Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Dus je zou dus toch kunnen gainen op HCG only?
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld volgens anderen...

Je hebt een minimale hoeveelheid meer testosteron in je bloed, dus je zal zeer beperkt extra kunnen gainen.
 
Je hebt een minimale hoeveelheid meer testosteron in je bloed, dus je zal zeer beperkt extra kunnen gainen.

Maar bij bijv 2000IU eenheden per week verandert de zaak dus.
 
je kan zelfs gainen als je naturel bent? waarom zou dat op hcg only niet kunnen dan

Dat is niet de strekking van mijn vraag. Het gaat erom of je i.p.v test, HCG zou kunnen gebruiken om te kunnen gainen.
 
Cools,

Test prop geeft volgens velen (uit ervaring blijkt het) minder bijwerkingen zoals water vasthouden. De enige rede die ik kan bedenken is dat met prop, mits ed of eod prikken, stabiele bloedwaarden bereikt worden dan met test e 1x per week. Wat is jouw ervaring? En is het belangrijk om stabiele waarden te houden (en hoe doe je dat)?
 
Hoi cools, ik heb van mn dokter een formulier gekregen om bloed te gaan prikken. Maar ik moet zelf de kruisjes zetten. Welke moet ik sowieso doen? Ben nu 5 maanden aan het kuren met tren deca test en diana. Dank alvast.
Doe mij ook zo'n dokter.
 
Kerel er is al 3x antwoord gegeven... Ben je blind of heb je gewoon een bord voor je kop?

Nou de een zegt dit, de ander zegt weer wat anders, in een ander topic staat weer wat anders. wat is nu precies waar? of bestaat de absolute waarheid in AAS niet?
 
Nou de een zegt dit, de ander zegt weer wat anders, in een ander topic staat weer wat anders. wat is nu precies waar? of bestaat de absolute waarheid in AAS niet?
doe je ogen open bro ;)

Je vraag is overduidelijk beantwoord. Als je dat oprecht niet kunt terugvinden dan heb je een probleem.
 
Misschien wat zelfstudie doen dan...hoef je nooit niks meer te vragen
Komen de mensen naar jouw om te vragen..hoe mooi is dat
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Genoeg voorbeelden van hier...
 
Je koopt tegenwoordig met grootste gemak een bloedtest online. Dus die dokter heb je niet nodig.
die kost geld een dokter niet ;-)
 
(Daarom gaan de ziektekosten weer omhoog)

Gewoon investeren in je sport hoort erbij
 
Hoi cools, ik heb van mn dokter een formulier gekregen om bloed te gaan prikken. Maar ik moet zelf de kruisjes zetten. Welke moet ik sowieso doen? Ben nu 5 maanden aan het kuren met tren deca test en diana. Dank alvast.

-witte en rode bloedcellen (leucocyten totaal is voldoende voor witte bloedcellen)
-Alle cholesterolwaardes (ook triglyceriden)
-leverwaardes (alat, asat, gamma-gt en bilirubine)
-nieren (creatinine en ureum)

Hormonen hebben geen nut om te meten tijdens kuur. Nadien wel -> testosteron, LH, FSH, oestrogeen en prolactine.
 
Dus je zou dus toch kunnen gainen op HCG only?
Daar zijn de meningen sterk over verdeeld volgens anderen...

Hangt vanaf wat je normale natuurlijke testosteronwaarde is, maar ja dat is mogelijk. Hoe lager je test waarde, hoe meer kans dat je bij een goede dosis hcg beter zal gainen (ook rekening houden met extra vocht door oestrogeen). Ook hangt het af van hoe goed je op de hcg reageert (leydig cellen). Is het een goed idee? Nee, zeker niet. Onnodige onderdrukking en je gewonnen massa zal niet lang blijven.
 
Cools,

Test prop geeft volgens velen (uit ervaring blijkt het) minder bijwerkingen zoals water vasthouden. De enige rede die ik kan bedenken is dat met prop, mits ed of eod prikken, stabiele bloedwaarden bereikt worden dan met test e 1x per week. Wat is jouw ervaring? En is het belangrijk om stabiele waarden te houden (en hoe doe je dat)?

Er is waarschijnlijk minder aromatisatie (oestrogeen) bij korte esters. In de praktijk is dit meestal duidelijk zichtbaar. Stabiele bloedwaardes hebben daar niets mee te maken vermoed ik, met 1x/week test e heb je ook al een vrij stabiele bloedwaarde. Dit zal wel aan de lengte van de ester liggen waardoor er meer kans is op interactie met het aromatase enzym.

Op de juiste momenten prikken geeft stabiele waardes, bij test p heb je een hogere piek en is het sneller uit je bloed. Om de dag prikken is voldoende en zou zelfs om de 3 dagen kunnen.
 
Back
Naar boven