MuscleMeat

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga zo ook weer :) Kan tot 1 uur 's nachts weer aan de gang.
 
Ik ga zo ook weer :) Kan tot 1 uur 's nachts weer aan de gang.

Jezus.. Wat doe jij in het dagelijks leven dat je zo absurt veel tijd hebt om te gamen??
Ik ben er denk ik na het eten wel een uurtje of twee pinda, kan je mij toevoegen?
 
Jezus.. Wat doe jij in het dagelijks leven dat je zo absurt veel tijd hebt om te gamen??
Ik ben er denk ik na het eten wel een uurtje of twee pinda, kan je mij toevoegen?
Ik heb geen leven, dat is juist het probleem. Zit ook in mn deload weekje dus veel trainen hoeft ook niet :D Ik ga ook even eten nu, daarna ga ik erop. Ik invite je dan wel.
 
KOM ONLINE PEANUTJE! IK WIL OWNE MET DIE JET! straks ff samen in tank pwne ofzo?
 
Mm ik kom zo mijn minions, ik ben nu bezig met eet.
Wij waren gister ook wel goed bezig samen man :) Je vult mij aan ik vul jou aan enzo.
 
Iemand ook problemen met vast lopen van ps3 bij BF3?
Ik heb sinds kort een probleem met vastlopen bij BF3, ik ben doodgegaan in de Campaign, maar zodra ik daar weer wil beginnen, en mijn ps3 weer gaat laden loopt hij vast. Hij staat gewoon op loading etc en zodra het beeld zwart wordt en normaal het blokje met loading weggaat, loopt min ps3 vast. Ik heb dit probleem nu altijd, dus ik kan niet verder in de campaign of moet helemaal weer opnieuw beginnen en heb k vrij weinig zin in.

Iemand idee hoe dit op te lossen?
 
Mm ik kom zo mijn minions, ik ben nu bezig met eet.
Wij waren gister ook wel goed bezig samen man :) Je vult mij aan ik vul jou aan enzo.
Ah wat leuk, we hebben een stelletje. :heart:

Ik word echt gek van die lag. :mad:
 
Waarom überhaupt singleplayer spelen ;)

Zin om te tanken op caspian border, heb nu echt gruwelijke unlocks :D
 
Net jets guided missiles unlocked om tanks af te schieten
 
Werken die een.beetje?
 
Werken die een.beetje?

Als je die incombinatie doet met beam scanning ( sneller locken) wel redelijk ja :D alleen voor beam scanning lever je dus weer een 1ste vehivle perk in

---------- Post toegevoegd Wed 2 Nov 2011 om 18:41 ----------

Met dat Battlefeed kunnen we toch ook een of ander clan maken, kunnen we niet een of andere DBB ps3 clan creëren
 
Arydan gone? :O
 
Lijkt me opzich wel een leuk spel. Maar niet heel veel zin om het te kopen, om online te kunnen spelen.
 
Gister steeds ace squad met Pinda, huisgenoot en een maat van me :D Komop Stef, vanacht ff 1 potje?
 
Nee sorry man. Morgen moet ik stage lopen...
Gaat nu wel lekker telkens! 15+ kills en <6 deaths :)
 
Laatst bewerkt:
Heb hem vanmiddag een aantal uur op de ps3 gespeeld en nergens last van.
 
Geen last van! Laatste paar potjes met arydan en pinda goed geowned! Kon ik helaas niet van hun zeggen :mad:
:trollface:
 
Back
Naar boven