Fitness Seller

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat heeft de ultra nou nodig? Gtx 580 sli?
 
graphics op ultra op de pc zijn echt ziek, have fun consoleboyo's met jullie matigere graphics :p

Alleen kan je dan wel minimaal 4 consoles kopen voor een pc die BF 3 op Ultra kan draaien :D Heb zelf even gespeeld op High en dat lijkt goed te gaan.
 
Alleen kan je dan wel minimaal 4 consoles kopen voor een pc die BF 3 op Ultra kan draaien :D Heb zelf even gespeeld op High en dat lijkt goed te gaan.

shhhhhhhht :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog wat benchmarks, een I5 2500k en HD6950.

Je ziet dat high al leidt tot meer dan acceptabele framerates op 1680 x 1050, langzamere kaarten als de 6850, 6870, 560 etc zullen op die resolutie dus nog wel speelbare framerates halen op high en op ultra in singleplayer nog enigszins speelbaar zijn.
 
:fuu: Ik wil weer spelen.. maar moet eerst nog een tijd leren.

Vanavond maar is aan de singleplayer beginnen :D
 
wie heeft 'm al voor de PS3? ik heb 'm bij wehkamp besteld.. ik mag hopen dat hij vandaag door de brievenbus komt...
 
wie heeft 'm al voor de PS3? ik heb 'm bij wehkamp besteld.. ik mag hopen dat hij vandaag door de brievenbus komt...

Ik wacht ook nog af maar kwam dus net tot de ontdekking dat ik er twee besteld had maar 1 geleverd ga krijgen ???
 
Net voor €4.83 gescoord bij de gamemania, voor de xbox :)
 
Gisteren besteld voor 50euro bij amazon.co.uk voor ps3. Hopelijk krijg ik em volgende week maandag...
Iemand van de Belgen die weet of de post maandag de brug maakt ? :(
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt via wehkamp, en wat mijn setup kan draaien.
 
denk dat ik mij ook een nieuwe desktop ga aanschaffen met eindejaar, meteen een killerbeast :p
 
Ben benieuwd wanneer ie binnenkomt via wehkamp, en wat mijn setup kan draaien.
ik ook, hoop vandaag want ik heb um daar ook besteld
 
Juist, heb hem net binnen gekregen!
 
speel hem al 2 dagen op ps3... maar wat een tegenvaller !
 
Back
Naar boven