Fitness Seller

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ga hem terugbrengen, MW2 speelt zoveel vloeiender dan dit. Met een sniper moet ik me me sensitivity echt op 0 zetten wil je fatsoenlijk kunnen mikken. Met je pistol kan je dan overigens geen hol. Ook veel bugs, gebouwen knipperen gewoon op de achtergrond, dan zijn ze weg, beetje draaien en dan staan ze er weer. Sorry hoor maar dat is echt heel slecht. Met TDM spawn je ook vaak gewoon tussen je vijanden?! Kortom, niet tevreden.
niet helemaal waar het richten vergt wat oefening maar is te doen... handgun kun je geen hol? niet helemaal waar, de handguns in bf zijn juist vrij krachtig en in sommige situaties zelfs krachtiger dan een assault-rifle..... bijv. als je een kamer inloopt met meerdere vijanden kan je beter je pistool trekken.. maar idd het spawnen, games vinden party's starten is ****ing irritant en vind het eigenlijk een beetje een belediging naar degenen die het spel in goede vertrouwen kopen... bij cod weet je meestal wat je gaat krijgen en dat krijg je ook niet meer niet minder... voor een game die ze benoemen als beste shooter en meest realistische wargame vind ik sommige dingen in bf wel echt amateuristisch en terug in de tijd gaan.. moet wel zeggen hoe langer je het speelt hoe leuker hij wordt je hebt soms echt het gevoel in een warzone te lopen
 
Laatst bewerkt:
niet helemaal waar het richten vergt wat oefening maar is te doen... handgun kun je geen hol? niet helemaal waar, de handguns in bf zijn juist vrij krachtig en in sommige situaties zelfs krachtiger dan een assault-rifle..... bijv. als je een kamer inloopt met meerdere vijanden kan je beter je pistool trekken.. maar idd het spawnen, games vinden party's starten is ****ing irritant en vind het eigenlijk een beetje een belediging naar degenen die het spel in goede vertrouwen kopen... bij cod weet je meestal wat je gaat krijgen en dat krijg je ook niet meer niet minder... voor een game die ze benoemen als beste shooter en meest realistische wargame vind ik sommige dingen in bf wel echt amateuristisch en terug in de tijd gaan.. moet wel zeggen hoe langer je het speelt hoe leuker hij wordt je hebt soms echt het gevoel in een warzone te lopen

Ja die handgun is wel krachtig maar ik bedoel wat anders. Als ik scope dan kun je amper aimen zelfs als je de sensitivity op het laagst instelt. Op het laagst is het nog k*t maar ietsje beter maar wanneer je dan met je handgun loopt duurt het 3 seconden eer je omgedraaid bent. Maar meer mensen hebben er last van. Als je op google searched naar aiming problems battlefield 3 vind je genoeg. Gewoon k*t. Niemand kan daar onderuit. Battlefield 2 was gewoon soepel net als MW2, dit is gewoon poep. Had wel ergens gelezen dat er een patch voor wordt gemaakt maar dat is te laat. Dan speel ik al MW3.
 
Ja het omdraaien is idd heel erg traag vind ik ook vreemd
 
Ff linker stikkie indrukken om je adem in te houden tijdens aimen bro.
 
Wat een bullshit, het snipe is net 10x beter dan in COD, en met de handguns is ook helemaal niets mis. Die schieten net vrij lekker.

Dat filmpje van die Chopper is echt vet :)

Trouwens telkens als er een cod uitkwam waren er ook server problemen, komt in grote maten door de massa mensen die proberen te joinen. Komt wel snor als die update uitkomt en de drukte klein beetje gaat liggen.

Als party joinen op een server is idd niet vlekkeloos, maar eens je allemaal in hetzelfde spel zit lukt dat toch, je kan ff van squad veranderen en bij je maten gaan zitten.
 
Wie gaat er nog meer Skyrim halen naast bf3 ?:P
 
kerels,

ik heb een vraagje, bij bf3 (Xbox) heb ik HDMI kabel aangesloten, doet het nu beter maar als ik hem opstart word er elke keer gevraagd of ik de HD content wil downloaden.
Ik heb deze geprobeerd te downloaden maar hij pakt em niet ofzo....de hd content is 1.5 gb en heb 3.0 gb nog vrij!

grtz
 
kerels,

ik heb een vraagje, bij bf3 (Xbox) heb ik HDMI kabel aangesloten, doet het nu beter maar als ik hem opstart word er elke keer gevraagd of ik de HD content wil downloaden.
Ik heb deze geprobeerd te downloaden maar hij pakt em niet ofzo....de hd content is 1.5 gb en heb 3.0 gb nog vrij!

grtz

Hij wil een bepaald gedeelte installeren vanaf de multiplayer disc, wat gebeurt er bij jou dan?
 
Hij wil een bepaald gedeelte installeren vanaf de multiplayer disc, wat gebeurt er bij jou dan?

hij geeft een melding dat hij hem niet op kan slaan??? omdat er geen harddisk is ofzo
 
250 gb harddrive is ook niet echt goedkoop
 
Ja, count me in (ps3)


@Peanut: ik zou t wel leuk vinden (speel op ps3)
@Timmeeh: je kan beter naar score/min kijken dan je k/d ratio in battlefield ;)
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=6258992#post6258992
Peanut is een fake Bf'er... hij zit de hele dag in het menu :mad:
Maaaat zat bij een vriend en die internetje deed k*t snapte.
 
Spel zit online al vol hackers. Youtube staat vol van bewijs. :D
 
Spel zit online al vol hackers. Youtube staat vol van bewijs. :D

jij bent er zeker ook zo eentje hé!,
iig heb ik alleen nog maar hacks gezien in de beta niet op de full version waar wel pb op zit. dus hopen dat het zo blijft of dice het patcht.
 
Ik vind het echt een goed spel, plus nu krijg ik de maps voort door dus ga ik niet constant dood xD.

Plus ik verbaas me nog steeds over de graphics etc. vind het vooral mooi als je in het begin van de map met 4 tanks + jeeps etc. naar een andere basis gaat.
 
Was wel een geinig potje gister toch, Arydan?
Ik ging later helaas wat minder door wat lag :mad:
 
Mijn huisgenoot moet ff die MAV vrijspelen, c4 dr op en gaan met die banaan :D
 
Back
Naar boven