AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Dus het zet minder om in DHT dan test?

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 19:36 ----------


Nee ik doe gwn test only en neem ook ketoconazol shampoo elke dag

Ik ben aan het denken om de combo Test/Primo 250/200 te gaan doen. Test 250 only vind ik denk ik toch te weing.
Ga je een log bijhouden little Daddy?:D;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:29 ----------

200primo-250test e icm maca.

Geen finasteride?

Waar koop je Maca? bij de tuinen?;)
 
Ik ben aan het denken om de combo Test/Primo 250/200 te gaan doen. Test 250 only vind ik denk ik toch te weing.
Ga je een log bijhouden little Daddy?:D;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:29 ----------



Geen finasteride?

Waar koop je Maca? bij de tuinen?;)
Zal je met zon laag dosering wel uberhaubt wat gainen? Ik twijfel om een log te houden, heb eigenlijk niks aan dbb alleen maar gehaat en gezeik om niks wrm zou ik mn best doen en alles hier noteren..

Ga dan 250 test en 200 primo doen en steeds verhogen
 
Blijft toch wel lastig allemaal vooral als je vrees hebt voor haaruitval.

Ik denk dat anabolen en haargrens tegenover elkaar staan.

Turinabol moet safe zijn voor de haargrens, tenminste wat ik ervan gelezen heb:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:34 ----------

Zal je met zon laag dosering wel uberhaubt wat gainen? Ik twijfel om een log te houden, heb eigenlijk niks aan dbb alleen maar gehaat en gezeik om niks wrm zou ik mn best doen en alles hier noteren..

Ga dan 250 test en 200 primo doen en steeds verhogen

Het is toch je eerste kuurtje? ik denk zelf dat er wel wat winst mee te halen is hoor. alleen 6 weekjes zijn kort vooral als je gebruikt maakt van lange esters. na 6 weken verlies je denk ik toch al 4-5 weken met nakuren en de tijd tussen de kuur en nakuur.

Ach man, hou gewoon een logje bij en trek je er niet al te veel van aan wat ze schrijven.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:37 ----------

@Cools: zijn korte esters niet veel geschikter dan lange esters in een kuurtje van alleen maar 6 weken lange esters gebruiken? zo start je sneller op en zit je in een langere en snellere groei vooral omdat je maar 6 weken kuurt waarbij nominaal misschien maar 2 weken groeit?
 
Blijft toch wel lastig allemaal vooral als je vrees hebt voor haaruitval.

Ik denk dat anabolen en haargrens tegenover elkaar staan.

Turinabol moet safe zijn voor de haargrens, tenminste wat ik ervan gelezen heb:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:34 ----------



Het is toch je eerste kuurtje? ik denk zelf dat er wel wat winst mee te halen is hoor. alleen 6 weekjes zijn kort vooral als je gebruikt maakt van lange esters. na 6 weken verlies je denk ik toch al 4-5 weken met nakuren en de tijd tussen de kuur en nakuur.

Ach man, hou gewoon een logje bij en trek je er niet al te veel van aan wat ze schrijven.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:37 ----------

@Cools: zijn korte esters niet veel geschikter dan lange esters in een kuurtje van alleen maar 6 weken lange esters gebruiken? zo start je sneller op en zit je in een langere en snellere groei vooral omdat je maar 6 weken kuurt waarbij nominaal misschien maar 2 weken groeit?

ik ga geen 6 weken maar 12 en als je op low dose test al haaruitval hebt mag je gwn je kop kaalscheren want dan ga je natty ook kaal worden. Care met wat tan + bufness dan staat kaal me wel :D
 
ik ga geen 6 weken maar 12 en als je op low dose test al haaruitval hebt mag je gwn je kop kaalscheren want dan ga je natty ook kaal worden. Care met wat tan + bufness dan staat kaal me wel :D

Maar je wilde volgens mij toch ook een haartransplantatie?:)
 
Maar je wilde volgens mij toch ook een haartransplantatie?:)
Nee, ik heb een volle kop haar bro maar als ik dus een enorme kater krijg later ga ik het wel nemen ;) heb 0 inhammen of kale plekken. In turkije kost het niet duur dus wrm niet :). Maak wel een log over 2 weken en als 250 test/200 primo niet bevalt verhoog ik het
 
Nee, ik heb een volle kop haar bro maar als ik dus een enorme kater krijg later ga ik het wel nemen ;) heb 0 inhammen of kale plekken. In turkije kost het niet duur dus wrm niet :). Maak wel een log over 2 weken en als 250 test/200 primo niet bevalt verhoog ik het
Hahaha ik dacht dat jij al flink last had van alopecia androgenetica omdat ik al 387129 posts van je heb gezien in de AAS-sectie m.b.t. haaruitval :roflol:
 
Hahaha ik dacht dat jij al flink last had van alopecia androgenetica omdat ik al 387129 posts van je heb gezien in de AAS-sectie m.b.t. haaruitval :roflol:
Beter research en massa posting dan iets doms doen toch?
Morgen via huisarts pregynl proberen te krijgen kijken of het me lukt :D
 
Srs? Hoe ga je dat proberen klaar te spelen
Hij weet dat ik ga kuren en ga gewoon zeggen voor herstel. Wrm zou ik het niet kunnen krijgen dan? Weet je hoe makkelijk ze anti pyschotica (verkeerd getypt) geven. Zie echt ****ing veel mensen paroxetine, sertraline, zopiclon, dizaepam, methadon krijgen dus wrm zou ik geen hcg kunnen krijgen? we zien wel morgen
 
Ik ben aan het denken om de combo Test/Primo 250/200 te gaan doen. Test 250 only vind ik denk ik toch te weing.
Ga je een log bijhouden little Daddy?:D;)

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:29 ----------



Geen finasteride?

Waar koop je Maca? bij de tuinen?;)

Ik vind die van Akropharma het beste, kan je bij de DA kopen.

Geen fina nee, is nogal een middel dat. Celschade enz... Niet aan te raden.
 
Je kan de omzetting naar DHT verminderen met Maca. probleem opgelost. Beschermd je prostaat en hart ook nog eens. Top spul.
.
Kun op dat ene onderzoek afgaan uit Peru?
bstract

The main goal of this study was to determine the effect of a freeze-dried aqueous extract of the red variety of Lepidium meyenii (Red Maca) on testosterone-induced benign prostatic hyperplasia (BPH) in adult rats of the Holtzman strain. Rats were treated with freeze-dried aqueous extract of Red Maca at doses of 0, 0.01, 0.05, 0.1, and 0.5 g/kg body wt. A positive control group received Finasteride (0.6 mg/kg body wt.). After treatment, the animals were sacrificed, and the ventral prostate was extracted, and weighed. HPLC was used to determine the presence of glucosinolates in Red Maca. The prostate weight diminished in a dose-dependent fashion in rats treated with Red Maca. The effect of Red Maca was better than that observed with Finasteride. Finasteride, but not Red Maca, reduced seminal vesicles weight. Analysis of the HPLC indicated the presence of benzyl glucosinolate (Glucotropaeolin) with a content of 0.639%. Serum testosterone levels were not affected by Red Maca. Moreover, serum testosterone levels were not related to prostate or seminal vesicles weight in rats treated with vehicle and Red Maca. In conclusion, Red Maca administered orally in rats seems to exert an inhibitory effect at a level post DHT conversion, on the BPH-induced experimentally, although a direct measure of reductase action would still be required.
bron
 
Zal je met zon laag dosering wel uberhaubt wat gainen? Ik twijfel om een log te houden, heb eigenlijk niks aan dbb alleen maar gehaat en gezeik om niks wrm zou ik mn best doen en alles hier noteren..

Ga dan 250 test en 200 primo doen en steeds verhogen

Ja zeker. Er staat al 1 test resultaat in dit topic (vorige 2 pagina's).

Dus ja zeker ;) staan ook resultaten van eigen testen.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 23:56 ----------

Blijft toch wel lastig allemaal vooral als je vrees hebt voor haaruitval.

Ik denk dat anabolen en haargrens tegenover elkaar staan.

Turinabol moet safe zijn voor de haargrens, tenminste wat ik ervan gelezen heb:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:34 ----------



Het is toch je eerste kuurtje? ik denk zelf dat er wel wat winst mee te halen is hoor. alleen 6 weekjes zijn kort vooral als je gebruikt maakt van lange esters. na 6 weken verlies je denk ik toch al 4-5 weken met nakuren en de tijd tussen de kuur en nakuur.

Ach man, hou gewoon een logje bij en trek je er niet al te veel van aan wat ze schrijven.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 22:37 ----------

@Cools: zijn korte esters niet veel geschikter dan lange esters in een kuurtje van alleen maar 6 weken lange esters gebruiken? zo start je sneller op en zit je in een langere en snellere groei vooral omdat je maar 6 weken kuurt waarbij nominaal misschien maar 2 weken groeit?

Nee lange esters ;) Geef je lichaam de tijd. Normaal is het maanden en jaren trainen, dus die weken heb je nodig. Langzaam 6 weken opbouwen.

---------- Post toegevoegd 16 April 2013 om 23:57 ----------

Kun op dat ene onderzoek afgaan uit Peru?

bron

Zijn meerdere onderzoeken. Zo eens zien.

Red maca (Lepidium meyenii) reduced prostate size in rats
http://www.rbej.com/content/3/1/5

Effect of red maca (Lepidium meyenii) on prostate zinc levels in rats with testosterone-induced prostatic hyperplasia.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21762188

Dose-response effect of Red Maca (Lepidium meyenii) on benign prostatic hyperplasia induced by testosterone enanthate.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17289361

Red Maca administered orally in rats seems to exert an inhibitory effect at a level post DHT conversion, on the BPH-induced experimentally, although a direct measure of reductase action would still be required.

En zo zijn er nog een paar ivm prostaat. Laatste is enigste die de link met DHT aangeeft. Maar sowieso moet er een verlaging van DHT zijn om groei te remmen en zelfs om te keren.
 
Laatst bewerkt:
maar die gast is huge en deed kuurtjes van 6 weken 1 maand of en dan weer blijkbaar

Zoiets zie ik ook zitten ala cools cycle stijl..

dus..

6 weken 250 test / 200 primo, 10 dagen chlomid., 4 weken tussen, en opnieuw iets in die stijl..
 
Zou er 8 weken tenminste tussen laten dan :p
 
Duurder dan de rest :p Maar nog altijd niet duur.
 
zie nu pas dat primo ****ing duur is :roflol:

Je houd ook wat over nog na 6 weken op 200mg, wat je weer kan gebruiken tijdens de volgende kuur. Dus valt wel mee. Ik begin 1 juni met 8 weken test-e 250 primo 200 (cut), daarna alleen nog maar 6 weken 250 test-e en 200 primo. Maak wel m'n anavar op tijdens de cutkuur, daalt het oestrogeen daar ook erg van Cools?
 
Ja je houd over maar primo op 200mg is echter waardeloos primo bold lijkt op elkaar en zullen beide hoger gedoseerd moeten worden. Primo levert zeker goede kwaliteit massa en daar betaal je voor de grondstoffen zijn nu eenmaal duurder van producten al primo en tren vandaar dat die ook duurder zijn. Het goedkoopste om te maken is test die is als je een goede supplier hebt dus geen geld wolf ook altijd iets goedkoper.
 
Nee, ik heb een volle kop haar bro maar als ik dus een enorme kater krijg later ga ik het wel nemen ;) heb 0 inhammen of kale plekken. In turkije kost het niet duur dus wrm niet :). Maak wel een log over 2 weken en als 250 test/200 primo niet bevalt verhoog ik het

Ah bro, waar maak je dan zorgen over?! Ik ben kalend dus voor mij is het een ander verhaal:o
 
Back
Naar boven