Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nee hoor, heb er al een paar online games opzitten ;) Heb niks extra betaald voor de limited edition, krijg je een mappack en pistooltje.
 
Ik twijfel nog steeds of ik em koop, maar ik heb me zinnen al gezet op Skyrim.

Daarnaast ben ik geen console shooter, en mn pc trekt BF3 niet.
 
:fuu:

Nu moet ik weer het spel installen op de HD voor de beste kwaliteit :o, toch maar doen
 
Heeft iemand hem al binnen via Wehkamp?
 
Heeft iemand hem al binnen via Wehkamp?


NEE!!!! :mad: ik heb gister wel een mail gekregen van wehkamp dat hij verzonden is.
en ik kan niet ook niet checken hoe het is met de verzending omdat je daar een lame account voor nodig hebt op wehkamp zelf
 
Als je hem via Amazon.com koopt, krijg je dan gewoon een goede versie?
Want ik weet nog wel van vroeger dat je voor de Gamecube enzo geen versies uit het buitenland kon kopen omdat die het niet deden op de Europese/Nederlandse gameconsoles
 
Als je hem via Amazon.com koopt, krijg je dan gewoon een goede versie?
Want ik weet nog wel van vroeger dat je voor de Gamecube enzo geen versies uit het buitenland kon kopen omdat die het niet deden op de Europese/Nederlandse gameconsoles

Volgens mij op de Pc maakt het niet uit, op consoles zit je waarschijnlijk met pal en ntsc
 
Ik bestel hem al bij Yourgamezone.nl :) Vertrouw Amazon bij boeken e.d. zeker, maar met games niet.
 
Als je hem via Amazon.com koopt, krijg je dan gewoon een goede versie?
Want ik weet nog wel van vroeger dat je voor de Gamecube enzo geen versies uit het buitenland kon kopen omdat die het niet deden op de Europese/Nederlandse gameconsoles

Je moet Amazon.UK hebben, bij Com krijg je bij de console een NTSC-game.
 
hij is aan het downloaden hier
 
ik heb nou rond de 6 potjes online gespeeld.. echt mooi haha xD Alleen nog geen vliegtuigen gezien :/
 
ik heb nou rond de 6 potjes online gespeeld.. echt mooi haha xD Alleen nog geen vliegtuigen gezien :/

Dan moet je ook mappen gaan spelen met air vehicles like caspian border :cool:
kon ik het maar spelen :(
 
Net op origin besteld, kun je hem dan vannacht ook al downloaden?
 
Net op origin besteld, kun je hem dan vannacht ook al downloaden?

heb em ook via origin besteld, even volledig uitloggen uit origin en opnieuw aanmelden en hij begon te downloaden
 
zon zin in morgen toch na school dus mooi optijd thuis haha me trouwe freedom 2.4 stick maar onder het stof gehaald morgen me schermpje binne en alles lekker op maxx hoop dat het weer een beetje het gevoel van 1942 terug brengt best game ever de hele reeks
 
Dan moet je ook mappen gaan spelen met air vehicles like caspian border :cool:
kon ik het maar spelen :(

Ja.. net Caspian Border gespeeld. Vliegen is fcked up moeilijk haha, vooral als je nog alleen maar machinegeweer hebt en er zo'n pro in een ander vliegtuig zit zodat je geen schijn van kans maakt lol
 
heb em ook via origin besteld, even volledig uitloggen uit origin en opnieuw aanmelden en hij begon te downloaden

werkt bij mij niet, staat niet uitgebracht.

Ik zie wel nu dowloaden staan, maar daar kan ik niet op klikken:(

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 20:21 ----------

Zit trouwens te twijfelen of ik eerst de single versie ga doen of gelijk multi.

Met de single leer je natuurlijk al wel een basis met bepaalde dingen.
 
werkt bij mij niet, staat niet uitgebracht.

Ik zie wel nu dowloaden staan, maar daar kan ik niet op klikken:(

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 20:21 ----------

Zit trouwens te twijfelen of ik eerst de single versie ga doen of gelijk multi.

Met de single leer je natuurlijk al wel een basis met bepaalde dingen.

eventjes wachten dan nog had ik ook eerst, dan had ik via opties afmelden genomen, dan terug ingelogd en toen stond download blauw..11.4gb btw
 
eventjes wachten dan nog had ik ook eerst, dan had ik via opties afmelden genomen, dan terug ingelogd en toen stond download blauw..11.4gb btw


Zou wel beter zijn dat je hem al kunt downloaden en installeren, en dan vannacht gelijk spelen :)
 
Back
Naar boven