XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Niks mis mee lekker man. Donkere kleur staat 'm goed (enkel in wit of zwart, als je andere kleur wilde moest dat via aanvraag o.i.d.)
Screenshot_20210223-000228_Gallery.jpg
 
Wat als ze de lettering hadden weggelaten? 👌 (of mag dat niet van de bean counters v.d. marketing divisie...)
 
Laatst bewerkt:
Wat als ze lettering hadden weggelaten? (of mag dat niet van de bean counters v.d. marketing divisie...)
Er lijkt steeds meer lettering op auto’s te komen, vooral van merken :emo: Vind het zelf spuuglelijk, zie je bijvoorbeeld een bentayga rondrijden met heel groot Bentley op de achterkant....
 
Er lijkt steeds meer lettering op auto’s te komen, vooral van merken :emo: Vind het zelf spuuglelijk, zie je bijvoorbeeld een bentayga rondrijden met heel groot Bentley op de achterkant....
Voor de gein moeten we er eens één lokaliseren met de DBB Troll Crew. Om vervolgens de lettering te veranderen in 'Tiguan'.

De volgende ochtend:

 
Laatst bewerkt:
Vind het wel relax geen typeaanduiding op mn kont. Ook al reed ik een 540 gaat niemand wat aan. Ze controleren het kenteken maar. Als ik een nieuwe bestel bestel ik ook zonder typeaanduiding. Ik ben iig niet een Arie Gold die van zn S500 een 600 had gemaakt :P
 
Ik haat badges. 😤
 
Laatst bewerkt:
Meeste mensen die ik spreek en heb het over een honingdas. Kijken je aan of ze water zien branden. Alleen ekte connaisseurs en liefhebbers met goede smaak kennen ze.
 
Is ook een vak op zich logo bedenken. Gaan ook miljoenen in om. En dan heb ik het nog niet eens over slogans :thinking:
 
Voor een wrapper is dit een welgekomen project.

1614321773939.png


Oké, het is een SUV. Alsook een promovoertuig. Op een 'reguliere' wagen had het CWS logo er mijns inziens beter uitgezien op de c-stijl van bijvoorbeeld een sedan.

Nog wat fantasietjes...

1614322904400.png
 
Back
Naar boven