XXL Nutrition

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kom maar niet in een server, computer zegt dat hij verbinding aan maken is maar dit blijft hij voor een paar uur doen.:(
 
Heb m net ff geprobeerd op de ps3. Had bad company 2 graphics verwacht naar aanleiding van dit topic maar vind m erg mooi! vind t wel een takken map, wil elke 10m een andere kit. Ook slaat ie mn upgrades niet op, das echt heel jammer. moet elk potje opnieuw beginnen met unlocken. Wel een paar gays gesignaleerd die met rpg's op die roltrappen lopen te campen. Als support naar de actie rennen, bipod uitklappen en gaan is toch wel gruwelijk móet ik zeggen. Die 1ste shotgun is ook relaxed. Wel vind ik knifen out, duurt lang en lukt me eigenlijk alleen als ik pal achter mensen sta. Liggende luitjes knifen of iemand waar je tegenaanbotst zit lukt me niet. Meer mensen last van?

Heb echt zin in live met alle unlocks :D

Verder wel wat glitchy schaduwen en af en toe door de grond zakken, hoop dat dat beter is live.
 
Heb m net ff geprobeerd op de ps3. Had bad company 2 graphics verwacht naar aanleiding van dit topic maar vind m erg mooi! vind t wel een takken map, wil elke 10m een andere kit. Ook slaat ie mn upgrades niet op, das echt heel jammer. moet elk potje opnieuw beginnen met unlocken. Wel een paar gays gesignaleerd die met rpg's op die roltrappen lopen te campen. Als support naar de actie rennen, bipod uitklappen en gaan is toch wel gruwelijk móet ik zeggen. Die 1ste shotgun is ook relaxed. Wel vind ik knifen out, duurt lang en lukt me eigenlijk alleen als ik pal achter mensen sta. Liggende luitjes knifen of iemand waar je tegenaanbotst zit lukt me niet. Meer mensen last van?

Heb echt zin in live met alle unlocks :D

Verder wel wat glitchy schaduwen en af en toe door de grond zakken, hoop dat dat beter is live.

Ik vind em niet echt mooi hoor, die bomen en struiken ook alleen al, ziet er niet uit.
 
Pc owned de console's..
 
Gisteren 5 minuten gespeeld en gelijk een crash van BF3, ik wacht wel op de officiele release dan.
 
niet mooi? Ik zag m op de pc en vond t er prachtig uitzien.
 
Ik vind em niet echt mooi hoor, die bomen en struiken ook alleen al, ziet er niet uit.

http://games.fok.nl/nieuws/466658/1/1/50/dice-bf3-b-ta-is-een-echte-b-ta.html

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 21:46 ----------

nog even voor die mensen die niet weten wat een beta is ;)

Uil.


Na mate je een paar wapen upgrades hebt wordt het spel wat beter te spelen. Dat je stats/wapens ge-reset wordt is niet waar, je moet voor beide kanten alles unlocken.
 
Uil.


Na mate je een paar wapen upgrades hebt wordt het spel wat beter te spelen. Dat je stats/wapens ge-reset wordt is niet waar, je moet voor beide kanten alles unlocken.

Hij had het er toch over dat ie em ook "ff" geprobeerd had op de ps3? Dus tenzij die em als enige al origineel gekocht heeft, hebben we het dus allebei over de beta.

Uil.
 
Hij had het er toch over dat ie em ook "ff" geprobeerd had op de ps3? Dus tenzij die em als enige al origineel gekocht heeft, hebben we het dus allebei over de beta.

Uil.

Ja, we praten over de beta. Echter jij hebt over de slechte grafics, waarvoor aldus een reactie is gegeven.
 
Ja, we praten over de beta. Echter jij hebt over de slechte grafics, waarvoor aldus een reactie is gegeven.

Weet ik, maar hij heeft het er toch over dat ie de beta graphics mooi vindt? Ik reageer daar op.
 
hoe goed/slecht zijn de graphics in verhouding met black ops op de xbox? vond black ops er toch goed uit zien maar hoor er super veel zegge dat het lelijk is maar daar heb ik nooit last van gehad dus :P
 
http://i52.tinypic.com/30xad74.png

ligt het aan mij of is dit spel echt veels te resource hungry?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 17:36 ----------


vond het ook zwaar tegen vallen. ik wacht wel op de volgende bf. hoef ik ook niet te upgraden :D

eigenljik valt het nog best mee vind ik op men laptopje :p alles op ultra

28tgthj.png
 
speel nu een paar dagen de beta op ps3 had er wel wat meer van verwacht vergeleken met COD is dit gewoon een frustrerend k*tspel...

wapens zien er nep uit, besturing is zwaar ruk..
als iemand je gekilled heeft moet je een paar seconden naar zn domme kop kijken wat er overigens ongelooooovelijk nep uitziet ! bij COD zijn de pakken die mannen aanhebben nog wel gruwelijk... mensen campen hem nog 3x zo erg als bij COD... je moet 80.000 keer die domme stem aanhoren van de man die zegt: be advised zus be advised zo....ookal is cod ietsje minder realistisch het fun gehalte is vele male hoger... je hoeft hier niet te denken dat je een keer een vettie actie gaat maken (en ik begrijp het is een realistisch bedoeld oorlog spel) want er zijn een paar DIE hard campers in the house... en uiteindelijk ga je zelf ook maar een beetje campen zodat je ook nog is wat kilt.... dan heb ik genoeg gezien.. ik zit bij dit spel alleen maar te vloeken en als ik er te lang mee doorga gaan er joysticks sneuvelen
 
Nee als ik je verhaal lees is deze game inderdaad niet voor jou weggelegd.
 
speel nu een paar dagen de beta op ps3 had er wel wat meer van verwacht vergeleken met COD is dit gewoon een frustrerend k*tspel...

wapens zien er nep uit, besturing is zwaar ruk..
als iemand je gekilled heeft moet je een paar seconden naar zn domme kop kijken wat er overigens ongelooooovelijk nep uitziet ! bij COD zijn de pakken die mannen aanhebben nog wel gruwelijk... mensen campen hem nog 3x zo erg als bij COD... je moet 80.000 keer die domme stem aanhoren van de man die zegt: be advised zus be advised zo....ookal is cod ietsje minder realistisch het fun gehalte is vele male hoger... je hoeft hier niet te denken dat je een keer een vettie actie gaat maken (en ik begrijp het is een realistisch bedoeld oorlog spel) want er zijn een paar DIE hard campers in the house... en uiteindelijk ga je zelf ook maar een beetje campen zodat je ook nog is wat kilt.... dan heb ik genoeg gezien.. ik zit bij dit spel alleen maar te vloeken en als ik er te lang mee doorga gaan er joysticks sneuvelen
:roflol:
 
Wacht nou het volledige spel af voordat je het af gaat kraken. Damn.
 
Nee als ik je verhaal lees is deze game inderdaad niet voor jou weggelegd.

Ik moet zeggen dat ik de beta ook gewoon k*t vindt, vage handeling van de wapens. In vergelijking met bc2 stelt dit ook geen ruk voor imo. Maar daar is het dan ook een beta voor.

Ik denk dat het eindresultaat kwa graphics niet veel beter zal zijn dan bc2, enige wat anders zal zijn is het gebruik van lichtinvallen.
 
Nee als ik je verhaal lees is deze game inderdaad niet voor jou weggelegd.

speel jij op de ps3? vind jij hem dan wel echt leuk?

nee dit spel is idd niet mijn stilo.. ik ben best in voor een realistisch oorlog spel en wat meer tactisch spel.. maar als ik in de map rondloop en mijn mannetje kan op 1 of andere manier een stoepje van 10 cm niet opkomen of het duurt 5 seconden voordat in de subway een perronnetje op kan klimmen en daardoor dus geschoten word omdat ik geen dekking heb of vast zit tussen die metro's dan weet ik al voldoende...

misschien wordt er nog een hoop verbeterd maar ik heb wel een goeie kijk op spellen en de multiplayer is kaka... IMO soieso dom om een beta uit te brengen die dus zogenaamd vele malen slechter is dan het uiteindelijke spel want een hoop mensen zullen afknappen en het spel niet eens kopen.. ik ga hem waarschijnlijk wel kopen omdat de single player me wel wat lijkt en ff moet wachten op MW3.. ( waar ik ook mijn hart voor vasthou want mw2 was ook geen spectakel )

voorlopig nog maar ff mannen slachten in black ops :D
 
Ik snap echt niet dat sommigen hier nog steeds volhouden dat de graphics niet beter zijn dan bad company 2 want dat zijn ze gewoon wel. En AAACEEE, wat moeten ze dan doen, een beta uitbrengen die beter is dan het uiteindelijke spel? C'mon.

Met de M249 met holographic scope is support echt vel vet om te spelen. Bij t aanvallen foregrip en bij verdedigen bipod=nice. Nu ff andere classes checken :D Wat is jullie favoriete wapen so far? Vind de eerste sniper best oke trouwens.
 
Back
Naar boven