MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1626868654918.png


robot masturbating GIF
 
Kan je er ook gras mee maaien? 🤭
 
Vragen ze vaak of je de auto van je vriend hebt geleend?
 
Vandaag is er ene gepasseerd toen ik naar huis reed van mijn werk, vreemd om een Porsche te zien zonder het geluid van een benzine motor
0D3E7DC7-19BE-4E19-A513-BACDFDC8431B.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Is 75 pk voor een stads auto genoeg, om dagelijks ook ongeveer 20 km snelweg te doen ivm vrachtwagens in te halen, invoegen bij oprijden autosnelweg. Auto bijv een fiat 500
 
Is 75 pk voor een stads auto genoeg, om dagelijks ook ongeveer 20 km snelweg te doen ivm vrachtwagens in te halen, invoegen bij oprijden autosnelweg. Auto bijv een fiat 500
bwa, hier is de 2e auto een Citroën C3 met ongeveer zoveel pk rijd echt niet fijn. De snelweg oprijden is een ramp als het een beetje bergop gaat.
 
bwa, hier is de 2e auto een Citroën C3 met ongeveer zoveel pk rijd echt niet fijn. De snelweg oprijden is een ramp als het een beetje bergop gaat.
Idd, 75 pk is net te weinig. De mini van mijn moeder heeft een 1.6 liter benzine blok met 90 pk en dat is wel prima voor in de stad denk ik. Snelweg gaat prima en rijdt erg leuk. Is natuurlijk wel een lichte auto.
 
Idd, 75 pk is net te weinig. De mini van mijn moeder heeft een 1.6 liter benzine blok met 90 pk en dat is wel prima voor in de stad denk ik. Snelweg gaat prima en rijdt erg leuk. Is natuurlijk wel een lichte auto.
Ja zou persoonlijk ook tussen 90-110pk zoeken, rijd binnendoor vlot zonder ergernissen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Hangt af van het gewicht van de wagen. Als een wagentje bijvoorbeeld de 100 meter sprint in circa 10-11 seconden doet, dan zit je best oké. Genoeg wagens op de weg die zelfs trager zijn.
 
Is 75 pk voor een stads auto genoeg, om dagelijks ook ongeveer 20 km snelweg te doen ivm vrachtwagens in te halen, invoegen bij oprijden autosnelweg. Auto bijv een fiat 500
Denk je aan een occasion of nieuwe wagen?
 
Laatst bewerkt:
Denk je aan een occasion of nieuwe wagen?
Via werk kunnen we leasen ieder jaar kun je kiezen uit verschillende merken maar onder de 400 euro zijn het allemaal motoren onder de 80 pk, trouwens nooit geen auto onder de 90 pk gehad maar ik denk dat nu de kosten gaan beginnen met mijn huidige wagen. Hij staat nu in de garage voor reparatie. Ik weet het eigenlijk nog niet wat het zal worden, een occasie of nieuw ben er nog niet uit
 
75 pk is genoeg voor 20 km. Neem aan dat het een uppie wordt ofzo. Zit genoeg pit in om mee te komen. Echt gezapige gebakjes zijn er niet meer.
 
Via werk kunnen we leasen ieder jaar kun je kiezen uit verschillende merken maar onder de 400 euro zijn het allemaal motoren onder de 80 pk, trouwens nooit geen auto onder de 90 pk gehad maar ik denk dat nu de kosten gaan beginnen met mijn huidige wagen. Hij staat nu in de garage voor reparatie. Ik weet het eigenlijk nog niet wat het zal worden, een occasie of nieuw ben er nog niet uit

Voor 400 private lease? kan je wel wat meer vermogen krijgen dan dat...
Max 10.000 km per jaar denk ik? En voor hoeveel jaar?
 
Voor 400 private lease? kan je wel wat meer vermogen krijgen dan dat...
Max 10.000 km per jaar denk ik? En voor hoeveel jaar?
De goedkoopste met meer pk is een polo 95 pk bedrag rond de 430, is wel bruto bedrag die van je loon wordt genomen geen netto. 15000km en 48 maanden
 
Back
Naar boven