Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Leuk filmpje, ik begin de smaak ook weer te pakken te krijgen :D
Heb al enkele leuke potjes achter de rug de laatste dagen.
 
Leuk filmpje, ik begin de smaak ook weer te pakken te krijgen :D
Heb al enkele leuke potjes achter de rug de laatste dagen.

Vind wel dat een hoop wapens niet meer hetzelfde zijn, er zijn nog maar weinig wapens waarmee ik mn draai kan vinden, op het hoofd mikken is nu echt een must want soms lijkt 't wel alsof je met losse flodders schiet.
 
Geen last van, mijn potjes van de week had ik telkens een vette score.
Het is wel even zoeken terug naar goeie setup die werkt, heb de indruk dat
een forgrip op sommige wapens weer beter werkt dan vroeger (had 3-4 maand niet meer gespeeld).
 
m16a3 + foregrip + heavy barrel met red dot of kobra = goed
 
Speel er altijd mee :P

altijd dikke scores van 140/150 - ~20
 
lol tryhard
beetje variëren en ondergewaardeerde wapens gebruiken vind ik altijd wel leuk, iedereen loopt al met zo'n m16 rond man
 
P90 met laser werkt ook redelijk
 
m16a3 + foregrip + heavy barrel met red dot of kobra = goed

Ik gebruik daar nog steeds geen foregrip op eigenlijk.
Meestal ga ik wel voor Kobra en heavy barrel sowieso.

Heb de laatste tijd met de L95A2 gespeeld, moest er wat kills mee halen voor die camo.
Gun schiet vrij lekker, alleen nogal trage firerate, maar dat los je makkelijk op met een degelijke sidearm
(voor die momenten dat je close combat hebt)
Speel zelden echt hoge tickets dus die 150-160 kills zitten er niet in. Maar iets van 30-40kills vs 5-8death komt geregeld voor :)
 
Net 151-23 :P

Was nog 144-18 maar toen beetje dom gespeeld hah
 
Gebruik tegenwoordig vooral de G3A3 of M417, fijne wapens. Maar zit vooral veel in de chopper laatste tijd in plaats van de jet :p
 
Laatst bewerkt:
Gebruik tegenwoordig vooral de G3A3 of M417, fijne wapens. Maar zit vooral veel in de chopper laatste tijd in plaats van de jet :p

Ik pak gewoon wat ik pakken kan ;) Vind alleen die scout heli's zinloos, zou leuk zijn als je daar als piloot ook mee kon schieten.
 
Ik pak gewoon wat ik pakken kan ;) Vind alleen die scout heli's zinloos, zou leuk zijn als je daar als piloot ook mee kon schieten.

Die transport heli's bedoel je? Ja, heb je niet zo veel aan als piloot.
 
Ja snap ook niet wrm er niet een rocket pod of een minigun opzit... Net als bij de huey bij bf Vietnam.
 
Die transport heli's bedoel je? Ja, heb je niet zo veel aan als piloot.

Ja die ja.

---------- Post added 13 January 2013 at 12:59 ----------

Ja snap ook niet wrm er niet een rocket pod of een minigun opzit... Net als bij de huey bij bf Vietnam.

Ze zijn wel moeilijker uit de lucht te krijgen, maarja boeiend ook al is het zover springt toch iedereen eruit, zinloos.
 
Ja is gewoon een taxi voor wat cap points.
 
Hoop wel trouwens dat de volgende BF weer ala WW2 style wordt, dat blijft voor mij toch het leukst.
 
Back
Naar boven