Fitness Seller

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou heb nu ongeveer 3 uurtjes gespeelt veel problemen gehad met inloggen en vooral lag en andere rare verrassingen zoals me wapen dat verdwijnt en mannetjes die opeens in beeld komen die al op de map voor me stonden.

Weet niet of die door ea komt of omdat mij pc veels te zwak is vermoed helaas het laatste.
Maar ondankts dat ik constant gekillt wordt hierdoor vind ik de game echt uber bruut en er zelfs nog redelijk mooi uitzien op low specs.

Binnenkort maar eens me pc deftig upgraden.

Dit hoorde ik dus ook van een collega van me, vind wel dat ze hiervoor heel snel met een update mogen komen.
 
Ik ga nu op de ps3! Join me if you durft!

Zit op men werk :p
Door mijn klote verkoudheid geen oog dicht gedaan, nu 12uren shift.
Lekker voor men herstel van de training :rolleyes:
 
PSN - ChromathNL - Wel headset
Ben wel pas volgende week zaterdag online :(, maar wie wil voeg me alvast toe.
 
Die assault class is echt fijn...
 
Dit hoorde ik dus ook van een collega van me, vind wel dat ze hiervoor heel snel met een update mogen komen.

Updates die zijn er in het begin best vaak over het algemeen, helaas kunnen ze met de betas niet alle kleine bugs eruit halen. Dit zal zo verholpen worden neem ik aan.
 
Ik ga nu op de ps3! Join me if you durft!
Voeg me even toe op Psn, misschien dat ik je dan vanavond overhoop knal.
Dit hoorde ik dus ook van een collega van me, vind wel dat ze hiervoor heel snel met een update mogen komen.
Ze weten al van die bugs, zijn nu bezig met een update geloof ik.. Zijn niet van die erge bugs, door die beta zijn de grote er wel uit gehaald.
 
Is er trouwens animo voor een Bf3 clan? Als dat zo is maak ik even een topic.
 
mmm het gaat al beter vandaag, van een 0.3 kd ratio opgeschroefd nu naar 1.0kd :D

Kills 34
Deaths 34
K/D Ratio 1.0
Kill assists 27
Score/Min 216
Quits 0%
 
@Peanut: ik zou t wel leuk vinden (speel op ps3)
@Timmeeh: je kan beter naar score/min kijken dan je k/d ratio in battlefield ;)
 
Heb hem wel. Kreeg ik samen met Battlefield, heb hem nog niet uitgeprobeerd.
vergeet die headset maar 9 vd 10 keer kan je je clanmembers toch niet horen en wat ik nog belachelijker vind is dat je iemand niet eens op mute kan zetten ???.. ongelovelijk.. als er weer zon mongool met muziek aan zit of iets moet je dus kiezen of meeluisteren of je makkers niet horen.. hoe kan je dan goed samenspelen? ook het geluid van elkaars stem is haperig en totaal niet scherp

moet zeggen dat het spel zelf wel veel toffe momenten heeft maar kleine dingen irriteren me toch vooral de dingen eromheen zoals party maken je vrienden kunnen horen met hedset..spawnen is soms ook te lijp soms word ik gewoon achter 3 enemies gespawnd (wel lekker maar belachelijk natuurlijk) ik hoop dat ze een hoop dingen gaan patchen want het spel heeft wel potentieel
 
vergeet die headset maar 9 vd 10 keer kan je je clanmembers toch niet horen en wat ik nog belachelijker vind is dat je iemand niet eens op mute kan zetten ???.. ongelovelijk.. als er weer zon mongool met muziek aan zit of iets moet je dus kiezen of meeluisteren of je makkers niet horen.. hoe kan je dan goed samenspelen? ook het geluid van elkaars stem is haperig en totaal niet scherp

moet zeggen dat het spel zelf wel veel toffe momenten heeft maar kleine dingen irriteren me toch vooral de dingen eromheen zoals party maken je vrienden kunnen horen met hedset..spawnen is soms ook te lijp soms word ik gewoon achter 3 enemies gespawnd (wel lekker maar belachelijk natuurlijk) ik hoop dat ze een hoop dingen gaan patchen want het spel heeft wel potentieel
Teamspeak moet je eigenlijk ook gewoon met skype doen (op de ps3 teminste).
 
Teamspeak moet je eigenlijk ook gewoon met skype doen (op de ps3 teminste).

is een mogelijkheid ja, maar als ze die functie op het spel zetten maak het dan op zijn minst goed... niet om COD weer naar voren te halen maar bij mw1 werkte dit al heel goed dus vind ik het vreemd dat BF daar anno nu niks op verzint...
 
Met een maat probeer ik al zowat een half uur een game te joinen, lukt gewoon niet.
****ed up, dit moeten ze echt updaten want het duurt wel vaker te lang.
 
Ga hem terugbrengen, MW2 speelt zoveel vloeiender dan dit. Met een sniper moet ik me me sensitivity echt op 0 zetten wil je fatsoenlijk kunnen mikken. Met je pistol kan je dan overigens geen hol. Ook veel bugs, gebouwen knipperen gewoon op de achtergrond, dan zijn ze weg, beetje draaien en dan staan ze er weer. Sorry hoor maar dat is echt heel slecht. Met TDM spawn je ook vaak gewoon tussen je vijanden?! Kortom, niet tevreden.
 
Nice flying skills hierboven maar snel me pc upgraden wil dit ook doen.
 
Peanut is een fake Bf'er... hij zit de hele dag in het menu :mad:
 
Back
Naar boven