MuscleMeat

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik speel de beta met een standaart geclockte gtx460 op een res van 1920x1200 alles maxed out minimaal 40 fps
en dan hebben we het nog over de betaversie + betadrivers

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 23:00 ----------

als je vloeiend wilt spelen op Low settings ~ 500/600 euro
Low PC : Med/High settings GTX460 , 1680x1050 ~ 750, euro
Mid PC : High settings GTX 560 , 1680x1050 ~ 1250, euro
High PC : Ultra settings GTX 560 SLi . 1680x1050 ~ 1750, euro
Ultra PC : Ultra settings , hoogste resolutie 1920x1080 2x GTX 580 in SLi ~ 2250, euro

Ik heb zelf een :

Q6600 @ 2,7 Ghz
2x GTX 460 in SLi
1680x1050
8 GB DDR2 @ 800mhz Dual Channel

Ik laat hier wel even weten hoe dat draait, GTX460 is tegenwoordig heel goedkoop

Wil je het echt heel gek maken kan je ook nog voor 3x SLi gaan GTX 570,580 ~ 3000,- euro

Ik speel de beta met een standaart geclockte gtx460 op een res van 1920x1200 alles maxed out minimaal 40 fps
en dan hebben we het nog over de betaversie + betadrivers
 
lol het runt smooth bij mij maar ik suck gewoon :p kan ook wel zijn omdat ik op de laptop speel maar 0.435 kd ratio is sucken :p
 
ik vind het er zeker goed uitzien, en het schiet ook lekker. maar had het op de een of andere manier toch anders verwacht. iig die server browser zuigt echt aars. en mn hardware ook, maar wacht even met upgraden. denk nog een half jaartje ofzo en dan koop ik daarna wel de nieuwe battlefield, kvind deze niet zo episch dat ik hem MOET hebben
 
Beta is veel een beetje faal om eerlijk te zijn...echt heel veel bugs, en dat battlelog werkt ook echt voor geen meter.

Tip: als je geen servers kan joinen dan moet je dit even veranderen: (PC)

-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------

Mocht je spel het niet doen, ongeacht welke error je dan ook hebt, dit is DE FIX!

1. Ga naar je installatie folder.
32-bit: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3"
64-bit: "C:\Program Files (x86)\Origin Games\Bèta Battlefield 3"

2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"

3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (LET OP: Check welke versie bij jou hoort)


Voor X64:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"


Voor X86(32Bit):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
Deze wijzigen: "GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
En deze: "Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
 
Laatst bewerkt:

Duuude, hij doet et eindelijk! Thx baas :D

Spel liep na 5 minuten wel vast, maar ik mocht er even aan ruiken :wanker:

EDIT:
Het blijft bij die 5 minuten, nu lukt het niet meer, lol. Probeer vanmiddag wel weer eens.
 
Laatst bewerkt:
Beta is veel een beetje faal om eerlijk te zijn...echt heel veel bugs, en dat battlelog werkt ook echt voor geen meter.
Het is dan ook een beta natuurlijk. Er staat overal moet koeienletters dat dit niet het eindproduct is.
 
moet zeggen dat ik het wel een leuker concept vind dan COD (is men eerste BF game)
eerst dat punt veroveren, dan gaat het spel verder naar het volgend punt, dan weer verder. houd het wat afwisselender
 
moet zeggen dat ik het wel een leuker concept vind dan COD (is men eerste BF game)
eerst dat punt veroveren, dan gaat het spel verder naar het volgend punt, dan weer verder. houd het wat afwisselender
Conquest is ook wel lachen altijd, 3 vlaggen op een map die door de teams veroverd moeten worden. De een begint in noord en de ander in zuid en zo komt je dus nadat team X vlag A heeft veroverd en team Y vlag B heeft veroverd bij C waar hard geknokt word :D Vaak merk je hier ook een duidelijke frontlinie waar gevochten wordt en kan hier ook flink wat tactiek bij toegepast worden.
 
Het is dan ook een beta natuurlijk. Er staat overal moet koeienletters dat dit niet het eindproduct is.
Ja dat weet ik ook wel, maar toch, het komt al over een maand uit en er moet nog best veel veranderd worden naar mijn mening.
Niet dat ik niet denk dat dit het bruutste spel ooit wordt hoor :D
 
Ja dat weet ik ook wel, maar toch, het komt al over een maand uit en er moet nog best veel veranderd worden naar mijn mening.
Niet dat ik niet denk dat dit het bruutste spel ooit wordt hoor :D
Natuurlijk, maar dat zit wel snor. Het zijn maar kleine dingetjes. Daarnaast is de map ook gewoon klote.. Het was beter geweest als ze een grotere hadden gekozen.
 
Ik speel de beta met een standaart geclockte gtx460 op een res van 1920x1200 alles maxed out minimaal 40 fps
en dan hebben we het nog over de betaversie + betadrivers

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 23:00 ----------



Ik speel de beta met een standaart geclockte gtx460 op een res van 1920x1200 alles maxed out minimaal 40 fps
en dan hebben we het nog over de betaversie + betadrivers

dat snap ik ... wacht maar dalijk met de full game ... 64 spelers overal heli's en ontploffingen ... ik denk dat dat nog wel ff tegen gaat vallen op ultra ;)
 
Conquest is ook wel lachen altijd, 3 vlaggen op een map die door de teams veroverd moeten worden. De een begint in noord en de ander in zuid en zo komt je dus nadat team X vlag A heeft veroverd en team Y vlag B heeft veroverd bij C waar hard geknokt word :D Vaak merk je hier ook een duidelijke frontlinie waar gevochten wordt en kan hier ook flink wat tactiek bij toegepast worden.


capture the flag dus eigenlijk :p
 
Mwah.. Meer hold the flag :D

Had ook een keer met BFBC2, met rush op arica harbor, met ons team werden we totaal geownd het hele spel eigenlijk al, uiteindelijk moesten we allemaal stand houden bij laatste station bij de haven zelf zeg maar, ons team was toen eindelijk goed gegroepeerd, in 2 gebouwen, allemaal artillery gebruikt, dmv headsets slim gespeeld en uiteindelijk gewoon nog gewonnen ook, dan heb je zo'n epic teamgevoel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat is dus wat mij zoveel meer aantrekt aan BF dan COD en andere shooters
(inb4 cool story bro)
 
tiefus server ligt er uit. K*t beta versie op xbox live.
 
ik download hem nu op ps3 maar zal wel problemen opleveren
 
ik download hem nu op ps3 maar zal wel problemen opleveren

Na exact 10 seconden heb ik het spel weer verwijderd.
De beta is mislukt op de ps3, kapot veel bugs.
Ik word uit het niets gedood..... en kortom de graphics zijn echt waanzinnig!!!!!! ..........not.

Dit moet zogenaamd frostbite engine heten ....nu snap ik waarom ze het frostbite noemen.
 
Back
Naar boven