Fitness Seller

Het antwoord op: Kan je vet verliezen en vetvrijemassa winnen tegelijkertijd ?

Bezoekers in dit topic

artrixi

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2008
Berichten
205
Waardering
14
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Antwood


De theorie op zich is niet slecht maar geld dit ook in de praktijk ? Wat denken jullie ervan ?
En heeft iemand ervaring met dit fenomeen ?
 
Ja. als je net begint met goed trainen is het volgens mij wel mogelijk. Toen ik net begon zakte ik in vet en pakte toch vetvrije massa. Niet veul, maar volgens mij is het wel mogelijk
 
Op het moment verlies ik vet en kom ik aan in spiermassa. kwestie van net onder je onderhoud eten en 1 of 2x per week een refeed houden. Ook cardio na de training etc... Niet te hoog in de carbs door de week, meestal zit ik rond 40% eiwit, 30+% vet en de rest carbs, op KT dagen dan, bij cardio ga ik wat hoger in de vet en in rust dagen ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yes you can !

:D
 
nee (of althans heel erg moeilijk)
 
Niet druk over maken. Als je doet wat je moet doen is het goed.
 
Wow, discovery of the age!
 
jeps, ik eet zeker niet boven men onderhoud maar eet ook onregelmatig slecht, in het weekend bijvoorbeeld drink ik af en toe wel es en kan ik die pitta niet laten lopen. Ben vrij droog aan het worden en tegelijkertijd aan het bijkomen. van 90 naar 98
 
Het kan, ben ik heilig van overtuigd, 'n maatje van me heeft dat wel bewezen. Heeft flink wat spier erbij gekregen en staat 100% van de tijd goed droog.

Het is alleen niet voor iedereen weggelegd denk ik :D
 
Back
Naar boven