XXL Nutrition

Het Arnold mysterie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wout

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
84
Waardering
0
Ok, ik snap iets niet, het heeft te maken met Arnold. Ik heb wat rond gesurft op zoek naar plaatjes en iets valt mij op.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Arnold in z'n topjaren, een reus.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Hier schat ik hem een paar jaartjes ouder, maar niet veel. Maar kijk eens hoe verschrikkelijk 'klein' hij is.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Hier is hij ietsjes ouder (Mr.Olympia 1980). Zie het verschil!!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
En hier!! Wie is dat kleine mannetje?

[Abeelding niet meer beschikbaar]
Hier is hij een stuk ouder, en een schim van wat hij ooit was.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
Rond dezelfde leeftijd, of iets ouder. Een een HEEL stuk groter.


Hoe kan het dat Arnold zo verschrikkelijk 'schommelt' in lichaamsomvang.? Vooral die foto's toen ie jonger was en klein verbazen me, gebruikte hij dan zoveel roids als hij snel weer groot moest zijn? En ookal heeft hij misschien aanleg omdan HEEL snel massa te kweken, hij heeft dan zeker ook HEEL veel aanleg om het snel weer te verliezen.

Vind het gewoon een beetje raar, iemand die het duidelijk kan maken voor me? Ik dacht altijd dat als je echt groot was die spieren nog wel ff bleven 'hangen', ook als je minder aan het trainen was.
 
Je moet eigenlijk de date/datum van de geschoten fotos hebben, want je kan het schatten maar je kan er ook flink naast zitten, die foto dat ie met ze handdoek tegen de rotsen staat lijkt ie me nog wel erg jong, dus missch dat je ze ook niet in de goede volgorde hebt staan. maar het verschil is idd erg groot.
 
ik heb me dit ook wel vaak af lopen vragen. maar als je nou kijkt naar de spieren die het snelst weer minder worden.. zoals biceps of borst...... (want als je naar die foto met pijl en boog kijkt heeft ie nog flinke triceps) zijn et gewoon (lange) pauzes. kweet et niet en wil et graag weten!!! zo'n foto had ik ook van Lou Ferrigno gezien... onwijs kleine armen. mischien dat in die tijd ofseason niet bulken en vet worden was maar rust en niet trainen.
 
Originally posted by Juriaan
Je moet eigenlijk de date/datum van de geschoten fotos hebben, want je kan het schatten maar je kan er ook flink naast zitten, die foto dat ie met ze handdoek tegen de rotsen staat lijkt ie me nog wel erg jong, dus missch dat je ze ook niet in de goede volgorde hebt staan. maar het verschil is idd erg groot.

Ik heb idd geen exacte data, maar het verschil is duidelijk. Maar hier is hij zeker jonger dan op de rots foto en echt een heeeeel stuk groter.[Abeelding niet meer beschikbaar]

Weet iemand meer over Arnold zn roid gebruik? Ik dacht altijd dat in die tijd er nog weinig producten op de markt waren en er niet zoveel gebruikt werd
 
Misschien was Arnold zijn tijd ver vooruit en kon hij al foto's truceren met photoshop!! :)
 
Die op die rotsen is gewoon van voor dat ie serieus ging trainen, echt de begin periode dus.
Die filmfoto's lijken groter door de verf op z'n lijf en de wedstrijdfoto's daarbij is z'n vet% gewoon heel laag.
Iemand met een hoger vet% lijkt altijd wat minder gespierd/groot.
Maar als je foto's ziet waarop ie duidelijk kleiner is dan zijn dat gewoon foto's van toen ie nog zeer jong was en niet veel training/as gedaan had.
 
sorry hoor maar die foto van bij de rotsen enzo is ie echt NIET jong... de rest wat je zegt zit waarheid in.
 
Arnold heeft al jaren dat kapsel niet meer gehad, ik schat hem daar niet ouder dan 25, die foto komt trouwens van een website met gallerij waarin allemaal foto's staan van de begin periode..vandaar dat het me logisch lijkt dat die foto zeer oud is.
Maar zoals ik zei, lang haar heeft ie al jaren niet meer.
 
Ik weet het niet hoor, maar als hij op die rots-foto niet ouder dan 25 is, dan zou het dat ten tijde zijn Olympia-hegemonie zijn, en er dan zo uitzien off-season. Knap.

Zou het niet kunnen dat hij op die foto al veel ouder is, de vent is immers al in de 50. en als je ziet hoe f*ing groot hij op zijn 16e al was, dan kan het gewoon niet, dat die rots-foto tussen z'n 16e en 25e is genomen. En z'n haar is wel lang, maar na 5 mnd 'sparen' heb je het op dezelfde lengte. dus het zou kunnen dat er die periode net geen foto's gemaakt zijn.

Vedder vind ik trouwens dat hij wel een goed lichaam heeft, beter wat dunner en minder gespierd dan zo'n vatzig vet lichaam.
 
Nee, aan die rots dat kan gewoon geen recente foto zijn, hij is daar slank en laag vet% , terwijl hij nu juist nog redelijk veel massa heeft en zeker geen laag vet% (zie nieuwste film T3 foto's)
Als je goed kijkt is het ook een jong gezicht hoor, vergelijk maar met foto's van films en huidige foto's, hij is ook van gezicht veranderd. Ik ben 100% zeker dat het een heel oude foto is, kan het alleen niet bewijzen.
Maar wat de foto's in die eerste post aangaat, de datums die je er aan geeft kloppen gewoon niet allemaal.
 
Heee k*t, ik heb hier een foto van arnie op z'n 16e, hoe attach je die dingen admin?
 
Gaat pas na een bepaald aantal posts heb je geen url v/d foto? Anders stuur j'm maar ff naar administrator @dutchbodybuilding.com
 
Je moet niet vergeten dat hij net als alle anderen een off en een inseason had waarin hij hij regelmatig naar de "bollenvelden" (om maar een MM uitdrukking te gebruiken) ging. Dus periodes waarin hij meer/minder woog

Komt nog bij dat hij voor film op een bepaald gewicht moest staan (te groot is niet gevraagd) waardoor hij ook gewichtsaanpassingen had
Bv voor de film "Stay hungry" heeft hij 20kg moeten afvallen, waarna hij weer flink heeft moeten eten/trainen/kuren om het weer bij te komen.

Dus de gewichtsschommellingen zijn zo vreemd niet.
 
volgens mij werkte hij samen met Franco ook nog in de bouw gedurende de winter, dus trainde toen heel weinig enzo en eten was volgens mij ook niet optimaal.

Weet het niet zeker hoor, maar heb dit wel een s gehoord.
 
btw.. @ wout.. waar train jij?
 
waar zit dat ergens?

ik kom namelijk uit haarlem, dus vandaar ;)
 
Originally posted by KaLe
waar zit dat ergens?

ik kom namelijk uit haarlem, dus vandaar ;)
Op de 4e etage van het Van der Valk hotel in Schalkwijk. Goede gym vind ik, niet al te duur en genoeg ruimte/spullen. Jij traint zeker bij Olympic of Lifefit?

http://www.anybody-healthcenter.nl/
 
idd bij life-fit en squash haarlem
 
Back
Naar boven