MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat een mensen, die gelijk 100en euro's uit gaan geven aan pc hardware om een spel op high settings te kunnen spelen :o
 
Wat een mensen, die gelijk 100en euro's uit gaan geven aan pc hardware om een spel op high settings te kunnen spelen :o

ach ja ieder zn ding hé ;)
 
Nieuwe launch trailer met singleplayer beelden!! Dit is waanzin!! :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=Q7GVSx7yMaA&feature=feedu

**** it, die beest van een PC ga ik dus echt wel halen. Ik neem er één met twee GTX 580's of 1x 590.
Ik wil er over twee jaar ook nog mee kunnen gamen met high settings.
En no way dat ik de pracht uit deze trailer ga vinden op m'n PS3 en 360.

Als ik de console versie zou kopen dan gaat 't aan mij vreten wetende dat ik een 10x mooiere versie kan spelen.
Ik zal alleen wel diep in de buidel moeten tasten....

Jonge, vroegah zat ik ook in de tijd van hardware upgrade maar het is zo zinloos.Elke paar maanden komen er toch nieuwe hardware dus SLI is naar mijn mening beetje zonde. En nog eens ook duur.

Je kan toch beter het geld besteden aan bodybuilding voedsel?:p.

En het gaat toch om de gameplay. Graphics hebben niet echt veel invloed daarop. Aldus mijn mening.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 19:47 ----------

En voor diegene die de beta op de ps3 of xbox 360 lelijk vonden.
In de full version zijn de graphics gewoon netjes (polished).
 
Ik zat net zelfs in m'n 1tje in de server. Ik dacht dat de BF3 beta afgelopen was?


Bijna elke x dat je nu een nieuw spel start sta je in je eentje ! Bf3 overal al uit behalve hier ofzo?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Jonge, vroegah zat ik ook in de tijd van hardware upgrade maar het is zo zinloos.Elke paar maanden komen er toch nieuwe hardware dus SLI is naar mijn mening beetje zonde. En nog eens ook duur.

Je kan toch beter het geld besteden aan bodybuilding voedsel?:p.

En het gaat toch om de gameplay. Graphics hebben niet echt veel invloed daarop. Aldus mijn mening.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 19:47 ----------

En voor diegene die de beta op de ps3 of xbox 360 lelijk vonden.
In de full version zijn de graphics gewoon netjes (polished).

Ik had vroeger niet eens een PC om te gamen, heb dit altijd op de console gedaan. Had er 't geld ook niet voor (weet nog hoe ik zat te kwijlen op de PC versie van Half Life 2 & Crysis :p). Nu kan ik het me wel permitteren om zo'n dikke PC te kopen en geld voor de nodige voedsel om mijn fysiek in shape te houden heb ik daarnaast ook. Geen probleem dus.

Met alleen mooie graphics kom je er niet, gameplay is dus zeker belangrijk. Maar de laatste tijd stoor ik me best wel aan die jaggies, lage (instabiele) framerate en soms niet eens een 720p resolutie op de verouderde consoles. Het is gewoon duidelijk dat het tijd is voor de volgende generatie, alleen duurt het me veel te lang.

Met zo'n dikke PC kan ik gemakkelijk 60 frames halen + anti-aliasing + 1920x1080p resolutie aanzetten bij BF3. Dat komt de ervaring echt wel ten goede (voor mij dan). Die beta op console was verschrikkelijk, niet zo slim van Dice om die online te zetten. Veel potentiele kopers zijn afgehaakt, die weten niet dat de retail versie beter is.
 
Laatst bewerkt:
Ja man, zelfde als jou meegemaakt.

Had vroeger echt een pc van niets.
Kan me nog herinneren toen doom 3 uitkwam. Ging ik het testen op een 96mb ram,700mhz en een 9200 ati PCI videokaart. Pc ontplofte bijna gewoon:p.

Maar goed ik ga misschien over paar maanden (afhankelijk van mn inkomen) een lowbudget "high" end game systeem samenstellen.

Ben nog steeds fan van rpg games. (nu wat minder eigenlijk)

Over de graphics gesproken heb je wel gelijk.

Lol die beta , eenmaal in de server direct mee gestopt en verwijderd(10sec)

Zo uber lelijk, cs 1.6 is 100000x beter.!!
 
Bijna elke x dat je nu een nieuw spel start sta je in je eentje ! Bf3 overal al uit behalve hier ofzo?

Ik had vandaag juist weer een aantal goed bevolkte servers...
 
Ik niet en vandaag weer geen volk;(

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Ik niet en vandaag weer geen volk;(

Ik gisteren ook niet meer, ben maar DM gaan spelen, dat was nog wel te doen.

Onslaught is trouwens ook wel leuk , vooral wanneer je met een beetje leuk team bent.
 
Ik had gisteren wel goed gevulde rooms op ps3.
Paar potjes liepen echt ****ing lekker, massaal veel kills, veel objectives.
De rest van men team deed precies niet mee lol, had 3x meer score dan volgende hoogste score (en ik ben echt niet zo goed).

Veel noobs maw.
 
Heeft iemand al bf3 op de pc?. Hij is al beschikbaar via torrents.
 
multiplayer is nog offline idd. Ben echt benieuwd of het wel een stuk beter uit gaat zien op de ps3.
Dan de beta..
 
Ik gisteren ook niet meer, ben maar DM gaan spelen, dat was nog wel te doen.

Onslaught is trouwens ook wel leuk , vooral wanneer je met een beetje leuk team bent.

Dm? Ja onslaught is grappig, alsje die op hardcore uitspeelt krijgje een trofee. Ik ben meestal alleen aan het spelen de rest van de spelers van mijn squad houden me niet bij meestal:p had alleen iemand toegevoegd van dbb die was we'll goed xaborett ofzo... weet alleen niet meer wie dat was haha


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Dm? Ja onslaught is grappig, alsje die op hardcore uitspeelt krijgje een trofee. Ik ben meestal alleen aan het spelen de rest van de spelers van mijn squad houden me niet bij meestal:p had alleen iemand toegevoegd van dbb die was we'll goed xaborett ofzo... weet alleen niet meer wie dat was haha

DM, deathmatch. Heb ze allemaal op hardcore uitgespeeld maar krijg bij 1 of 2 geen trophy :mad:
 
besteld via frs! bijna binnen :)
 
kan iemand mij het verhaal van bf3 uitleggen, singel en multi snap ik niet helemaal. Ene moment zie ik amerika vs rusland en daarna terroriste kapot schiete. weet iemand hoe het zit?
 
iemand link van de torrent van leaked bf3?
 
Back
Naar boven