XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

k*tspel ik ga altijd deuwd :p maar vind het er wel nice uitzien, eerste BF voor mij en je voelt je toch meer in de actie dan met cod

Ik had me destijds BFBC2 aangekocht toen ik MW2 wat beu was en was toen ook helemaal verkocht. Heb cod BO ook nog gekocht, omdat mijn meeste maten COD'ers zijn, maar dat was echt een k*tspel.

MW3 koop ik mss aan als ik BF3 eens even beu ben, maar dat ga nog wel een hele tijd duren :p
 
Ik vond zo episch toen ik met Rush de berg afrende met rocketlauncher enzooo richting die snelweg map. piewpiew PAWWW Trrrr BOEM... zo ongeveer hier dat. :) met k/d is 2.0 ofzo u mad
 
Ik vond zo episch toen ik met Rush de berg afrende met rocketlauncher enzooo richting die snelweg map. piewpiew PAWWW Trrrr BOEM... zo ongeveer hier dat. :) met k/d is 2.0 ofzo u mad

....... , niemand in battlefield geeft een reet om z'n k/d. Alleen de COD spelers , w/l ftw.
 
....... , niemand in battlefield geeft een reet om z'n k/d. Alleen de COD spelers , w/l ftw.

..... U mad, Ik geef alleen tegenwoord omdat dat mensen hier zijn zeggen dat ze snel dood gaan:rolleyes:
 
fuaarkkk beeld is mooi met highend pc
 
Ik heb de OPEN MANAGER gedownload maar die bestand is onbekend .. kan uhm niet openen ofzo .. hoe kan je dit oplossen voor de pc gamers?
 
Toen straks weer 4 uur gespeeld.. overigens al een heel deel van de singeplayer uitgespeeld.
Die singleplayer is trouwens sick mooi.

Vooral die missie met die tanks, en dan dat moment dat je vast komt te zitten en dan degene met die nuke moet beschermen xD
 
Ik hoor juist dat er geen tot nauwelijks bugs inzitten, wel is de connection atm klote maar dat word al gefixed

Ik heb zelf ook al meerdere bugs gezien (PS3). Dus dat is gewoon k*t.
 
dat is geen bug dat is serverlag ;)
Lijkt me sterk aangezien je nog alles nog wel kan bewegen maar dan zo langzaam als stront, en dat lag-gestotter is ook niet aanwezig.. Zat net ook vast met 2 andere jets daarboven vastgeplakt als stroop.
 
Nou heb nu ongeveer 3 uurtjes gespeelt veel problemen gehad met inloggen en vooral lag en andere rare verrassingen zoals me wapen dat verdwijnt en mannetjes die opeens in beeld komen die al op de map voor me stonden.

Weet niet of die door ea komt of omdat mij pc veels te zwak is vermoed helaas het laatste.
Maar ondankts dat ik constant gekillt wordt hierdoor vind ik de game echt uber bruut en er zelfs nog redelijk mooi uitzien op low specs.

Binnenkort maar eens me pc deftig upgraden.
 
Ump-45 knalt ook lekker weg moet ik zeggen, gisteren vrij gespeeld.
 
Ik ga nu op de ps3! Join me if you durft!
 
Back
Naar boven