MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Link niet meer beschikbaar] voor mensen die er niet de volle 60 euro voor willen betalen
 
Merk of type maakt niet zoveel uit, gaat erom wat er in zit als je dan toch voor het merk wilt gaan raad ik je aan een msi of alienware

kom maar op met die karma xD
Done. Maar merk maakt wel degelijk uit (check de reacties op pag. 1). Ik wilde eerste een Acer halen, maar dat merk wordt helemaal de grond in geboord daar.. Vandaar mijn meningsverandering. En nu wil ik echte hulp :p
 
Ik ben hem daarjuist gaan halen in de Mediamarkt in Brussel (nieuwstraat) 53EUR.

k*t man... pff

Op de webshop kost ie 69euro!

Maar is dat dan een limited edition?
 
k*t man... pff

Op de webshop kost ie 69euro!

Maar is dat dan een limited edition?

Ik was eigenlijk niet van plan om de limited te nemen en had de gewone versie in mijn hand, maar een oude mocro kwam me zeggen dat de limited aan dezelfde prijs verkocht werd. Die lag gewoon even verderop héhé.

Dus heb ik 53EUR voor de limited edition betaald. Die mocro zei wel dat ze de komende dagen de limited duurder zouden gaan verkopen. Geen idee waarom het dan nu dezelfde prijs is.
 
Waar kun je het goedkoopst de Limited Edition voor de Playstation 3 halen? Bij een winkel hier in Enschede kost die 49 euro. Goedkoper kan volgens mij niet ofwel?
 
Je kan battlefield 3 ook co-op spelen toch?

Zie al dat het er op zit.
 
mensen, ik heb die limited edition, maar hoe activier ik die extras die ik er dus heb bij gekregen? of zit dat gewoon al standaard bij m'n spel?!
 
Done. Maar merk maakt wel degelijk uit (check de reacties op pag. 1). Ik wilde eerste een Acer halen, maar dat merk wordt helemaal de grond in geboord daar.. Vandaar mijn meningsverandering. En nu wil ik echte hulp :p
Ga dan naar een site als www.hardware.info.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 18:20 ----------

Ik heb hem voor 56 euro besteld, maar ik kreeg er een gratis headset van €25,- bij. Maakt BF toch net wat beter imo.
 
mensen, ik heb die limited edition, maar hoe activier ik die extras die ik er dus heb bij gekregen? of zit dat gewoon al standaard bij m'n spel?!
staat er duidelijk bij...
mappack krijg je als hij uitkomt en die xtra gun moet je member worden van EA gun club
 
kunnen ze mooi met vliegtuigen en tanks komen maar is ook eigenlijk totaal onrealistisch gemaakt als jij in het echt over een battlezone zou vliegen met een helicopter gunship of een F18 raptor dan knal je iedereen de pleures hier loop ik de al een heel potje door de map zonder 1maal gekilld te worden door vijandelijke vliegtuigen..

speel vandaag in totaal misschien 8 potjes, zeker 4 daarvan lost connection to server en ik speel met vrienden ook gekickt.. sommige potjes ook weer niet maar gebeurt alweer te vaak

ook hoe je met elkaar in een party moet spelen soms komt je makker gewoon bij de tegenpartij.

sommige dingen van dit spel hebben best zijn charme de soundeffects zijn wel goed de guns klinken wel heerlijk

maar er zijn een hoop frustrerende dingen.. soms moet je gewoon op springen drukken om en richeltje van 10cm hoog op te komen dan denk ik come on..

vette potjes kan je niet eens saven het spel is gewoon niet compleet IMO..
 
Wie doet em op de ps3? Doe ff toevoegen: Arydan
 
Ps3 right here man....SPADE VI offcourse :)
 
Nou, ik wacht op een goeie review van iemand :D
 
origin activation ligt plat ****ers
 
Haha iedereen naar je nieuwe systeempje dwingen, om het vervolgens te laten crashen. Lekker bezig :p.
 
Ik vind het wel goed dat je op consoles nu ook je server zelf kan kiezen.
Niet meer zoals bij de vorige dat je in lege rooms terecht komt.

Iemand een idee of er hardcore zou gaan bijkomen ?
 
Fuu word altijd afgeknald
 
GVD!!!!!!!!!! ben ik klaar met trainen, sprint ik naar huis, ruk ik bijna de brievenbus van de muur omdat die niet open wilde, spel gepakt snel installeren...activatie FAAALL!!! :fuu:
 
GVD!!!!!!!!!! ben ik klaar met trainen, sprint ik naar huis, ruk ik bijna de brievenbus van de muur omdat die niet open wilde, spel gepakt snel installeren...activatie FAAALL!!! :fuu:

sucks hé :p denk niet dat het nog voor vandaag zal zijn
 
Back
Naar boven