AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het altijd bloedirritant dat wanneer je een game hebt afgerond dat je niet zomaar kan leaven, dat je eerst moet wachten op de volgende ronde en dan pas kan leaven.

Een verbeterpuntje voor EA, een wachtscherm voor onlinematches ongeveer hetzelfde als COD maken met voten enzo. Dat is echt ideaal
 
Ik vind het altijd bloedirritant dat wanneer je een game hebt afgerond dat je niet zomaar kan leaven, dat je eerst moet wachten op de volgende ronde en dan pas kan leaven.

Een verbeterpuntje voor EA, een wachtscherm voor onlinematches ongeveer hetzelfde als COD maken met voten enzo. Dat is echt ideaal

Ja raar is dat heh!.. snap niet waarom ze dat gedaan hebben..

en als je nou midden in een spel zit en dan leavt, verlies je dan ook je XP wat je in dat potje hebt behaald?
 
Blijkbaar kan ik ook niet alt tab-en, want als ik dat doe word ik gedisconnect van de server. Ik vind die server browser echt niet lekker werken. En zoals al eerder gezegd dat leaven pas kan nadat je in de nieuwe game zit.
 
ik krijg iedere keer als ik server wil joine: blabla connection failed enzo -.-. iemand die weet hoe ik hier vanaf kom. heb internet al restard net als xbox enzo maar niks werkt. ben 1x in de server gekome en dat was toen ik joinde bij een vriend van mij maar nu is die niet on dus kom ik er weer eens niet in.
 
Bezig met de eerste campaign missie maar het is best pittig :p
 
Over een half uur ben ik thuis en ga ik gamen!!!! ( en nog trainen afcourse) wie speelt er allemaal op de pc??
 
Ps3 hier.. Misschien in de beginpost alle namen + PSN en welke console?
 
Gisteren gekocht voor de ps3.

Heb het normaal niet echt voor battlefield en ben meer cod speler, maar hoe meer ik het speel hoe leuker het is + geen onnodig gerage, gewoon relaxt gamen.

Level 4 ondertussen ofzo :)
 
Ik hoor er tot nu toe veel slechte verhalen over, veel bugs.
 
doet het wel op ps3, alleen k*t graphics bij mij:( maar goed...


me psn: Arydan
 
Voeg mij maar toe als je wilt. Want ik ga misschien morgen pas weer spelen.. Heb je headset?
 
Ik hoor er tot nu toe veel slechte verhalen over, veel bugs.

Ik hoor juist dat er geen tot nauwelijks bugs inzitten, wel is de connection atm klote maar dat word al gefixed
 
Naja, bij mij doet alles het prima... Af en toe een connection flaw, maar goed, ik hoop dat dat baby-flaws zijn...

Verders... Ik vind m echt vet... Van mijn kant af geen teleurstelling :)

voor ps3 Users:
axEomania_
 
Ik hoor juist dat er geen tot nauwelijks bugs inzitten, wel is de connection atm klote maar dat word al gefixed

Ik hoorde vandaag van iemand, die heeft dat als hij een wapen heeft en hij inzoomt, dat zn wapen dan ineens verdwenen is, veel connectie problemen inderdaad. Die houdt t gewoon bij BC2.
 
xbox 360 iKidmonster
 
het leuke aan bf 3 is dat je wel skills nodig hebt, gelukkig geen auto aim zoals bij die cod noobies :)

k/d 1.2 atm :D
 
het leuke aan bf 3 is dat je wel skills nodig hebt, gelukkig geen auto aim zoals bij die cod noobies :)

k/d 1.2 atm :D
ik ben noob :(

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 18:36 ----------

btw iemand die xbox platoon wil make ;P ben het zat altijd alleen ge game ;P
 
Back
Naar boven