MuscleMeat

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

15x8uqh.jpg


DICE gaf onlangs aan, dat de X360 console gamers de mogelijkheid krijgen om de game videokwaliteiten op te schroeven door een tweede DVD te installeren, die men erbij krijgt bij aanschaf. Volgens DICE was één DVD simpelweg niet genoeg om alle bestanden te dekken, waardoor er nog één extra DVD nodig was.

Edit : PS3 krijgt deze HD texture pack uiteraard ook

XBOX360: 1.5GB
PS3: 2.0GB
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop echt dat het degelijk uitziet op de ps3.
 
15x8uqh.jpg


DICE gaf onlangs aan, dat de X360 console gamers de mogelijkheid krijgen om de game videokwaliteiten op te schroeven door een tweede DVD te installeren, die men erbij krijgt bij aanschaf. Volgens DICE was één DVD simpelweg niet genoeg om alle bestanden te dekken, waardoor er nog één extra DVD nodig was.

Edit : PS3 krijgt deze HD texture pack uiteraard ook

XBOX360: 1.5GB
PS3: 2.0GB
maar bij ps3 zit hij er wel gewoon standaard in hoop ik?
 
Ja die zit er standaard in. Dus gewoon in de blu ray cd.
 
ik las net dat xbox geen 64 player maps krijgt. Iemand die hier meer van af weet, nu heb ik niet echt zin meer om het te gaan kopen.
 
pc krijgt alleen het beste.
 
caspian border zit er voor xbox dus niet in? :/
 
oke tnx, potverdomme baal hier wel van. weet niet of het nu nog waard is om te kope :(
 
ik denk toch dat ik bf3 ga kopen. maar weet iemand waar ik die kan pre ordere liefst voor 50,- niet meer. Maar wel dat ik heb de 27/28 in huis heb weet niet precies waar ik dat moet doen iemand tips?
 
ik denk toch dat ik bf3 ga kopen. maar weet iemand waar ik die kan pre ordere liefst voor 50,- niet meer. Maar wel dat ik heb de 27/28 in huis heb weet niet precies waar ik dat moet doen iemand tips?
http://www.vergelijk.nl/games/actie_shooter/battlefield_3_limited_pre_order_edition_playstation_3/
Is overal wel te vinden. Haal hem zelf bij de intertoys. Je moet wel snel zijn, want volgens mij was het overal een op=op actie. En voor onder de 50,- ga je hem denk ik niet vinden.
 
Lame filmpje.. geen vehicle combat = geen battlefield.

Kan niet wachten!
 
Back
Naar boven