XXL Nutrition

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Na exact 10 seconden heb ik het spel weer verwijderd.
De beta is mislukt op de ps3, kapot veel bugs.
Ik word uit het niets gedood..... en kortom de graphics zijn echt waanzinnig!!!!!! ..........not.

Dit moet zogenaamd frostbite engine heten ....nu snap ik waarom ze het frostbite noemen.

Natuurlijk zijn er bugs , dat moest je zelfs verwachten.(en op alle platformen) En Battlefield 3 is vooral gemaakt voor de PC , 300 euro consoles kunnen niet concurreren met 1500euro game computers. Daarom ook dat het maar 12vs12 (geloof ik?) is op consoles , meer kunnen die verouderde consoles niet aan. De fps zou er onder lijden zei DICE.
 
Ja dat weet ik ook wel, maar toch, het komt al over een maand uit en er moet nog best veel veranderd worden naar mijn mening.
Niet dat ik niet denk dat dit het bruutste spel ooit wordt hoor :D

De versie die wij spelen is al wat ouder dan de huidige versie, snap je ?
 
mijn god, ziet er wel heel crappy uit op ps3, lijkt wel spel uit 2001. ik rende nog snel naar buiten met 8 seconde de tijd en daar werd ik ook niet echt vrolijk van: beeld trilde als de malle leek wel hitte. moet je nagaan, had ik me zo verheugd door die filmpjes, eindelijk weer bf in plaats van cod. maar cow mw verdient een schoonheidsprijs vergeleken met dit...k*t game, maar ziet er wel netjes uit. geen bf en mw dus voor mij dit jaar, want van mw valt mn haar uit. toch weet ik dat ik mw3 ook ga kopen omdat ik ze allemaal heb. maar erg jammer van bf met dat slechte beeld en vooral wapens.

het zijn ook wel fkng grote levels, ik dacht dat die metro en buiten met dat water aparte levels waren, logish dat dan niet alles er goed uitziet. maar ik voel me meer een poppetje hier in een grote wereld in ttg tot mw met kleinere maps en nette graphics.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het er ook niet goed uitzien op de xbox. Heb toch een goeie hd tv en alles.
 
lol @ console gamers, op de pc is het gewoon goed en dat op mijn laptop:p

zometeen eens shitfaced proberen, misschien dat mijn kd ratio dan wel omhoog gaat
 
Haha, Ik pwnde iedereen in de metro. Ik ging liggen tussen de roltrappen en ze zagen me niet. Allemaal kapot geschoten met me m4 jonge bam!

Heb wel alles op low moeten zetten :S 60 fps maar laggd wel
 
eigenlijk wel gelijk dat bf een fail is op de console, als ik zo terug denk was ik battlefield vietnam verslaafd en dat speelde ik op de pc. die snelle bewegingen en dat liche zijn helemaal niet lekker voor een controller en wel voor een muis, dan wil je snel bewegen als je naar rechts of links gaat. perfect voor pc dus ik moet niet zeuren over ps3.
 
Ben de Beta aan het downloaden (PC) :D
Ben benieuwd of me pc het kan trekken en hoe het spel is :cool:
 
Alles geïnstalleerd, en dan wil je BF3 opstarten en dan krijg je "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" :mad:
 
Alles geïnstalleerd, en dan wil je BF3 opstarten en dan krijg je "A generic game error was reported, please try again. ( code: 1 )" :mad:

Ik kan niet in een server komen:?
 
BF is echt wel vet,

conquest is idd te vergelijken met Domination van COD
en rush -> demolition.

MW1 en 2 vond ik ook nog wel vet, WAW en BO zuigt echt.
 
@ iedereen die zeurt over graphics voor de xbox.. dit komt omdat Microsoft een maximale grootte voor downloads van de marketplace biedt. Hierdoor is er veel gedownscaled van textures enzo.. dit komt allemaal wel goed in de volledige versie.

Verder vind ik het uitermate storend dat er geen enkel voertuig in zit, iets wat toch zeker standaard is bij een Battlefield game en dat je gewoon GEEN squad kan samenstellen ingame.. lekkere indruk maak je dan zeg. Juist deze game draait om teamwork, en dan zo hard falen ook al is het een beta. Zelfs als je met zijn 4tjes een server probeert te joinen valt de helft er uit, zit niet in je squad of bij de tegenpartij. Drama.. maargoed.

Over grafische en geluidsglitches zeg ik niets want daar is het een beta voor. Vind het verder erg lekker wegspelen, leuke upgrades voor je wapens etc. Alleen jammer dat je teammaten de helft van de tijd in je gezicht schijnen met een tactical light.. lol
 
:roflol: @ mensen die totaal niet weten wat een ****ing beta inhoudt.
 
spijtig dat die caspian border 64 plaeyer map niet meer online is dat was echt goed :D veel beter dan metro :)
hier vind ik het einde in die straten het leukst, kan je tenminste muren opblazen etc die tunnels zijn echt k*t en het begin ligt me ook niet zo
 
Beta is baas.
Kan niet wachten op de officiele release :fa:
 
officiele op xbox: met voertuigen, 64player maps? (no good in games) :)
 
Ik kan geen server joinen ?
 
Back
Naar boven