AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Als je groot wil worden en aan de roids zit moet je geen problemen maken over je haar. Dan is kuren gewoon niets voor zo'n mooi boy. Ik zie het nu ook wel dat mijn haar minder word door de DHT echter heb ik er grote schijt aan want een kale kop staat ook gewoon goed en met de mode mee lopen doe ik niet aan.
 
De haaruitval zal met elk kuurtje ook minder worden hoor
 
Ik heb al eerder gekuurd maar na mijn 27e zonder AAS werkt ik in eens langzaam kaler, dus mee tussen het keuren.
Ik denk toch dat het ook zonder kuren zou kunnen gebeuren bij mij.
 
Ik heb al eerder gekuurd maar na mijn 27e zonder AAS werkt ik in eens langzaam kaler, dus mee tussen het keuren.
Ik denk toch dat het ook zonder kuren zou kunnen gebeuren bij mij.

't was eigenlijk een algemeen grapje dat er op een gegeven moment niets meer uit te vallen valt:)

Ik had tot mijn 30e een volle bos haar, geen inhammen niets, daarna echter was het opeens heel erg snel weg, zonder AAS overigens. Dus in het algemeen zonde als je wel heel graag wilt kuren maar het niet doet vanwege angst voor je haar want dat kan zonder AAS ook heel erg snel weg zijn
 
Cools, jij weet wel 's wat he? Na m'n 1e kuur heb ik eigenlijk constant 'last' gehouden van het feit dat ik het constant all the time warm heb. Met 18 graden buiten fiets ik in korte broek en shirt en zweet ik me alsnog het apelazerus :P Zou dit door de roids kunnen komen en if so, wat is hier een oplossing voor?
 
Cools, jij weet wel 's wat he? Na m'n 1e kuur heb ik eigenlijk constant 'last' gehouden van het feit dat ik het constant all the time warm heb. Met 18 graden buiten fiets ik in korte broek en shirt en zweet ik me alsnog het apelazerus :P Zou dit door de roids kunnen komen en if so, wat is hier een oplossing voor?

Aas kan spijtig genoeg de werking van bepaalde systemen veranderen.

Maar ook moet je rekening houden met de massa die je bent bijgekomen. Dit kost je lichaam meer energie en kan je dus bij inspanningen meer zweten.
 
Aas kan spijtig genoeg de werking van bepaalde systemen veranderen.

Maar ook moet je rekening houden met de massa die je bent bijgekomen. Dit kost je lichaam meer energie en kan je dus bij inspanningen meer zweten.

Van die massa kan ik idd inkomen, is het dan gewoon zaak dat je lichaam er aan moet wennen? Als ik gewoon op de bank zit merk ik ook dat ik 't warmer heb dan dat hoort, zeker vlak na het eten, net of ik op DNP zit ofzo ( nooit gehad maar als ik lees over de sides, zweten na carbs enzo ). Vind het opzich niet heel erg maar zoals afgelopen winter, -15 buiten en ik kwam bezweet aan op m'n werk, roept zulke vreemde vragen op :P
 
Van die massa kan ik idd inkomen, is het dan gewoon zaak dat je lichaam er aan moet wennen? Als ik gewoon op de bank zit merk ik ook dat ik 't warmer heb dan dat hoort, zeker vlak na het eten, net of ik op DNP zit ofzo ( nooit gehad maar als ik lees over de sides, zweten na carbs enzo ). Vind het opzich niet heel erg maar zoals afgelopen winter, -15 buiten en ik kwam bezweet aan op m'n werk, roept zulke vreemde vragen op :P

Nee je lichaam went er niet aan, maar reageert op de verandering.

Welke middelen heb je gebruikt? Toevallig tren?

En die veranderingen in je lichaam zijn er ook wel. Werking receptoren, enzymen en hormonen kunnen veranderd worden. Dit heeft invloed op oragenen zoals schildklier bv. Zelfs invloed op genetisch niveau is er.
 
Nee je lichaam went er niet aan, maar reageert op de verandering.

Welke middelen heb je gebruikt? Toevallig tren?

En die veranderingen in je lichaam zijn er ook wel. Werking receptoren, enzymen en hormonen kunnen veranderd worden. Dit heeft invloed op oragenen zoals schildklier bv. Zelfs invloed op genetisch niveau is er.

Jup, so far een keer tren, een keer deca en een keer test only. Vanaf de tren en daarna de deca heb ik er dus last van haha. Nja als het niet weg gaat leer ik er wel mee leven, extra shirtje mee en dergelijke.
 
Jup, so far een keer tren, een keer deca en een keer test only. Vanaf de tren en daarna de deca heb ik er dus last van haha. Nja als het niet weg gaat leer ik er wel mee leven, extra shirtje mee en dergelijke.

Dacht ik al ;) Trenbolone is een zeer toxisch middel en heeft vrij zeker invloed op je genen. En dus ook op de werking van je lichaam. Het heeft ook een rechtstreekse invloed hierop.

Deca kan dit dosisafhankelijk ook, net zoals alle andere aas.

Je kan proberen de werking verder te beinvloeden door een kuur in lage dosering met de juiste middelen. Dit kan voldoende zijn om de werking iets positiever te laten verlopen.
 
Cools, heb jij nog enig idee wat je kan doen tegen verdikt bloed tijdens een kuur? Ik had last van slapende ledematen als ik te lang bleef liggen, zou dit een te verhoogde aanmaak van hemoglobine zijn?
 
Cools, heb jij nog enig idee wat je kan doen tegen verdikt bloed tijdens een kuur? Ik had last van slapende ledematen als ik te lang bleef liggen, zou dit een te verhoogde aanmaak van hemoglobine zijn?

Er zijn verscheidene mogelijke oorzaken van een slapend ledemaat. Slapende ledematen zijn echter meestal het gevolg van (een combinatie van) de volgende factoren:

■Externe belemmering van de doorbloeding c.q. bloedtoevoer
■Beknelling of afknelling van zenuwen
■Verhoogde spierspanning
■Vernauwde bloedvaten

http://www.salusi.nl/zijn-slapende-ledematen-gevaarlijk-enof-te-voorkomen/


Cardio na je workout (er voordien), 15minuutjes, kan al heel veel doen.

Anders een bloedverdunnend middel zoals asperine in lage dosis. Er zijn ook natuurlijke middelen die dit kunnen zoals Ginkgo biloba.
 
Dacht ik al ;) Trenbolone is een zeer toxisch middel en heeft vrij zeker invloed op je genen. En dus ook op de werking van je lichaam. Het heeft ook een rechtstreekse invloed hierop.

Deca kan dit dosisafhankelijk ook, net zoals alle andere aas.

Je kan proberen de werking verder te beinvloeden door een kuur in lage dosering met de juiste middelen. Dit kan voldoende zijn om de werking iets positiever te laten verlopen.

Hmm dus opzich trekt 't niet meer weg.. Kloten, had gehoopt dat 't aan m'n conditie lag ( die ligt echt op z'n gat op het moment hehe ). Thanks anyway man, scheelt me een boel geld aan truien in de winter :)
 
Hmm dus opzich trekt 't niet meer weg.. Kloten, had gehoopt dat 't aan m'n conditie lag ( die ligt echt op z'n gat op het moment hehe ). Thanks anyway man, scheelt me een boel geld aan truien in de winter :)

Je kan altijd wat cardio proberen dan ;)
 
@Cools: welke Maca van body en Fitshop raad je aan?
 
De Rode, maar volgens mij hebben ze die helegaar niet bij BnF?
 
Die inkanat kun je schrappen, heb mijn bestelling nooit mogen ontvangen...
 
Back
Naar boven