Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Verkeerde topic? :P
 
lol, had je reactie gelezen maar had niet door dat je het tegen mij had. ja verkeerd topic :o
 
Zet mij bij pc, heb headset/xfire!!!

Bf naam AlphaPot
 
Die subway pass ofzo met conquest is echt een rape-map. met ze alle op de vloer liggen met een 320mm slug en ammo boxes en je komt er never nooit door heen. Jammer dat sommige maps beter in mw3 hadden kunnen zitten..

en rus wint bijna altijd, tenzij je echt als team samenwerkt win je als US
 
Ja inderdaad. ik vind metro en bazaar klote maps. Echt waar. Geef mij maar lekker die grote dingen!
Morgen middag laatste tentamen dus daarna zeker ff knallen!!
 
Het begin van Metro is wel leuk
 
Ik vind Metro meestal wel grappig, gewoon spammen en zoveel mogelijk mensen afschieten en dan sterf je weer. Proberen stand te houden haha, dit lukt meestal het beste bij het gedeelte van metro waar die toegangspoortjes etc. zijn.

Beetje rambostijl xD
 
Ja inderdaad. ik vind metro en bazaar klote maps. Echt waar. Geef mij maar lekker die grote dingen!
Morgen middag laatste tentamen dus daarna zeker ff knallen!!

Heb op bazaar een keer een epic gevecht meegemaakt, dikke clash tussen de twee complete teams. Op een gegeven moment dacht ik **** it en ging ik met mn mortier in die gang knallen, regende killassists :D
Heb je skype Ice? Kunnen we ff samen een potje ownen, is te lang geleden :)

Ik vind Metro meestal wel grappig, gewoon spammen en zoveel mogelijk mensen afschieten en dan sterf je weer. Proberen stand te houden haha, dit lukt meestal het beste bij het gedeelte van metro waar die toegangspoortjes etc. zijn.

Beetje rambostijl xD

Bij die toegangspoortjes kan je echt hard knokken inderdaad, mooi is dat. Heerlijk om daar support te liggen zijn. Op dat laatste end vandaag met een RPG flink wat kills gemaakt, was ook lache, doe ik anders nooit :rolleyes:
 
ik ben altijd wel pissed als ik gekilled wordt door een rpg, vooral als je hem aanziet komen
 
Welk level zijn jullie btw? Ik ben level 20, bijna de javelin vrijgespeeld en voor de rest heb ik veel punten in de supportkit.
 
Welk level zijn jullie btw? Ik ben level 20, bijna de javelin vrijgespeeld en voor de rest heb ik veel punten in de supportkit.

Bijna level 12.. damn ik wil die Javelin ook speel namelijk ook altijd engineer.
 
In Caspian Border is vliegen makkelijk. Ik was toenstraks in die woestijn van Firestorm met een S35 ofzo??? Dat zoog echt hard srs. Heb nog ff vraagje: Als je op snelheid bent en R2 loslaat. Dan hoef je R2 niet meer in te houden toch? tenzij je eerst afremt met L2!?


edit: Me eerste kill in jet :o. Daarvoor alleen maar suicide door tegen ze op te vliegen :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Vind kills maken met jets ook lastig man, zeker zonder heatseakers.
 
Ook zonde van je tijd om andere jets proberen te vernielen met alleen een machinegun aanboord, kan je beter ground targets kapot maken. Machinegun zelf gebruik ik alleen als ik op 1 lijn zit met een andere jet en het verstandiger is om deze te gebruiken ipv headseakers (ivm lock-on tijd en flares).

Ik ga spelen btw. Wacht op mij, ik zie jullie op het slagveld.
 
Nee ik heb geen skype mcm, maarre wtf? je zit toch op een playstation?
Koop gewoon een headsetje van 20 pleuro ofzo.. de mijne doet et ook nog steeds perfect van Datel ofzo.
Ik ben zelf pas level 5 of zo ik weet het niet eens, let er niet op en vind bijna alle wapens die ik nu ben tegen gekomen best schijt :o Behalve de eerste sniper!
 
Ja ik heb er nog eentje in Amersfoort liggen volgens mij... Superpauper, I know.
 
Xbox add me "FOR2A BRUTA"
 
Het squad systeems op de ps3 is echt ruk. Zit je eindelijk in een squad, ga je ingame wordt de groep alsnog uit elkaar getrokken.

Hopelijk patche ze dat snel.
 
k*t snipen lukt voor geen meter bij mij,
 
Back
Naar boven