AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Altijd niet onaardig gevond geen nummerplaatplicht aan de voorzijde.

Misschien komt de nieuwe 4 er dan ook beter uit :thinking:
 
C4227F1B-2897-4011-A995-B17389D2C650.jpeg
C41B14F9-BAB8-4128-BB84-3750262AF1D4.jpeg
EFB9ED7B-F172-48FA-99FA-166658CFA9A3.jpeg
81C18B1B-C13F-43EA-8245-D238500E8EAB.jpeg



Ferrari F8 Tributo
 
voornemens om ooit terug naar je eigen land te komen of blijf je daar?

Hoewel ik in NL ben geboren ben ik thuis altijd opgevoed met Russische cultuur en shit en ik woon er nu al sinds mijn 18e 6 jaar lang en ik heb Nederland geen moment gemist of de behoefte gehad om terug te gaan. Denk eigenlijk niet dat dit ooit zal veranderen.
 
Refo container on steroids
LoL. Is wel echt een groot ding klopt. Maar als je als gezin op vakantie gaat, er past echt veel in, is comfortabel en komt goed vooruit. Is (denk ik) vaak een ding voor erbij, voor lui die niet constant in hun eentje weggaan.
 
Dikke gril en ik vind de positie van het kenteken perfect. Ze zullen in het BMW r&d complex van 1 miljard euro ook wel het een en ander hebben geprobeerd lijkt me.
Met een nummerbord erop valt het nog wel mee.
 
LoL. Is wel echt een groot ding klopt. Maar als je als gezin op vakantie gaat, er past echt veel in, is comfortabel en komt goed vooruit. Is (denk ik) vaak een ding voor erbij, voor lui die niet constant in hun eentje weggaan.

Ik denk niet dat er veel gezinsmensen zijn die een G AMG kopen though. En die gaan er dan waarschijnlijk ook niet mee naar de camping in Zuid Frankrijk
 
Ik denk niet dat er veel gezinsmensen zijn die een G AMG kopen though. En die gaan er dan waarschijnlijk ook niet mee naar de camping in Zuid Frankrijk
Ik denk van wel, alleen niet het prototype dat ben ik eens. Als je paar sportauto's hebt, vrouw heeft een g500/ g63 (vrouwen rijden denk ik meer in g dan mannen) dan wil de man net even wat groters. Niet naar de camping maar stukje rijden naar hotel bv ipv vliegtuig is lekker toch. Zo heb ik het gezien. Sportauto's werden met trailer naar vakantieadres gestuurd.
 
Als er een petje naast zat was het een kneus.
Als het een jochie was ah lekker met pa een ritje
Als het een normale gast was waren het faggets
Als het een normaal vrouwtje was kan ie niks beters krijgen
Als er een meisje in zat was het een pedo

Etc

als het een Bmw was waren het paupers
als het een Guilia was waren het kenners en puristen
als het een Brabus was waren het mensen met passie en stijl
als het een Mansory was waren het mensen teveel geld en toch smaak
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven