XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Dan zitten sommige mensen geen moment meer niet naar pixels te koekeloeren op een dag.
 
Ik heb het te druk om van die knipperlichtjes in te laten bouwen bij god weet ik waar voor vast een substantieel bedrag. Een mens moet soms ook tevreden zijn.
giphy.gif


Een BMW spiegelkap haal je er zo af. Het licht zelf is gewoon even unplug, plug en hopla! Je zal de vrouwen van jou af moeten slaan met een stok! 😏
 
Ik heb vorige week een proefrit Gemaakt in die Volvo x40. Echt leuke auto. Ik enk dat het hem wordt. Inmiddels akkoord van hrm, dus binnenkort kleur en opties kiezen denk ik.
Net langs zo’n xc40 gelopen, mooi ding. Vind dat volvo de plank sws niet heel vaak misslaat
 
Een mens moet soms ook tevreden zijn.
Juist. Tel je zegeningen.
giphy.gif


Een BMW spiegelkap haal je er zo af. Het licht zelf is gewoon even unplug, plug en hopla! Je zal de vrouwen van jou af moeten slaan met een stok! 😏
Dus dan heb je een vrij nieuwe bmw met mooie opties, is een heel team met experts mee bezig geweest en daar heb je ook de auto voor gekocht. Dan ga je na enkele maanden andere lichtjes plakken? Dan ben je toch gewoon een mongool. Je verkracht je eigen auto.
Vraagje, welke klassiekers zijn het meest stijlvol. Die NIET zijn gemodificeerd en verkracht door een of ander petje.

PS Smaken verschillen.
 
giphy.gif


Een BMW spiegelkap haal je er zo af. Het licht zelf is gewoon even unplug, plug en hopla! Je zal de vrouwen van jou af moeten slaan met een stok! 😏
Jij zit nu gewoon met zo een hersenspinseltje dat het leuk is die vag led clignoteurs. Vorig jaar vond ik t ook ff leuk. Maar dat gevoel verdwijnt. Geloof me. Over maand denk je terug en denk je bij jezelf die 2 hebben gelijk. (zoals bijna altijd)
 
LED maakt wel een aardig verschil. Mijn spiegel knipperlichten zijn niet erg indrukwekkend moet ik zeggen. (bouwjaar 2014) Sommigen hebben nu ook éénmaal een fetisj voor het sequential effect.
 
LED maakt wel een aardig verschil. Mijn spiegel knipperlichten zijn niet erg indrukwekkend moet ik zeggen. (bouwjaar 2014) Sommigen hebben nu ook éénmaal een fetisj voor het sequential effect.
Koop dan een auto met led?

Ik begrijp je heus wel, het ziet er leuk uit en wie doet je wat. Niemand, en ook geen dude op een gaar forum die zegt dat het niet mooi is.

Kijk de aanpassingen die je niet ziet aan de buitenkant, uitgezonderd velgen en uitlaten bv, ben ik helemaal niet tegen bij nieuwe auto's. Maar dit soort zaken ik vind het er meestal niet uitzien. Maar ja mijn zegen heb je als je het mooi vindt en dat wil. Mensen reden decennia zonder led, is heus niet dat je ineens niks ziet.
 
'k Bracht eigenlijk alleen maar ter sprake dat Osram het verkoopt. :roflol:
Koop dan een auto met led?
Ik weet niet of alle F chassis wagens (aanvankelijk) beschikbaar waren met LED. Lampen vervangen door LEDs kan, maar dat moet je wel coderen.

Voorbeeld:

1593810132565.png
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of alle F chassis wagens (aanvankelijk) beschikbaar waren met LED. Lampen vervangen door LEDs kan, maar dat moet je wel coderen.
Ik bedoel gewoon een andere auto. Met led. Dan zit het er standaard op en hoef je niet te klooien.

Kijk je hebt ook lui die verbouwen hele auto, spuiten ander kleurtje en zitten in die scene dat vind ik toch anders. Die hebben nog een visie. En is meestal een auto die ouder is. Of wordt met een model gedaan waarin een scene omheen hangt.

Met bmw of mercedes is het al gauw een turkenbak.
 
Keizer: F40 (1987)


Koning: 250 GTO (1962)


Prins: 288 GTO (1984)


Feel the rhythm, feel the rhyme, it's Italian supercar time!

P.S. Zonder LEDs!​
 
Laatst bewerkt:
Altijd mooi als een auto 50 jaar later nog steeds duidelijk herkenbaar is. Moet toch een extreme uitdaging zijn ze steeds mooier te maken en je aan de regels van de lampen en vorm te houden.
 
Een bijkomend voordeel van een automaat is natuurlijk ook dat je je niet meer hoeft te ergeren aan je partner die pas op zijn voegst in de bocht of op de rotonde terugschakelt.

Ben jij zo'n kerel die naast zijn vrouw die achter het stuur zit plaats mag nemen ;)
Als ik gedronken heb komt het goed uit, dat wel.
 
Dit was geen populaire look @ 996.

1593882901808.png
 
Laatst bewerkt:
Ben jij zo'n kerel die naast zijn vrouw die achter het stuur zit plaats mag nemen ;)
Als ik gedronken heb komt het goed uit, dat wel.
Nee, die plaats is gereserveerd voor mijn dochter, de mannen van mijn huishouden moeten plaats nemen op de achterbank.
 
Back
Naar boven