- Waardering
- 2.950
Om het wat overzichtelijker te maken heb ik alle resultaten en info in deze eerste post geplaats. Ik vul dit de komende dagen nog aan. Mensen die hun resultaten willen delen kunnen posten in dit topic of via pm sturen.
Mogelijke kuren:
Alles kuren zijn 6 weken behalve orals en korte esters only.
Hcg kan bij elke kuur toegevoegd worden op 500iu-750iu 2x/week, behalve bij de anavar only natuurlijk omdat anders een nakuur nodig is.
Dit zorgt voor sneller herstel. Wel opletten dat je eigen testosteronaanmaak gestimuleerd wordt en dus ook de omzetting naar oestrogeen. Dus reken op 100mg test dat je eigenlijk minder zou moeten zetten voor een goede A:E verhouding. Mensen gevoelig aan oestrogene bijwerkingen zoals gyno moeten hier zeker rekening mee houden en hun dosis hier op voorhand aan aanpassen.
Gemiddelde winsten:
Dit is dus wat je overhoud na een kuur (minus vocht en verlies na kuur).
Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg):
+Hope2again:-Start 85kg op 13% (vvm 74kg)
-Einde na nakuur 88,3 op 11% (vvm 78,6kg)
-Winst 4,6kg
+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23% (vvm 79,6kg)
-Einde 106,2kg op 22% (vvm 82,8kg)
-Winst 3,2kg
+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8% (vvm 73,4kg)
-na 6weken 93kg op 17,81% (vvm 76,5kg)
-Winst 3,1kg
-Na 10 weken 95Kg op 17.5% (dosis verhoogd in week 7 naar 500mg test en 300mg primo, merkt zelf sterke stijging in vocht op)
-12 weken doorgezet, resultaat 2 weken na nakuur 93kg op 17% (vvm 77,2kg)
-Uiteindelijk winst 3,8kg. Zoals u ziet heeft langer kuren of dosis verhogen weinig nut op termijn. Hij had sneller een nieuwe kuur kunnen beginnen als hij op 6 weken gestopt was.
+Gebruikuur:-Start 80kg op 11.9% - 14.7% (vvm 70,48- 68,24)
-2 weken na nakuur: 84kg op 13.0% - 13.5% (vvm 73,08- 72,66)
-winst: 2,6- 4,4kg
+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16% (vvm 67,6kg)
-Einde 84,8 op 15% (vvm 72,1kg)
-Winst 4,5kg
+Annoniem 2:-Start 93kg op 15% (vvm 79,1kg)
-Einde 92kg op 11% (81,9kg)
-Winst 2,8kg
+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11% (vvm 80,1kg)
-Einde 93,5 kg op 11% (vvm 83,2kg)
-4weken na nakuur 93 kg op 11% (vvm 82,8kg)
-Winst 2,7kg
Andere kuren:
+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%
-Start en eindgewicht nog opvragen
Geposte resultaten:
Mogelijke kuren:
Alles kuren zijn 6 weken behalve orals en korte esters only.
- 250mg test - 250mg primo: voor een goede A:E (Androgeen/Oestrogeen) balans en extra vetverbranding hierdoor. Minder kans op gyno en andere ongewenste oestrogene bijwerkingen. Verhouding kan hierop aangepast worden door test te verlagen en primo gelijk te verhogen.
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 10 dagen na laatste inject beginnen. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.
Boven onderhoud eten zorgt er meestal voor dat het vet % gelijk blijft, op onderhoud voor een lichte daling van gemiddeld 1% en onder onderhoud 2%. Beste resultaat voor meeste winst in spiermassa is natuurlijk boven onderhoud.
- Anavar only op 30mg: gedurende 4 weken voor degenen die liever niet injecteren. Snel herstel en geen nakuur nodig.
Volgende kuur kan na 2-3 maanden ingepland worden.
- 20mg anavar - 75mg test propionaat /2dagen: gedurende 4 weken voor sneller herstel en toch een goede A:E verhouding.
Nakuur 5 dagen 50mg clomid, dit 3 dagen na laatste test inject beginnen. Test kan door hcg vervangen worden.
- 200mg deca of 100mg NPP/3 dagen - 250mg test: ter bescherming/herstel of voorkomen van bepaalde blessures en een goed immuunsysteem. Je kan test ook vervangen door hcg (hmg kan er ook bij).
Nakuur 10-14 dagen 50mg clomid, dit 14 dagen na laatste inject. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.
- 250mg test - 20mg anavar: Zelfde als de test-primo kuur, maar met iets meer winst.
Nakuur 10-14 dagen clomid, 10 dagen na laatste inject beginnen. Volgende kuur kan na 3-4 maanden ingepland worden.
- 350mg test e - 200mg mast e: Ook 6 weken. Voor degenen die liever masteron dan primo gebruiken. Test mag wat hoger dan omdat het iets minder anabool dan primo is.
Nakuur 10-14 dagen clomid, 10 dagen na laatste inject te beginnen.
Hcg kan bij elke kuur toegevoegd worden op 500iu-750iu 2x/week, behalve bij de anavar only natuurlijk omdat anders een nakuur nodig is.
Dit zorgt voor sneller herstel. Wel opletten dat je eigen testosteronaanmaak gestimuleerd wordt en dus ook de omzetting naar oestrogeen. Dus reken op 100mg test dat je eigenlijk minder zou moeten zetten voor een goede A:E verhouding. Mensen gevoelig aan oestrogene bijwerkingen zoals gyno moeten hier zeker rekening mee houden en hun dosis hier op voorhand aan aanpassen.
Gemiddelde winsten:
Dit is dus wat je overhoud na een kuur (minus vocht en verlies na kuur).
- Primo-test: 3kg gemiddeld (gebaseerd op dosering 200 primo -250 test).
- Anavar only: 2kg gemiddeld.
- Anavar 20mg- test 250: geeft gemiddeld 4kg winst.
- Deca-test: Ook 4kg gemiddeld.
Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg):
+Hope2again:-Start 85kg op 13% (vvm 74kg)
-Einde na nakuur 88,3 op 11% (vvm 78,6kg)
-Winst 4,6kg
+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23% (vvm 79,6kg)
-Einde 106,2kg op 22% (vvm 82,8kg)
-Winst 3,2kg
+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8% (vvm 73,4kg)
-na 6weken 93kg op 17,81% (vvm 76,5kg)
-Winst 3,1kg
-Na 10 weken 95Kg op 17.5% (dosis verhoogd in week 7 naar 500mg test en 300mg primo, merkt zelf sterke stijging in vocht op)
-12 weken doorgezet, resultaat 2 weken na nakuur 93kg op 17% (vvm 77,2kg)
-Uiteindelijk winst 3,8kg. Zoals u ziet heeft langer kuren of dosis verhogen weinig nut op termijn. Hij had sneller een nieuwe kuur kunnen beginnen als hij op 6 weken gestopt was.
+Gebruikuur:-Start 80kg op 11.9% - 14.7% (vvm 70,48- 68,24)
-2 weken na nakuur: 84kg op 13.0% - 13.5% (vvm 73,08- 72,66)
-winst: 2,6- 4,4kg
+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16% (vvm 67,6kg)
-Einde 84,8 op 15% (vvm 72,1kg)
-Winst 4,5kg
+Annoniem 2:-Start 93kg op 15% (vvm 79,1kg)
-Einde 92kg op 11% (81,9kg)
-Winst 2,8kg
+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11% (vvm 80,1kg)
-Einde 93,5 kg op 11% (vvm 83,2kg)
-4weken na nakuur 93 kg op 11% (vvm 82,8kg)
-Winst 2,7kg
Andere kuren:
+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%
-Start en eindgewicht nog opvragen
Geposte resultaten:
Cools, ik heb inmiddels 2keer het 250-200 test-primo kuurtje gedaan, waarbij ik de tweede keer proviron erbij gepakt heb om gyno tegen te gaan wat ik tijdens de eerst kuur kreeg (had toen al geswitched naar 200-250).
Heb met de laatste kuur 2kg gepakt en 1% vet verloren.
Langere wil ik ook niet doen, 1x eerder gedaan met test/mast maar daar merkte ik ook na 8 weken geen vooruitgang meer behalve vocht vasthouden.
Cools
Ik heb ook je kuurtje geprobeerd als eerste keer in me leven. Voordat ik eraan begon ben ik eerst flink gaan cutten van 15% naar circa 10%vet. Ik woog 82 kg toen ik de cut starte, mijn lengte 1'78 m. Train al ruim 12 jaar maar nooit serieuz op voeding gelet. Het laatste jaar wel maar geen significante gains vandaar dat ik es jou kuurtje wilde proberen.
Het resultaat mag er zijn ik ging van 74 naar 82 kg.
De nakuur is nu een week afgelopen hierin ben ik circa 0,5 kg afgevallen, weeg nu dus nog 81,5 kg
Ben wel direct na de kuur gestart met creatine....dus er zal nog een gedeelte vocht zijn.
Ik sta nog steed op circa 10% vet.
Over 3 maanden zal ik nog een update geven hoe ik er dan bij sta.
Hallo cools,
Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje.
Thanks,
Ger
Mannen,
Op advies van Cools volgende kuur gedaan de afgelopen 6 weken.
- test E 250 mg ew.
- Anavar 20 mg ed.
over 4 dagen begint nakuur met nolva
gestart op 78 kg bij 1,70 met vp 11.
Zit nu na 6e week op 87kg bij 12%.
Sides: sneller zweten, enorme pomp onderrug, en erg geil.
postieve effecten: gainz,kracht,pomp,lekker gevoel.
ga nu eerst 2 a 3 maanden off om te zien wat er van over blijft doel is om in de off periode vp te gaan verlagen voor de volgende kuur.
Dan zal ik een soortgelijke kuur gaan proberen met test e 250/prim0 200 mg voor weer 6 weken.
ben benieuwd naar de netto winst over 2 maanden.
vooralsnog ben ik erg te spreken over deze manier van kuren.
helemaal geen vervelende sides en knallen als een beest!
Nieuwe update van mijn 4 weken anavar 30 mg kuurtje:
Na 3 weken:
-Totale toename in gewicht 3.3 kg.
-Vetpercentage is gelijk gebleven
-Kracht wat toegenomen. (niet spectaculair maar wel duidelijk)
-Libido hetzelfde, misschien zelfs iets toegenomen maar zeker geen groot verschil.
Bijwerkingen: Niet signifant behalve dus:
a)-Beetje schorre stem maar dat had ik al na een paar dagen
b)-Soms beetje jeuk op hoofdhuid maar minder dan de 1e 2 weken
c)-Bij flink inademen wat drukkend gevoel aan de linkerkant
Nu ga ik de laatste week in. In de 3e week ben ik 1.8 kg aangekomen, waarvan misschien 300 gr aan gewicht te danken is aan kerstavond (iets meer gesnoept dan normaal ☺)
Hopelijk kan ik uiteindelijk 2.5 kg overhouden na 3 maanden..
Laatste update over mijn anavar 4 weken 30 mg per dag:
-Week 4
Alleen maar 0,2 kg gewicht bijgekomen.
BF%= hetzelfde gebleven.
Totaal na 4 weken: 3.5 kg toename spiermassa bij gelijkblijvend vet percentage.
Ik ben er absoluut tevreden mee met het resultaat. Ik hoop wel dat ik dit over 2 maanden nog hetzelfde kan zeggen.
Wel vreemd dat ik de laatste week zo weinig ben aangekomen (0,2 kg)
Ik denk dat het met gewenning te maken heeft al vind ik dat dan wel snel gaan.
Misschien was het beter geweest om langzaam op te bouwen zodat je minder snel last krijg van gewenning?
Maar goed, ik klaag absoluut niet.
3.5 kg erbij en meer vorm in mijn borst en schouders zonder bijwerkingen.
Prima!
Het was wel mijn eerste kuurtje en men zegt dat je daarop het sterkst reageert.
Ik kan het kuurtje van Cools echt aan iedereen aanraden!!!!
Bedankt Cools!
Cools:
Na exact 33 dagen ( bijna 5 weken) lang 30 mg anavar te hebben genomen:
-4.5 kg aangekomen
-Vet percentage grotendeels hetzelfde gebleven, mischien zelfs ietsjes droger
-Meer vorm in borst.rug en schouders vooral in de schouders goede vooruitgang te noteren
nu afwachten over 2 maanden, hoe het dan is...
Hopelijk val ik niet veel terug☻
Thx
Hi guys,
Ik heb cools kuur van 4 weken op 30mg anavar ed (3x per dag 10mg) en ben hier erg tevreden over.
Mijn stats dag 1:
1,86m
87,5kg
16% bf
Na 4 weken:
1,86m
90,0kg
16% bf
Voelde me zeer goed tijdens deze kuur en had geen enkel last van eventuele negatieve bijwerkingen. Alleen positief allemaal eigenlijk, meer energie, erg veel zin in trainen, veel kracht en verhoogd libido in mijn geval
Nam ook om de dag 1500gr red maca en andere supplementen (visolie, multi enz).
Ik heb me vanmorgen voor de laatste keer gewogen ivm Cools anavar kuurtje 30 mg per dag voor 4 weken
Resultaat 8 weken na het stoppen met de anavar 30 mg:
-Gewicht is in toaal 2.1 kg minder als toen ik stopte.
Ik was in totaal 4.4 kg aangekomen min de 2.1 kg die ik weer heb verloren. per saldo heb ik dus 2.3 kg aan overgehouden.
Vet percentage was tijdens de kuur minder, nu is het weer (optisch) gelijk als toen ik ermee begon
2.3 kg.
Het is niet echt veel maar goed, alle beetjes helpen. daarbij heb ik door de anavar wel iets meer vorm in mijn schouder partij gekregen.
Anavar 30 mg per dag gedurende bijna 5 weken (33 dagen)
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:05 ----------
Moest er interesse zijn: even een toelichting mbt Oxandrolone kuur.
4 weken à 30 mg. / dag. 15 mg in de ochtend en 15 mg een 8-tal uurtjes later.
Man - 1.80 m - 48 jaar - 4 jaar geleden terug (na pauze van 6 jaar, wel wielersport blijven uitoefenen) begonnen met krachttraining. 4 / 5 dagen per week met een A - B schema.
Voeding gedurende kuur 200 KCAL boven onderhoud met 160 gr E / 75 gr V rest aangevuld met carbs.
Zondag cheat met o.a pistolets, kipcurry, 6 pilsjes..... wel hoog in E gebleven.
Metingen met Tanita SC 330 P weegschaal. (vet% dus +/-)
Start 79 kg 17 % bf
Deze ochtend 82.5 kg. 16 %
Zeer tevreden al bij al met de tabs uit het vierkante potje à 15 mg/tab.
Eerste paar dagen wat ijl in het hoofd en een beetje jeuk op billen en schouders. Voldoende drinken en vanaf dag 3 alles perfect. Krachttoename redelijk snel tot week 3. Laatste week bleef kracht hetzelfde maar in de spiegel gaf de 4de week toch nog voordeel. Langer dan 4 weken zou persoonlijk weinig meer gebracht hebben denk ik. Heb wel op mijn tanden moeten bijten om de 30 mg aan te houden.....
Supps tijdens: Creatine monohydraat QNT, Vit D3 XXL, Omega 3-6-9 XXL, Donacom, Magnesium
Nu begonnen met de DETOX van XXL + de Testbooster van XXL
Louter ter info: is Turinabol te vergelijken met Oxandrolone qua werking / bijwerking ?
Heb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.
Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.
Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.
Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.
Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag
Nu net klaar met de NPP-TestP kuur van Cools. Geen enkele side gehad, enkel wat meer zweten. Gains zijn vrij aardig, toch een ruime 6/7 kilo gepakt, ben benieuwd als het vocht er af is.
Cools
Heb jouw kuur bijna afgerond, enige verschil is dat ik acht weken heb gedaan i.p.v. jouw zes weken. Heb de eerste 4 weken gebulkt en laatste 4 weken gecut.
Begonnen op 81 kg op 12%, net weer vet gemeten en zit nu op 84,2 kg met 8%. Zeer tevreden met resultaat! Verwacht dat er 2kg aan vocht afgaat en ik iets ga stijgen in vet tijdens nakuur. Volgende week beginnen met de nakuur, ik ga iets boven onderhoud zitten en extra vitamine B5 nemen tegen acne. Benieuwd of de B5 daadwerkelijk verschil gaat maken.
Qua sides: vrij weinig, op wat lichte acne na, en er 1x per nacht uit om te plassen.
Positief: Pomp, kracht, energie, drive, weinig sides, geen gekrompen ballen.
Edit: Dosering was Test e 360 mg (300 mg eerste drie weken ), Mast e 200mg.
Hoi Cools:
Even een update m.b.t.Test/Primo 250/200
Misschien leuk om het bij je overige resultaten te zetten:
Na 6 weken, toename lichaamsgewicht van 6 kg
Na 7 weken -1 kg afgevallen.
Totale toename = 5 kg
Je hebt dus gelijk dat na 6 weken de winsttoename nihil is. Had ik eerlijk gezegd toch niet verwacht omdat ik in week 6 nog flink ben aangekomen maar ik in week 7 wel 1 kg ben afgevallen.
Nu maar hopen dat ik 3 kg netto mag overhouden uiteindelijk...
Qua bijwerkingen heb ik totaal niks ondervonden, behalve soms het idee dat ik mijn aan mijn nieren had maar dat zal wel mentaal zijn geweest. Libido lijkt hetzelfde te zijn en mijn teelballen zijn nauwelijks gekrompen.
Wel heb ik een opgeblazen buik aan over gehouden maar dat zal wel weg trekken een keer.
Nu vrijdag begin ik met 12 dagen Clomid 50 mg.
In juni wil ik wel bloed laten prikken.
Laatst bewerkt: