Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

draai hem helemaal max loopt super en de gameplay is vind ik beter dan 2 heb hem nu 4 tal dagen gespeeld en vind hem zeker erg goed had niet anders verwacht kan niet wachten om de choppers etc uit te testen

het gevoel van bf 1942 zulle we helaas nooit meer meemaken dat was uniek

verder toppie!!!
 
Sowieso wordt BF pas episch als er voertuigen bij zijn, want dat is het grote verschil tussen COD en BF imo. Die zijn er nu nog niet en heb je het puntje van de ijsberg dus nog niet eens geproefd.
 
Ik kan hem nu ook eindelijk spelen, mijn eerste BF spel. Maar moet zeggen, ik wordt nou niet echt warm van de Beta, het voelt gewoon als de zoveelste shooter.
 
Ik kan hem nu ook eindelijk spelen, mijn eerste BF spel. Maar moet zeggen, ik wordt nou niet echt warm van de Beta, het voelt gewoon als de zoveelste shooter.
Je moet ook niet na 1 uurtje je oordeel vellen. Speel wat langer, zal later een stuk meer ''Battlefield'' aanvoelen, vooral als je in een goed samenwerkend team/squad zit.
 
Ik snap er geen drol van, word continu gekilled, geen idee door wie, maargoed, ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld.
 
Ik snap er geen drol van, word continu gekilled, geen idee door wie, maargoed, ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld.

Heb ik ook, in MW ben je die killcam gewend. Is ook wel handig moet ik zeggen. Als mensen toch on the move zijn maakt het niet uit. Worden alleen die achterlijke campers mee benadeeld.

Vind het overigens wel vet dat als een vijand achter een een betonnen paal zit, en je op die paal schiet, er allemaal beton afvliegt etc
 
Ik snap er geen drol van, word continu gekilled, geen idee door wie, maargoed, ik heb de vorige delen ook nooit gespeeld.
Haha inderdaad. 100 van die mensen liggen ergens in een bosje te pronen en je bent zelf een beetje aan het lopen en binnen een seconde ben je dood zonder dat je weet wat er gebeurt is.

Vroegere battlefield games waren nog wel leuk maar dit spel vind ik echt geen zak aan.
 
Het klinkt echt net alsof jullie een totaal ander spel spelen :roflol:
 
Speel jij hem op console peanut?
 
Daar heb je het al. Op de PS3 kan je vrolijk rond rennen zonder dat je neergeschoten wordt. Console spelers moeten eerst een minuut met die knuppeltjes heen en weer bewegen voordat ze schieten. PC heeft betere spelers.


:trollface:
 
Daar heb je het al. Op de PS3 kan je vrolijk rond rennen zonder dat je neergeschoten wordt. Console spelers moeten eerst een minuut met die knuppeltjes heen en weer bewegen voordat ze schieten. PC heeft betere spelers.


:trollface:
Dat je sneller kan reageren op de pc, ja.. Maar wat heeft dat te maken met campgedrag? Vind het nogal vreemd dat jij niet 1 stap kan zetten zonder kapotgeschoten te worden en ik anders gewoon vrolijk rond huppel.
 
Je kan wel rond lopen maar zodra je binnen 20-30 meter radius bent van de objecten heb je echt 3 of 4 lui die ergens in een bosje liggen en gewoon op je zitten te wachten.

Heel vaak ook dat je 1 of 2x wordt geschoten en je bent dood. Zal wel headshot zijn maar het gebeurt echt 8 v/d 10 keer.
 
Je kan wel rond lopen maar zodra je binnen 20-30 meter radius bent van de objecten heb je echt 3 of 4 lui die ergens in een bosje liggen en gewoon op je zitten te wachten.

Heel vaak ook dat je 1 of 2x wordt geschoten en je bent dood. Zal wel headshot zijn maar het gebeurt echt 8 v/d 10 keer.
En je rent er niet als een kip zonder kop op af?
 
Ik weet wel hoe ik battlefield moet spelen. Speelde altijd samen met Decapitator van dit forum (http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/lmaopro/)

Dit spel speelt gewoon echt ruk vind ik. Met bc2 had je nog kans om weg te komen nadat je 2x geschoten was, hier ben je na een seconde meteen dood.
 
Vind dat hier juist minder, in bc2 had je vaak dat je beschoten werd en je allang achter een muur was gerend (dat dacht je dan) en dan bedacht de game doodleuk dat je alsnog een stervende knakker was.
 
Vind dat hier juist minder, in bc2 had je vaak dat je beschoten werd en je allang achter een muur was gerend (dat dacht je dan) en dan bedacht de game doodleuk dat je alsnog een stervende knakker was.

Denk je idd dat je net veilig bent, ga je alsnog dood. Een van de grootste game-frustraties evar.
 
Ik weet wel hoe ik battlefield moet spelen. Speelde altijd samen met Decapitator van dit forum (http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/lmaopro/)

Met bc2 had je nog kans om weg te komen nadat je 2x geschoten was, hier ben je na een seconde meteen dood.


Is dat niet net positief? Eindelijk wat realistischer.
Ik was het beu om iemand 2 volle seconden te beschieten waarna ie gewoon lekker wegwandelt.
 
Is dat niet net positief? Eindelijk wat realistischer.
Ik was het beu om iemand 2 volle seconden te beschieten waarna ie gewoon lekker wegwandelt.

juist ... gelukkig met BF3 een heel nieuw hit detection systeem :D
 
Back
Naar boven