto met vrouw en kind erop. Sorry hoor, gezin gaat voor nu. Diegenen die er iets aan hadden, des te beter voor hen... But life goes on ... Sorry jongens, heb nu andere dingen te doen. Groetjes...
 
vergissing

[Link niet meer beschikbaar]

Dit was de foto die ik bedoelde, bijna 20 jaar na de foto van hierboven, zo ziet mijn vrouw er nu uit... Groetjes...
 
Gevalletje beetje ik wil mijn foto's showen en mijn ego op krikken en dan vertrekken.
Ik zou persoonlijk dan gelijk deze thread deleten en een regel van minimaal 50-100 post voor foto's te mogen plaatsen
 
IKKE zei:
Gevalletje beetje ik wil mijn foto's showen en mijn ego op krikken en dan vertrekken.
Ik zou persoonlijk dan gelijk deze thread deleten en een regel van minimaal 50-100 post voor foto's te mogen plaatsen

Nee. typisch gevalletje ervaren BB'er, oud kampioen met een eigen kijk op de zaken die schrikt van hoe er tegenwoordig door de jeugd gedacht wordt over anabolen gebruik (misbruik in zijn ogen).

Typisch gevalletje van weinig tot geen respect van de kant van de leden van dit forum waardoor een mogelijk waardevolle aanvulling op het forum weggejaagd wordt.

Bedankt, hier gaat het board beter van worden......
 
Ben ik niet met je eens. Jan werd absoluut warm en respectvol ontvangen. Tot die post 'wat ik nog ff wilde zeggen' (waarvan ik nog steeds niet weet waar of over wie die gaat) Voor zover ik weet lopen hier op het board geen dames rond met baardgroei. Dit was (of leek iig) een directe aanval op een groep members hier.
Geen slimme zet. Wat je geeft krijg je terug weetje.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Open your eyes
 
Dani zei:
Ben ik niet met je eens. Jan werd absoluut warm en respectvol ontvangen. Tot die post 'wat ik nog ff wilde zeggen' (waarvan ik nog steeds niet weet waar of over wie die gaat) Voor zover ik weet lopen hier op het board geen dames rond met baardgroei. Dit was (of leek iig) een directe aanval op een groep members hier.
Geen slimme zet. Wat je geeft krijg je terug weetje.

Toen de man een mening bleek te hebben was meteen het respect ook weg, en dat vind ik zo treurig.

opmerkingen als:

Sorry hoor, maar eerlijk gezegd vind ik jou vrouw toch een beetje mannelijk eruit zien, je zegt zelf dat je geen manwijf wil, maar als ik naar de voorgevel van je vrouw kijk, dan denk ik toch dat ze er erg mannelijk gaat uit zien. Ook gebruikt soms

Jij hebt zelf ook aas gebruikt, hoe zou je het vinden als iedereen jou een domme anabolen aap zou noemen?

Ik heb het idee dat meneer Jantjes de heile bermaan wil uithangen
(wat een heile bermaan dan ook moge zijn)

maar zelfs ook
Zegguh Bob Ross,
is hoe grappig ook bedoeld niet echt respectvol.

Dat je het er niet mee eens bent, prima (al lijkt het me een beetje vreemd aangezien niemand precies wist waar het over ging), maar er zijn wel meer mensen hier op het forum waar ik het niet mee eens ben, als ik daar iedere keer over zou moeten gaan flamen ben ik zo door mijn strafpunten heen :) Ik begrijp dat het een bepaalde sT is die hier gehanteerd wordt op het forum, maar aangezien een dergelijke sT van reageren in de samenleving niet normaal is (probeer het eens op je werk zou ik zeggen als je het niet eens bent met je baas) is het voor beginners
 
ik ben pas een rookie op het gebied van bben en moet eigenlijk me mondje houden maar wil toch even iets kwijt in het algemeen...

Ik vind toch echt dat je respect moet hebben voor elkaar ongeacht de keuze die die gene maakt (anabole e.d). En jantjes geeft een bepaalde mening en gelijk vliegt er van alles door het topic. Moet ook anders kunnen lijkt me toch? Heb respect voor jezelf en voor een ander en hou de eer aan jezelf. of doe het via pm maar ik ga nu wijselijk in een hoekje zitten en me mondje houden. Wou het gewoon even kwijt.

groetjes
Delano
 
Toch nog even verduidelijken...

Mag ik tenslotte nog iets toelichten... Ik heb jullie toch gezegd dat ik het effect van GH aan het bestuderen ben tegen verouderingsverschijnselen. Ik ben dus niet tegen gebruik... Ik zeg gewoon LET OP ... Laat je niets wijsmaken door bijv. jongens van de zwarte markt die zeggen dat meer beter is (voor hun portefeuille wel natuurlijk) ... Laat nauwlettend je bloed kontroleren door een GOEDE arts... Ikzelf heb verkalkingen overgehouden aan mijn prostaat, ondanks een zeer matig gebruik...

Een ander gevaar is dat je er altijd in wedstrijdvorm zou willen verschijnen, dat kan dus niet zonder een hypotheek te nemen op je gezondheid...

Ik heb het goed met jullie voor...Laat dat duidelijk zijn...

Verder kunnen die paar mindere opmerkingen van anderen mij weinig schelen, ik persoonlij vind "manwijven" niet aantrekkelijk, maar kan wel genieten van een lekker gespierd kontje met weinig (dat wil niet zeggen geen ...) vet. Het gaat erom de vrouwelijkheid te bewaren, ik weet niet hoe er nu gejureerd wordt, maar in de jaren 80 was de tendens om meer een meer voor zware gespierdheid te stemmen... Zo werkt de jury het gebruik van verboden middelen in de hand... en ik vind dat dom.

M.a.w. hoed je voor het feit dat je wel eens een junky zou kunnen worden... Sinds wanneer is het verkeerd om iemand te waarschuwen.

Na mijn titel ben ik benaderd door een zeer hoog geplaatst persoon van de IFBB - Ik geef jullie even mee wat die mij probeerde wijs te maken ... : "Je zou meer moeten gebruiken, als je zinnes bent om pro te worden"... Ten eerste dat bewijst dat ik in het smilieu bekend stondvoor het feit dat ik weinig gebruikte, en ten tweede dat bewijst eveneens dat die persoon voor geen joot geïnteresseerd was in mijngezondheid, maar gewoon op zoek was naar eennieuwe trekkar voor zijn commerciële aktiviteiten...

Ten slot nog dit, er zijn best wel vrouwen die een mooie gespierdheid kunnen laten samenvallen met vrouw zijn... Wel deze wens ik proficiat, want zij weten een lijn te trekken... Vrouwen die rondlopen met een biceps van 45 cm omtrek vind ik niet mooi meer... Maar dat is een persoonlijke mening, en daar heb ik recht op...

Toch nog bedankt aan al diegenen die mij gesteund hebben in mijn betoog, nu moet ik echt afscheid nemen, want jongens, ik heb nog massa's werk voor de boeg... Wie verder nog iets wil weten kan me gerust een mailtje sturen jan-timmermans@skynet.be als ik tijd vind, en het is een serieuze mail, zal ik naar best vermogen antwoorden. Het ga jullie goed...
 
Sorry maar ik begrijp sommige commentaren hier echt niet. De man wil iedereen waarschuwen en terecht (misschien op een wat provocerende manier, omdat hij nogal te koop loopt met z'n prestaties in het verleden , maar hierdoor wordt hij wél serieus genomen en ik denk dat het dat is waar hij op doelt...)
 
jantjes zei:
Mag ik tenslotte nog iets toelichten... Ik heb jullie toch gezegd dat ik het effect van GH aan het bestuderen ben tegen verouderingsverschijnselen. Ik ben dus niet tegen gebruik... Ik zeg gewoon LET OP ... Laat je niets wijsmaken door bijv. jongens van de zwarte markt die zeggen dat meer beter is (voor hun portefeuille wel natuurlijk) ... Laat nauwlettend je bloed kontroleren door een GOEDE arts... Ikzelf heb verkalkingen overgehouden aan mijn prostaat, ondanks een zeer matig gebruik...

Een ander gevaar is dat je er altijd in wedstrijdvorm zou willen verschijnen, dat kan dus niet zonder een hypotheek te nemen op je gezondheid...

Ik heb het goed met jullie voor...Laat dat duidelijk zijn...

Verder kunnen die paar mindere opmerkingen van anderen mij weinig schelen, ik persoonlij vind "manwijven" niet aantrekkelijk, maar kan wel genieten van een lekker gespierd kontje met weinig (dat wil niet zeggen geen ...) vet. Het gaat erom de vrouwelijkheid te bewaren, ik weet niet hoe er nu gejureerd wordt, maar in de jaren 80 was de tendens om meer een meer voor zware gespierdheid te stemmen... Zo werkt de jury het gebruik van verboden middelen in de hand... en ik vind dat dom.

M.a.w. hoed je voor het feit dat je wel eens een junky zou kunnen worden... Sinds wanneer is het verkeerd om iemand te waarschuwen.

Na mijn titel ben ik benaderd door een zeer hoog geplaatst persoon van de IFBB - Ik geef jullie even mee wat die mij probeerde wijs te maken ... : "Je zou meer moeten gebruiken, als je zinnes bent om pro te worden"... Ten eerste dat bewijst dat ik in het smilieu bekend stondvoor het feit dat ik weinig gebruikte, en ten tweede dat bewijst eveneens dat die persoon voor geen joot geïnteresseerd was in mijngezondheid, maar gewoon op zoek was naar eennieuwe trekkar voor zijn commerciële aktiviteiten...

Ten slot nog dit, er zijn best wel vrouwen die een mooie gespierdheid kunnen laten samenvallen met vrouw zijn... Wel deze wens ik proficiat, want zij weten een lijn te trekken... Vrouwen die rondlopen met een biceps van 45 cm omtrek vind ik niet mooi meer... Maar dat is een persoonlijke mening, en daar heb ik recht op...

Toch nog bedankt aan al diegenen die mij gesteund hebben in mijn betoog, nu moet ik echt afscheid nemen, want jongens, ik heb nog massa's werk voor de boeg... Wie verder nog iets wil weten kan me gerust een mailtje sturen jan-timmermans@skynet.be als ik tijd vind, en het is een serieuze mail, zal ik naar best vermogen antwoorden. Het ga jullie goed...

top :thumbs:
 
Sjezus wat een trieste reacties hier zeg. De man geeft gewoon zijn mening (die beter gefundeerd is dan die van 95% van de leden hier). Een ex-gebruiker van in de veertig kan het weten of niet?

Heel typisch dat veel fanatieke AS gebruikers hier geen enkele kritiek over anabolen kunnen hebben, geeft te denken over hoe verantwoordelijk ze er zelf mee omgaan.
 
(Ik zie dit topic nu pas).

Idd, ik vond die droge woordkeuze trouwens wel om te lachen en ik deel - wat betreft vrouwen die eruit zien als de vriendin van Markus Ruhl - je mening ook :D
Wel jammer dat je niet - zoals Frank Zane - op latere leeftijd nog je fysiek hebt onderhouden. Maar goed, zoals je zegt is het een hoofdstuk in je leven; je had wel een klasse fysiek!
 
Allez, de laatste reaktie dan, om het af te leren. Frank Zane was één van mijn grote voorbeelden. Ik kreeg ooit het compliment van hem dat ik goed had geposeerd (ook ooit van Tom Platz gekregen)... Ik ben niet zinnes om mezelf te laten onderkomen, en ben dan ook bezig aan een strijdplan tegen de aftakeling, inclusief een nog aantrekkelijk lijf. Maar soms moet je prioriteiten stellen, gezin ging voor, carrière en brood op de plank ook. Van zodra ik mijn huidig ideaal bereikt heb, dat wil zeggen, geen enorme massa, maar aantrekkelijk vanuit het oogpunt van een leek, bij wijze van spreke, dan post ik hier een foto... Beloofd. Dat kan binnen een jaar zijn, dat kan binnen 2 jaar zijn.

Tussen haakjes, ik heb jaren gecorespondeerd met de geneesheer waar ook Zane bij te rade ging... Leuke herinneringen genoeg dus...
 
dat soort groei nu van nog grotere jongens&meisjes noemt inflatie jantje ;)
 
Back
Naar boven