AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

GVD zeg, ben een tijdje niet hier actief geweest en nu is Cools afwezig, wat een gemis zeg. Hoop dat alles goed met hem is.
En ook met de mensen hier, dit was toch wel ''en van de meest leerzame en verstandige topics als je het mij vraagt.

Ik wilde Cools vragen naar mijn bloedwaardes te kijken want ik voel me niet helemaal top. Iemand een suggestie waar deze nu te posten om alleen serieuze reacties te krijgen?
Maak even een los topic aan.
 
Cools

Ik ben wel benieuwd of je bij de 6 weken test primo kuur hcg 1 week langer moeten laten doorlopen net zoals gewoonlijk en daarna starten met nakuur nolva of iets in die trend
 
Cools

Ik ben wel benieuwd of je bij de 6 weken test primo kuur hcg 1 week langer moeten laten doorlopen net zoals gewoonlijk en daarna starten met nakuur nolva of iets in die trend

Hij is niet meer actief.
 
Cools heeft aangegeven dat hij momenteel druk is met andere zaken en daarom weinig tijd heeft voor het forum.
Misschien dat hij in de toekomst weer terugkomt maar hij geeft aan dat hij momenteel weinig toe te voegen heeft in zijn bestaande topics en dat verschillende anderen ook de vragen kunnen beantwoorden.

Ondertussen nog iemand iets gehoord van Cools?
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat Cools erg met zijn gezondheid sukkelde...

Galen: Heb jij nog wel eens wat gehoord van Cools?
 
Ik weet dat Cools erg met zijn gezondheid sukkelde...

Galen: Heb jij nog wel eens wat gehoord van Cools?
Geen idee, wij hadden verder onderling geen contact.
 
Back
Naar boven