XXL Nutrition

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ik erger me echt dood aan van die gastjes die dan support zijn, maar geen ammo neergooien. Zit telkens achter die gastjes aan te rennen en op ze te schieten maar ammo droppen ho maar.

En hebben jullie er wel eens last van dat het geluid soms helemaal weg is? Gewoon doodstil, ook als et een tank naast je staat. Maar als je dan schiet hoor je dat weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Metro is wel een grote camp map maar ik vind dat eigenlijk wel iets hebben haha.. vooral met rush bij die roltrappen een grote oorlog. RPG's vliegen om je oren, dat vind ik dus aan de ene kant wel mooi. En je moet letterlijk liggend de objectives destroyen haha
 
gisteren mn eerste ster gehaald met de rpgv2 :D
 
Tuurlijk vind jij metro vet..

:trollface:

:roflol:

Ik erger me echt dood aan van die gastjes die dan support zijn, maar geen ammo neergooien. Zit telkens achter die gastjes aan te rennen en op ze te schieten maar ammo droppen ho maar.

En hebben jullie er wel eens last van dat het geluid soms helemaal weg is? Gewoon doodstil, ook als et een tank naast je staat. Maar als je dan schiet hoor je dat weer wel.

Faalhazen zijn dat. Als je select indrukt als je op een supportgast mikt kan je 'request ammo' doen btw. Ze hebben vooral zichzelf ermee, als je als support met je team optrekt haal je zo meerdere supply ribbons in een match en 50 van die krengen levert je een medal op van 10000 punten, heb de eerste al binnen.
 
BF3 verdoet mijn tentamen van morgen btw lol
 
:roflol:



Faalhazen zijn dat. Als je select indrukt als je op een supportgast mikt kan je 'request ammo' doen btw. Ze hebben vooral zichzelf ermee, als je als support met je team optrekt haal je zo meerdere supply ribbons in een match en 50 van die krengen levert je een medal op van 10000 punten, heb de eerste al binnen.

+1
Dat zijn de cod players waarschijnlijk :p
heb zo al 10 of 12 medal's ontvangen (verschillende categorieën)

Het lvlen gaat mij ook al redelijk goed af, ben gisteren rank 35 geworden.
Ik vind Metro en Seine de 2 minste mappen, die zitten steeds vol campers.
 
Ik heb alles van de supportclass geunlocked nu, vet saai ik vind de m249 (3 na laatste geweer) t chillst. Weet iemand of je dogtag veranderd als je een 2de support service star haalt? Vind m maar saai, die armored warfare dogtag is cooler imo.
 
Ik heb net de limited edition gehaald en nu zit er zon kaartje bij dat je de M1911 Pistol krijgt als je je aanmeldt op gunclub ofzo. Maar mijn ea account is nog van mijn xbox dus nu snap ik niet hoe ik me kan aanmelden zodat hij wordt gelinkt aan mijn PSN. Iemand die me kan helpen?
 
Ik heb net de limited edition gehaald en nu zit er zon kaartje bij dat je de M1911 Pistol krijgt als je je aanmeldt op gunclub ofzo. Maar mijn ea account is nog van mijn xbox dus nu snap ik niet hoe ik me kan aanmelden zodat hij wordt gelinkt aan mijn PSN. Iemand die me kan helpen?

Geen idee, ik ben trouwens dat kaartje kwijt :o Hoop dat ik toch nog steeds Karkand en dat gun krijg.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 17:30 ----------

:roflol:

Faalhazen zijn dat. Als je select indrukt als je op een supportgast mikt kan je 'request ammo' doen btw. Ze hebben vooral zichzelf ermee, als je als support met je team optrekt haal je zo meerdere supply ribbons in een match en 50 van die krengen levert je een medal op van 10000 punten, heb de eerste al binnen.

Ja maar ik vind wel dat ze een tutorial mochten maken hoor.
Ik begrijp er nog geen ene zak van.
Soms heb ik de 'You are now squad leader' en dergelijke zinnetjes, ik weet niet eens wat squads doen. Er zijn zoveel ingewikkelde dingen in het spel.

Ik vind dat je een beetje te veel aan je lot wordt overgelaten en dat je het maar allemaal moet leren al doende. Ofwel heb ik de tutorial niet gezien :D
 
Oké hier komt je persoonlijke tutorial ;) (Misschien heb ik makkelijk praten omdat ik bad company 2 ook héb gespeeld hoor)

Speel om de objectives. Dat levert jou en je team het meeste punten/wins op. Dit is geen COD vriend!
Spot de vijand!

Als je squadleader ben kan je objectives markeren met de spotknop. Je krijgt dan punten als je squadleden bij die objectives goede shit doen en zij krijgen punten voor het opvolgen van attack/defend orders.

Gebruik je gadgets, in het speciaal je medkits, ammoboxes en radiobeacons.
 
Oké hier komt je persoonlijke tutorial ;) (Misschien heb ik makkelijk praten omdat ik bad company 2 ook héb gespeeld hoor)

Speel om de objectives. Dat levert jou en je team het meeste punten/wins op. Dit is geen COD vriend!
Spot de vijand!

Als je squadleader ben kan je objectives markeren met de spotknop. Je krijgt dan punten als je squadleden bij die objectives goede shit doen en zij krijgen punten voor het opvolgen van attack/defend orders.

Gebruik je gadgets, in het speciaal je medkits, ammoboxes en radiobeacons.

thx

Ja sommige dingen vind ik gewoon niet vanzelfsprekend.
Ik zuig nog écht in de game, eindig meestal in de laatste 5.
Ik wil vooral mn K/D ratio wat omhoog halen, staat wat beter op battlelog :D Ik speel daarom ook meestal Team Deathmatch
 
Als je nog zuigt in schieten enzo kan je beter conquest gaan spelen, daar haal je nog punten door op t juiste moment op de juiste plek te zijn. Heb ook een paar potjes tdm gespeeld, mn eerste reactie was echt 'dit is geen battlefield' :D
 
Hoe drop je die medic packs enzo dan?
 
Back
Naar boven