MuscleMeat

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de ump45 krijgt in bc2?
 
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de ump45 krijgt in bc2?

Ligt eraan hoeveel je met engineer speelt. Het is iig de laatste unlock voor engineer, dus gewoon mee blijven spelen en puntjes scoren.
 
BFBC2 is @ps3 helemaal uitgestorven :(
Oh? Heb het gisteren nog ff gedaan en ging nog prima. Merkte wel dat de server op een gegeven moment een stuk leger was, maar dat kan natuurlijk ook aan de server liggen.
 
Iedereen al helemaal in de ban van BF3 :o
 
Oh? Heb het gisteren nog ff gedaan en ging nog prima. Merkte wel dat de server op een gegeven moment een stuk leger was, maar dat kan natuurlijk ook aan de server liggen.

De server lag er op de xbox een paar dagen uit.. niet meer geprobeerd tho
 
Ik ga zo ff bfbc2 op pc doen :p
Die k*t gta sa is weer verdoet bezig. Bijna alle mods erop die ik wou. Bij de laatste test crashed hij :(
 
Arydan, add "lmaopro" voor PC (bc2). Speel sinds een paar dagen ook weer, wel grappig spel.
 
add mij ook ff voor de PC dan, misschien dat ik ook weer ff ga gamen:

Tummy22
 
eerst cd van boven pakken. meh zit vast in de stoel
 
haha, ik koop niet iets digitaal. moet alles in handen hebben. Dan kan ik later zeggen: Kijk kinders, de orginele uitgave van bfbc2.


true story:P
 
haha, ik koop niet iets digitaal. moet alles in handen hebben. Dan kan ik later zeggen: Kijk kinders, de orginele uitgave van bfbc2.


true story:P

no homo?

:P
 
Als homo kun je toch geen kinderen krijgen ???

Maar hoe voeg je elkaar toe dan? in-game of steam?
 
In game gewoon. Links onderin nadat je bent ingelogd volgens mij.
 
Ik kan geen connectie maken zegt ie .

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 17:24 ----------

Unable to login, please try again. meh
 
Oh? Heb het gisteren nog ff gedaan en ging nog prima. Merkte wel dat de server op een gegeven moment een stuk leger was, maar dat kan natuurlijk ook aan de server liggen.

Ik speel nu al 2 dagen op vrijwel lege servers...max 6 man gehad tot dusver...
 
Ik speel nu al 2 dagen op vrijwel lege servers...max 6 man gehad tot dusver...

Hij zegt nu wel telkens 'couldn't find any games'. Server down?

Oh ja, toch 1 gevonden. Met maarliefst 3 anderen in de server, woohoo! Je had gelijk.
 
Hij zegt nu wel telkens 'couldn't find any games'. Server down?

Oh ja, toch 1 gevonden. Met maarliefst 3 anderen in de server, woohoo! Je had gelijk.

Ik kan alles en overal joinen zonder problemen...niet dat het echt leuk is met 2 of drie man op een server
 
Ik kan alles en overal joinen zonder problemen...niet dat het echt leuk is met 2 of drie man op een server
Ik zat net zelfs in m'n 1tje in de server. Ik dacht dat de BF3 beta afgelopen was?
 
Back
Naar boven