Fitness Seller

Het anabole boek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB-girl

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2005
Berichten
105
Waardering
0
Is dit een goed boek?

Dit stond erbij...

Het Anabole Boek
De BodyFactor
Eindelijk een Nederlandstalig boek waarin naast voeding en training ook chemische spieropbouwende middelen worden besproken. In no-nonsense taal beschrijven de mensen van de BodyFactor (o.a. organisator van de jaarlijkse YBF Natural wedstrijden) alle facetten die bij het moderne bodybuilding komen kijken. Alle middelen komen aan bod, maar zeker ook de gevaren en valkuilen die daar bij komen kijken!
217 bladzijden 29,00 euro
 
een boek over anabolen door de organisatoren van een naturel wedstrijd... dat klinkt wel heel erg vaag.
 
Onze sportschool verkoopt deze.

Volgens mij nog net geen NeCeDo boekje, maar wel in de hoek (althans, wat ik er zo 1,2,3 uit kon opmaken).
 
wazzup zei:
een boek over anabolen door de organisatoren van een naturel wedstrijd... dat klinkt wel heel erg vaag.

ja dat vond ik ook al, maar ik wil graag een nederlands boek over anabolen, dus dacht misschien is dit wat. Maar als het allemaal onzin is wat er in staat, heb ik er natuurlijk niks aan...
 
Er zijn geen goede Nederlandstalige boeken over AS..
 
Nee is niet echt goed materiaal. Heb al paar keer gevragen aan Big Cat of hij samen niet een boek wil uitbrengen, wil zelfs financieel steunen maar was er niet positief over. Ik raad je eerder engelstalig boek aan, vrij eenvoudig te lezen toch?
 
Big_T zei:
Nee is niet echt goed materiaal. Heb al paar keer gevragen aan Big Cat of hij samen niet een boek wil uitbrengen, wil zelfs financieel steunen maar was er niet positief over. Ik raad je eerder engelstalig boek aan, vrij eenvoudig te lezen toch?

Jah zou inderdaad een mooi idee zijn:)
 
MrJ zei:
Onze sportschool verkoopt deze.

Volgens mij nog net geen NeCeDo boekje, maar wel in de hoek (althans, wat ik er zo 1,2,3 uit kon opmaken).

Wel snel een mening erover zo 1,2,3 terwijl je het nog niet eens gelezen hebt.

Ik heb het gelezen en ik vind dat er geen onzin in staat, ik was er alleen snel doorheen en heb er niet echt nieuwe dingen uit kunnen leren.
Wel handig om aan iemand mee te geven die met anabolen wil beginnen, de basis staat erin.
 
daarom is het ook zo 1, 2, 3 :P

was er ook wel benieuwd naar.. maar ik heb nog genoeg liggen dat ik nog moet lezen :D
 
endymion zei:
Wel snel een mening erover zo 1,2,3 terwijl je het nog niet eens gelezen hebt.

Ik heb het gelezen en ik vind dat er geen onzin in staat, ik was er alleen snel doorheen en heb er niet echt nieuwe dingen uit kunnen leren.
Wel handig om aan iemand mee te geven die met anabolen wil beginnen, de basis staat erin.

Wat aan "1,2,3" begrijp je precies niet?
 
MrJ zei:
Wat aan "1,2,3" begrijp je precies niet?

Ghehehe daar heb je hem te pakken.. :D

Maar T, waarom was BigCat er niet positief over?
 
Waarom een boek kopen als je al je info van internet kan halen?
 
als iemand mij anabolic 2005 bezorgt vertaal ik hem , download wel te verstaan

grtzz
 
Little Me zei:
als iemand mij anabolic 2005 bezorgt vertaal ik hem , download wel te verstaan

grtzz
ik heb dat boek hier liggen, die ga jij echt niet vertalen, tenzij je geen leven hebt.
 
Zeker met een online translator :D
 
pat21 zei:
Zeker met een online translator :D

Meen me te herinneren dat een van onze forumgappies dat inderdaad met een online translator had gedaan. Het resultaat leek meer op Roodkapje en de anabolenwolf dan op Anabolics.. :D
 
andrew zei:
ik heb dat boek hier liggen, die ga jij echt niet vertalen, tenzij je geen leven hebt.
scan in , mail , wait and see

grtzz :cool:
 
Pff moet zeggen dat ik ook wel wat heb vertaald uit anabolics 2004 maar heb echt geen zin om heel dat boek te doen...

Ja engels is wel te lezen, maar nederlands blijft toch makkelijker...
 
Back
Naar boven