XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Dus bij 4 weken 30mg anavar geen nakuur?
 
maar wat mag je verwachten van 4 weken anavar @ 30mg?
 
Laatst bewerkt:
waarom niet dan gewoon
test e 250 primo 200 en var 6weken 30 mg ?
 
waarom niet dan gewoon
test e 250 primo 200 en var 6weken 30 mg ?
Is al meerdere keren beantwoord: anavar aromatiseert niet, maar bindt wel aan het aromatase-enzym, waardoor je i.c.m. 250 test en 200 primo te weinig oestrogeen aanmaakt. Dit is nadelig voor o.a. haarbehoud.
 
Ik geloof niet btw in een kuur van 6 weken, ben bijna op 4 en hier word beweerd dat je met zon kuur op 6 weken 3 kg vvm kan behalen
 
Kort kuren is sowieso bs, of niet dan Cools'? :trollface:

Haha laten we die discussie niet weer starten
 
Ik geloof niet btw in een kuur van 6 weken, ben bijna op 4 en hier word beweerd dat je met zon kuur op 6 weken 3 kg vvm kan behalen

Vergeet niet je vet% mee te rekenen ;) Als je 1% daalt zonder in gewicht te zakken is ongeveer 1 kilo pure spiermassa.

Hoeveel kilo ben je nu bijgekomen en vet%? En heb je exact 200primo-250test? En je hebt nog 3weken groeien te gaan ;) Vanaf 4 week ga je erin geloven.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 22:27 ----------

waarom niet dan gewoon
test e 250 primo 200 en var 6weken 30 mg ?

Zoals Tylor zegt. Onnodig, meer belastend, trager herstel door zwaardere onderdrukking en oestrogeen/androgeen ratio is te ver uit balans dan.

Zal binnekort eens een samenvatting op pdf plaatsen ;) Makkelijker zo.
 
Laatst bewerkt:
Enkele weken geleden de bekende cycle gedaan van Test-E 250mg en Primo 200mg per week (ook T3 liep langzij).

Ik heb dit gedaan ondanks mijn "hoge" vet percentage om te starten maar had hier echt zin in en wou zien wat dit gaf..

Startgewicht was ongeveer 103,4 en 23%
6-8 weken later sta ik op 106,2kg en ongeveer 22%. Let wel.. ik hou redelijk veel vocht vast dus de metingen zijn wat wazig eigenlijk..

Kracht en massa zijn toegenomen op die 6 weken. De reactie's uit mijn omgeving liegen er niet om..
Ik zou het zo opnieuw doen allesinds, zonder de T3 dan (toch niet zo hoog...)
 
Mooie resultaten op dat vet% ;) T3 was inderdaad niet nodig en kan voor ongewenste oestrogene bijwerkingen zorgen.

Androgenen verhogen vrij t3 en t4 sowieso al. Daarom mag oestrogeen ook niet te hoog, deze verminderd vrij t3 en t4.

http://jcem.endojournals.org/content/19/7/783.short

http://en.wikipedia.org/wiki/Thyroxine-binding_globulin (tbg)

En het nemen van t3 of t4 daarintegen kan ervoor zorgen dat je oestrogenreceptoren gevoeliger worden en aromatase enzymen versnellen. Dit doet het lichaam om het teveel aan t3 en t4 te binden. Dus door oestrogeenactiviteit te verhogen en dus tbg.
 
Laatst bewerkt:
Enkele weken geleden de bekende cycle gedaan van Test-E 250mg en Primo 200mg per week (ook T3 liep langzij).

Ik heb dit gedaan ondanks mijn "hoge" vet percentage om te starten maar had hier echt zin in en wou zien wat dit gaf..

Startgewicht was ongeveer 103,4 en 23%
6-8 weken later sta ik op 106,2kg en ongeveer 22%. Let wel.. ik hou redelijk veel vocht vast dus de metingen zijn wat wazig eigenlijk..

Kracht en massa zijn toegenomen op die 6 weken. De reactie's uit mijn omgeving liegen er niet om..
Ik zou het zo opnieuw doen allesinds, zonder de T3 dan (toch niet zo hoog...)

Die 2,8kg gaan er zo af na je kuur en je ziet er binnen een paar weken net zo uit als voor je kuur. Kracht zal ook verminderen. Vet komt er ook weer bij of het zou moeten zijn dat je je voeding hebt aangepast. Dan kun je toch evengoed niet kuren. 6 weken test + primo op die dosis is geen kuur waar je mee vooruit zal gaan. Ja, tijdelijk. Da's toch hetgeen ik ervaren heb
Dat je er vlug van herstelt, kan ik wel inkomen.
 
Laatst bewerkt:
Die 2,8kg gaan er zo af na je kuur en je ziet er binnen een paar weken net zo uit als voor je kuur. Kracht zal ook verminderen. Vet komt er ook weer bij of het zou moeten zijn dat je je voeding hebt aangepast. Dan kun je toch evengoed niet kuren. 6 weken test + primo op die dosis is geen kuur waar je mee vooruit zal gaan. Ja, tijdelijk. Da's toch hetgeen ik ervaren heb.

Ja als eerste of 2e kuurtje. Maar daarna niet meer.


maar wat mag je verwachten van 4 weken anavar @ 30mg?
2 (pure spiermassa wel) tot zelfs 4 kilo (in sommige gevallen, maar zit meestal kilo vocht bij dan).
Ik zie dit bij mij ook niet gebeuren.


Met AAS is het gewoon heel simpel, het is up and down, en als je wilt zorgen dat je wat overhoudt na 3 maanden, moet je gewoon VEEEEL gainen. Niet 2 kilo of 4 kilo.
Met me eerste keer HGH was ik 15kg aangekomen, dan weet je pas zeker dat je na 3 maanden wat over houdt.
 
Die 2,8kg gaan er zo af na je kuur en je ziet er binnen een paar weken net zo uit als voor je kuur. Kracht zal ook verminderen. Vet komt er ook weer bij of het zou moeten zijn dat je je voeding hebt aangepast. Dan kun je toch evengoed niet kuren. 6 weken test + primo op die dosis is geen kuur waar je mee vooruit zal gaan. Ja, tijdelijk. Da's toch hetgeen ik ervaren heb
Dat je er vlug van herstelt, kan ik wel inkomen.

2,8kg plus een verlies van 1%, dat betekent een winst van 4kg ;) Hoe sneller herstel en hoe minder vocht, hoe meer hij zal overhouden.

Zelfs als verliest hij in het slechste geval 2kg, dan heeft hij nog altijd 2kg pure spierwinst ;)

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 14:16 ----------

Ja als eerste of 2e kuurtje. Maar daarna niet meer.




Ik zie dit bij mij ook niet gebeuren.


Met AAS is het gewoon heel simpel, het is up and down, en als je wilt zorgen dat je wat overhoudt na 3 maanden, moet je gewoon VEEEEL gainen. Niet 2 kilo of 4 kilo.
Met me eerste keer HGH was ik 15kg aangekomen, dan weet je pas zeker dat je na 3 maanden wat over houdt.

Nee, je moet juist snel herstellen en zo weinig mogelijk vocht en vet aankomen. Laatste resultaten heeft juist vet verloren, dus deze factor is er al niet (meestal bij primo-test). En vocht gaat zeer minimaal zijn.

Herstel gaat snel zijn, dus in combinatie met alles zal behoud groot zijn in verhouding.

Niet te vergeten, dit zijn uitstekende resultaten op 22% en een gewicht van 103kg.
 
Laatst bewerkt:
@Cools: je zegt dat TestE 500 mg aromatiseert. stel dat je nu Test/Primo 500/400 neemt. dan krijg je toch geen aromatisatie?
Of is dit teveel?

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 16:40 ----------

TestE 500 mg of Test/Deca 250/200. welke aromatiseert meer?
 
@Cools: je zegt dat TestE 500 mg aromatiseert. stel dat je nu Test/Primo 500/400 neemt. dan krijg je toch geen aromatisatie?
Of is dit teveel?

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 16:40 ----------

TestE 500 mg of Test/Deca 250/200. welke aromatiseert meer?

Het gaat om de verhouding, maar ook de dosis. 500mg test gaat gewoon sterk aromatiseren, hoeveel primo je ook neemt dan.

Voor de mensen met sterkere aromatisatie raad ik aan test te verlagen en primo iets te verhogen.

Dus ipv 200primo-250test dan 250primo-200test. En indien nog teveel oestrogeen, 300primo-150test.
 
Voor de mensen met sterkere aromatisatie raad ik aan test te verlagen en primo iets te verhogen.
... En indien nog teveel oestrogeen, 300primo-150test.

Dat klinkt al eerder wat voor mij binnen enkele weken! :D
 
Inderdaad ;) Maar binnen enkele weken al? :p
 
Het gaat om de verhouding, maar ook de dosis. 500mg test gaat gewoon sterk aromatiseren, hoeveel primo je ook neemt dan.

Voor de mensen met sterkere aromatisatie raad ik aan test te verlagen en primo iets te verhogen.

Dus ipv 200primo-250test dan 250primo-200test. En indien nog teveel oestrogeen, 300primo-150test.

Oke. je hebt het steeds over de verhouding androgeniteit/oestrogeniteit.
Als je alleen maar 30 mg anavar neemt krijg je toch ook een disbalans? of maakt dit hier niet uit omdat de doses zo laag is?

Hoe zit het met het libido op anavar 30 mg? krijg ik een beter of slechter libido hierdoor?

Thx again Cools.
 
Het gaat om de verhouding, maar ook de dosis. 500mg test gaat gewoon sterk aromatiseren, hoeveel primo je ook neemt dan.

Voor de mensen met sterkere aromatisatie raad ik aan test te verlagen en primo iets te verhogen.

Dus ipv 200primo-250test dan 250primo-200test. En indien nog teveel oestrogeen, 300primo-150test.

Wat is er mis met provi?
 
Wat is er mis met provi?
Waarom zou je in godsnaam een middel nemen dat niet zorgt voor extra massa maar wel androgeen is, terwijl er andere mogelijkheden zijn om oestrogeen te verlagen?
 
Back
Naar boven