XXL Nutrition

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

krijg alleen maar metro om te spelen anders?

Ja, weet ook niet waarom. Soms komt er een caspian voorbij met wachtwoord, zelf nog niet gezien. Zal wel over een paar weken komen..
 
de full game word 20GB op PC
 
Caspian hadden ze online gezet voor de users om te testen. Nu weer offline gehaald.

Metro is nu als enige beschikbaar.

Verder heb ik het 30-60 minuten gespeeld en weer van de PC afgegooid. Wat een ruk spel. :o
 
http://i52.tinypic.com/30xad74.png

ligt het aan mij of is dit spel echt veels te resource hungry?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 17:36 ----------

Caspian hadden ze online gezet voor de users om te testen. Nu weer offline gehaald.

Metro is nu als enige beschikbaar.

Verder heb ik het 30-60 minuten gespeeld en weer van de PC afgegooid. Wat een ruk spel. :o
vond het ook zwaar tegen vallen. ik wacht wel op de volgende bf. hoef ik ook niet te upgraden :D
 
1280 * 1024 en low settings.
 
Het weekend bf3 beta gespeeld.
Kan niet zeggen dat ik impressed ben over het verschil met bad company 2.
Speel wel op de xbox.(graphix zullen beter zijn op de pc iknow)
had al wel een paar leuke bugs gevonden dat je ineens spawnt bij een teammate en dan bv in een rots ligt. Je kan de tegenstander zien + killen, maar hij kan jou natuurlijk niet zien en kan je dus ook niet killen.
 
Heb in het weekend ook ff de beta geprobeerd.
Ik ben toch niet helemaal overtuigd, had er toch meer van verwacht.

Buiten zat het vol met campende snipers en binnen vond ik er ook niet zoveel aan.
 
wil dit topic nu niet kapen met crysis , maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over de optimalisatie voor pc.
http://www.youtube.com/watch?v=fWT70H9YVEA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=uFn-39fyhxc&feature=related

bovenste vids zijn op een 5770 gespeeld. bf mag dan wel online zijn en een destructieve omgeving heeft maar ik weet niet zeker of dat ook de vraag naar zoveel meer rekenkracht terecht maakt.
Het is een beta en physics kosten nou eenmaal veel rekenkracht.
 
Het is een beta en physics kosten nou eenmaal veel rekenkracht.
qua processor wel ja, maar de enige fysics zijn toch kraters in de grond? (en gebouwen die kapot kunnen maar dat was toch nog niet echt te zien in de beta? )
 
haha, Ik ging helemaal gephroned naar de andere kant van de map en alle luitjes doodschieten. Mooie is van bf dat je dan geen 'rode stip' op de radar krijgt.
Alleen is die glanzende 'scope' wel OP omdat ik zo iedereen zie en gewoon op het witte lichtje knal.

Eerst ff me nieuwe pc ophalen. Ik speel nu alles op laagst en lagg nogsteeds :S
 
qua processor wel ja, maar de enige fysics zijn toch kraters in de grond? (en gebouwen die kapot kunnen maar dat was toch nog niet echt te zien in de beta? )
50% van de mensen die zeggen dat de beta k*t is hebben volgens mij echt maar 1 uurtje gespeeld. Hoe verder de unlocks hoe meer destructie. Het is dan ook wel weer zo dat er in het metrostelsel weinig kapot valt te maken maar alsnog. Als je nu gaat spelen merk je al flink wat meer destructie (als je bij hogere players komt ten minste).
 
50% van de mensen die zeggen dat de beta k*t is hebben volgens mij echt maar 1 uurtje gespeeld. Hoe verder de unlocks hoe meer destructie. Het is dan ook wel weer zo dat er in het metrostelsel weinig kapot valt te maken maar alsnog. Als je nu gaat spelen merk je al flink wat meer destructie (als je bij hogere players komt ten minste).

+1 mijn eerste reactie was ook eerder negatief dan positief.
Maar je moet maar even door de bugs heen kijken, ik vind het best goed.

Je krijgt best wel wat kapot geknalt, niet zoals in BF2, gebouwen die instorten, maar daar leent de map zich ook niet toe.
 
Back
Naar boven