XXL Nutrition

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sterf vuile paardenlul! :roflol:


dikke lmfao hier xD
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Ik zie het al helemaal voor me, dat je je prothese naar het beeldscherm gooit en shit :roflol:
 
Haha, pracht filmpje en herkenbaar natuurlijk. Die frustratie is wel een reden voor me om BF3 even te laten liggen, na 700 uur in BC2 gestoken te hebben.
 
Net een avondje BC2 gespeeld, is nog erg leuk. Wil nu bij alle wapens bronze stars en een paar aanvullen tot zilver en goud. Die map heavy metal is ook vet, net een hele map met een vaste piloot zitten schieten vanuit een chopper, hard ass gekicked :cool:
 
Spelen jullie PC of console (bc2) ?
 
Ik speel op de pc nog 150000 punten en ben rang 50 wooooehoe!
 
Het filmpje is verwijderd! Neeee
 
Word zo gaaf dit spel!!
 
Dat uitlekken word je ook zo ziek van.. Verdoet echt heel de industrie voor Pc-games.
Nog maar zo'n anderhalve week voor de release trouwens, heb al met een dbber afgesproken die hier komt Battlefielden met 2 tv's en ps3's :D
 
Is het spel nog wat? Wil nog ff een goedkope(re) shooter halen tot dat Modern Warfare 3 uitkomt. Welke van de 2? Bad Company 2 of Black Ops?

Jaa ik vint het nog steeds leuk zelfs na 400 uur multiplayer, en singel player uitgespeeld te hebben op elk nivau

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Back
Naar boven