AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Ik had wat last van een gevoelige tepel en ook een verharding, kuur is 500 test 400 tren

Ben begonnen met 5mg aromasin ed en 0.5mg dostinex/caber 2x pw

Bloedonderzoek geeft aan

Prolactine 7 37-300
Testo 39.6 mnol
Oestrogeen 0.1

Oestrogeen en prolactine zijn dus telaag toch blijft mijn tepel gevoelig en voel ik een verharding wat nu
Hoe vaak controleer je je tepels?

En waarom gebruik je Aromasin en geen tamoxifen? En waarom slikte je überhaupt Dostinex?

En hoeveel dagen na je laatste testosteroninjectie is deze test afgenomen? Ik vind je testosteron behoorlijk laag voor die dosering.
 
je dosering cabergoline is ook veel en veel te hoog. Was je prolactine uberhaupt verhoogd?
Even ter vergelijking. Ik krijg voor mijn (idiopathische) hyperprolactinemie 1x0.25mg cabergoline voorgeschreven.
 
Thnx voor de feedback

Probeer niet teveel aan de tepel te zitten omdat ik bewust ben dat dit daarom gevoelig kan worden, wel zit er duidelijk een kleine verharding


Aro heb ik gekozen omdat ik hgh zet, nolva zou een negatief effect hebben op igf waar aro juist een positief effect heeft op igf.


Dostinex neem ik omdat mijn prolactine voor de kuur 440 was, dosti zal ik nu ook stoppen, wel idee dat dit positief effect had op mijn erectie deze was wat zwakker dan normaal

Bloed heb ik geprikt 3 dagen na inject van 250 mg test 200 tren (zet 2x pw)
Voorheen op een ander merk scoorde ik ook maar 25 mnol op 1 test, kan dit persoonsgebonden zijn hoe de waarde uitvalt.
 
Met die prolactinewaarde heb je hoogstwaarschijnlijk geen eens behandeling nodig. Mijne was het dubbele en ik had lichte klachten.
 
Thnx voor de feedback

Probeer niet teveel aan de tepel te zitten omdat ik bewust ben dat dit daarom gevoelig kan worden, wel zit er duidelijk een kleine verharding


Aro heb ik gekozen omdat ik hgh zet, nolva zou een negatief effect hebben op igf waar aro juist een positief effect heeft op igf.
Er is geen bewijs dat aromataseremmers werken tegen gynecomastie, integendeel.


Dostinex neem ik omdat mijn prolactine voor de kuur 440 was, dosti zal ik nu ook stoppen, wel idee dat dit positief effect had op mijn erectie deze was wat zwakker dan normaal
Houd er rekening mee dat AAS prolactine verlagen, en dat is een milde verhoging. Meesten hebben daar ook geen symptomen van. Is wel iets om in de gaten te houden.

Bloed heb ik geprikt 3 dagen na inject van 250 mg test 200 tren (zet 2x pw)
Voorheen op een ander merk scoorde ik ook maar 25 mnol op 1 test, kan dit persoonsgebonden zijn hoe de waarde uitvalt.
Ja dat kan persoonsgebonden zijn, maar zelfs in het slechtste geval verwacht je eigenlijk niet lager dan zo'n 55 nmol/L vlak voor je volgende injectie (dus wanneer het het laagst is; de nadirconcentratie). Gemiddeld zit je meestal zo rond de 65-70 nmol/L als nadirconcentratie, en met een piekconcentratie ongeveer het dubbele van dat. Dus is gewoon ondergedoseerd.
 
Hi,

Ik ben bezig met een kuurtje 40mg Anavar 4 weken. Heb besloten adv mijn ervaring in de eerste week mbt darmkrampen en een prikkelend gevoel in mijn testikels toch HCG toe te voegen om mijn eigen test productie op te krikken. Additioneel voordeel is wat extra gains en een betere A:E ratio (merk je ook mentaal). Ik zet nu 2x per week 750iu en ik moet zeggen dat dit kuurtje een stuk prettige aanvoelt met wat extra (eigen) test. Krachtwinst, herstel en trainingsvolume is echt magic. Ben op alle oefeningen minimaal 10% sterker geworden in 2 weken, pomp is grandioos en ik ben wat droger geworden en 4 kilo aangekomen, denk niet alleen puur spiermassa maar ook wat intracelulair vocht. Zie er in ieder geval droger uit in de spiegel.

Schoon aan de haak na plassen en kakken
Stats vooraf: 97kg 20%
Stats na 2 weken: 101kg, vet 18%
183cm

Nog wat random stats:
BB bench press: 120kg 2x / 100kg 8x
Lat pull down breed 90kg 6x
Squat 160kg 4x

Denken jullie dat 5 dagen clomifeen citraat genoeg gaat zijn om mijn GnRH - LH as weer op te starten? Cools suggereerd dit maar heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie voor?

Foto anbei, excuses voor het borsthaar en vampierenhuid.
 

Bijlagen

  • IMG_20191023_144634__01.jpg
    IMG_20191023_144634__01.jpg
    106,8 KB · Weergaven: 329
Laatst bewerkt:
Prik je die hcg met 1.0x40 of red je dat nog subcutaan met een slinpin:roflol:
 
Haha nee gewoon met een babynaaldje, onderhuids inderdaad. Voel je niks van. De vrouw had nog HCG liggen, zonde om te laten bederven :').
 
Hi,

Ik ben bezig met een kuurtje 40mg Anavar 4 weken. Heb besloten adv mijn ervaring in de eerste week mbt darmkrampen en een prikkelend gevoel in mijn testikels toch HCG toe te voegen om mijn eigen test productie op te krikken. Additioneel voordeel is wat extra gains en een betere A:E ratio (merk je ook mentaal). Ik zet nu 2x per week 750iu en ik moet zeggen dat dit kuurtje een stuk prettige aanvoelt met wat extra (eigen) test. Krachtwinst, herstel en trainingsvolume is echt magic. Ben op alle oefeningen minimaal 10% sterker geworden in 2 weken, pomp is grandioos en ik ben wat droger geworden en 4 kilo aangekomen, denk niet alleen puur spiermassa maar ook wat intracelulair vocht. Zie er in ieder geval droger uit in de spiegel.

Schoon aan de haak na plassen en kakken
Stats vooraf: 97kg 20%
Stats na 2 weken: 101kg, vet 18%
183cm

Nog wat random stats:
BB bench press: 120kg 2x / 100kg 8x
Lat pull down breed 90kg 6x
Squat 160kg 4x

Denken jullie dat 5 dagen clomifeen citraat genoeg gaat zijn om mijn GnRH - LH as weer op te starten? Cools suggereerd dit maar heeft iemand hier ervaring mee of een suggestie voor?

Foto anbei, excuses voor het borsthaar en vampierenhuid.
Eigenlijk moet je na dit kuurtje geen clomid nemen. Heeft geen zin.
 
Eigenlijk moet je na dit kuurtje geen clomid nemen. Heeft geen zin.

Ook niet omdat de HCG mijn LH verder onderdrukt en ik dus na 4 weken zeker helemaal plat lig? Denk je dat dit effect minimaal is op het herstel van mijn hypofyse/hypothalamus?
 
Ook niet omdat de HCG mijn LH verder onderdrukt en ik dus na 4 weken zeker helemaal plat lig? Denk je dat dit effect minimaal is op het herstel van mijn hypofyse/hypothalamus?
Je ballen liggen niet plat door de HCG. Dat is het voornaamste. Het zijn de ballen die lange tijd nodig hebben om te herstellen, niet je hypofyse. Ten tweede zou ik niet weten waarom je zou moeten nakuren na een flutkuurtje van 4 weken anavar. Zelfs niet indien je geen HCG had genomen.
 
Je ballen liggen niet plat door de HCG. Dat is het voornaamste. Het zijn de ballen die lange tijd nodig hebben om te herstellen, niet je hypofyse. Ten tweede zou ik niet weten waarom je zou moeten nakuren na een flutkuurtje van 4 weken anavar. Zelfs niet indien je geen HCG had genomen.

Ik ben van plan om door te gaan tot 6 weken, gaat eigenlijk veel te lekker nu in week 3. Dat mijn ballen niet plat liggen snap ik, maar HCG immiteert LH en zorgt dus juist voor extra onderdrukking van je GnRH - LH as als ik het goed heb begrepen van onder andere Cools en de wetenschap. Als resultaat zal juist het signaal naar de ballen dus extra onderdrukt worden en is mijn beredenering dat je dus beter een korte nakuur kunt doen om dat signaal weer op gang te brengen.

Ik snap dat vele hier denken dat het een flutkuurtje is. Maar desalniettemin goed om de veronderstelde gedachtengang achter een nakuur met deze middelen helder te krijgen.
 
Ik ben van plan om door te gaan tot 6 weken, gaat eigenlijk veel te lekker nu in week 3. Dat mijn ballen niet plat liggen snap ik, maar HCG immiteert LH en zorgt dus juist voor extra onderdrukking van je GnRH - LH as als ik het goed heb begrepen van onder andere Cools en de wetenschap. Als resultaat zal juist het signaal naar de ballen dus extra onderdrukt worden en is mijn beredenering dat je dus beter een korte nakuur kunt doen om dat signaal weer op gang te brengen.

Ik snap dat vele hier denken dat het een flutkuurtje is. Maar desalniettemin goed om de veronderstelde gedachtengang achter een nakuur met deze middelen helder te krijgen.
Dan moet je dat doen. Ik zeg maar wat ik ervan denk maar anderen zullen daar misschien een andere mening over hebben.
 
Het is nogal een grijs gebied of je nou wel of niet moet nakuren met zo'n kort kuurtje. Eerlijk gezegd denk ik persoonlijk dat het qua herstel geen reet uitmaakt of je nou wel of niet nakuurt. Zou het dan ook niet doen, aangezien een nakuur ook gewoon uit medicijnen bestaat met hun uitwerking op je gezondheid.
 
Dan moet je dat doen. Ik zeg maar wat ik ervan denk maar anderen zullen daar misschien een andere mening over hebben.

Ik snap jullie helemaal. En het komt er op neer dat jullie advies hieromtrent bro-science/ ervaringsdeskundigheid is en dus niet per see wetenschappelijk onderbouwd. Naar de geest van dit topic zal ik proberen deels antwoord te geven op deze vraag door mijn bloedwaarden te laten checken volgende week. Mocht ik helemaal plat liggen, dan lijkt het me juist wel goed om een korte nakuur te pakken? Aromatase maak ik me niet druk om, maar ik ben heel benieuwd of je bij een dergelijke kuur van 4-6 weken baat hebt bij opstarthulp/clomid. Ookal zou dat potentieel minimaal zijn.
 
Ik snap jullie helemaal. En het komt er op neer dat jullie advies hieromtrent bro-science/ ervaringsdeskundigheid is en dus niet per see wetenschappelijk onderbouwd. Naar de geest van dit topic zal ik proberen deels antwoord te geven op deze vraag door mijn bloedwaarden te laten checken volgende week. Mocht ik helemaal plat liggen, dan lijkt het me juist wel goed om een korte nakuur te pakken? Aromatase maak ik me niet druk om, maar ik ben heel benieuwd of je bij een dergelijke kuur van 4-6 weken baat hebt bij opstarthulp/clomid. Ookal zou dat potentieel minimaal zijn.

Er is ook geen wetenschappelijk onderbouwing. Aangezien niemand dit ooit heeft onderzocht. Dus krijg je toch altijd ervaring of theorie dat in de praktijk anders kan werken.
 
Back
Naar boven