XXL Nutrition

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je begint met alleen machinegun, heb net flares vrijgespeeld voor jets, zou me moeten helpen aan wat meer airtime. Heb wel moeite met mn k/d ratio als ik vlieg, vehicle disables oke, maar geen kills nog.

Zit ik als een idioot andere enemy jets proberen te locken :o.
 
Bweikk mn kill/death ratio is momenteel 0,45 :(
Heb int begin wat te veel rond zitten klooien en heb het nu moeilijk om hem weer hoger te krijgen.

Voeg me toe op xbox of battlelog: MrBaker7

Speel even TDM en je hebt zo een positieve K/D ratio, ik zit momenteel op 1.85 dacht ik, zal wel bijna 2000kills hebben.
 
Wat zitten jullie allemaal druk te maken over je K/D, ik sta vaak boven aan met een k/d van 0.8 of lager, als je maar gewoon nuttig bent voor je team, en voor de match door voertuigen uit te schakelen, bases te veroveren, mensen reviven, ammo droppen, repairen enz.
Maak nooit heeul veel kills in een potje eigenlijk
 
Laatst bewerkt:
Ligt puur aan de maps bij mij. Operation metro ofzo wel. Vind kills maken meer iets voor rush, speel meestal conquest :P
 
Ik doe de objectives (+assisteren) in combinatie met kills, hoe meer er gedood worden des te makkelijker je kan opschuiven ;)

Zalig filmpje dit:
http://www.youtube.com/watch?v=G6PdL9dKGGA

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 04:27 ----------

Ligt puur aan de maps bij mij. Operation metro ofzo wel. Vind kills maken meer iets voor rush, speel meestal conquest :P

Conquest vind ik zelf nogal boring, nog maar zelden echte leuke potje gehad. In bfbc2 deed ik ook meestal rush.
 
Level 17, yeah buddy.
Co-op is wel oke, erg vet dat je via co op wapens voor multiplayer kunt vrij spelen. Duurt wel ff maar dan heb je ook iets wat je niet snel voorbij ziet komen.
Volgendeweek dinsdag tm die week erop dinsdag vrij genomen maar niet voor bf hahaha

groter is beter
 
Dit spel is echt slecht voor je nachtrust :P
 
damn had net tijdens rush ontzettende quad kill, kwam een groepje van 5 de hoek om, met m16 allemaal neergemaaid jeeeej
 
damn had net tijdens rush ontzettende quad kill, kwam een groepje van 5 de hoek om, met m16 allemaal neergemaaid jeeeej

Net? Als in... Je post dit om 7u en heb de hele nacht gespeeld? :P

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 13:17 ----------

Trouwens ik heb choppers nu best wel onder de knie maar echt veel punten scoren lukt me niet. Eindig meestal een beetje in de middenmoot qua punten. Hoe is dat bij jullie?

Van die jeeps met meerdere mensen erin zijn echt pinata's trouwens :P
 
COD MW3 is al besteld maar als ik dit topic een beetje doorneem kan die direct terug en wordt het ook bf3 :)
 
Iemand up om de coop op hard even te halen? Zo ja, stuur even iets op PSN.
 
Ik begin er volgende week aan. Want ik zit nog steeds vast op dat ****ing vliegveld :(
 
Die tank met engineer is zo overpowered he xD

Yep zalig toch :)
Daarstraks nog ff geowned in een tank, had wel een sukkel bij mij in de tank zitten. Die heeft er echt niets van gebakken, hij heeft mooi punten meegenomen door de kills die ik maakte.

Die jet en heli lukken mij echt voor geen haar :p
Daarnet ook nog even jet geprobeerd, was de besturing nog wat aan het zoeken en had al racketten achter me aan. Met een looping de eerste wat kunnen ontwijken, maar dan was ik weer direct kapot. Ik spawn terug in een jet en word al terug tot moes geblazen voor ik in de lucht ben.

Had ook een epic death zojuist, gestorven door een brokstuk van een jet dat op mijn kop viel :D ik lag strijk.
 
fuuuuu :fa:

Echt niemand die op de pc speelt :eek: ?
 
iemand die tips heeft over hoe ik met vliegtuig punte moet score, ben poep slecht maar kan wel in de lucht blijve. Alleen punbte lukt met niet. speel op xbox is denk ook lastiger dan pc
 
fuuuuu :fa:

Echt niemand die op de pc speelt :eek: ?

Pc lijkt me niet echt het medium ervoor alhoewel ontelbaren beweren van wel :) ik heb het nooit gemoeten in alle geval
 
Bwah, ik kan echt voor geen meter precies mikken met een xbox console, met een pc en een muis is dat 20x easier.

Hoeveel keer ik me al niet voor mn kop wou schieten na het op een haar na missen van een mannetje, waarna ie mij neerknalt..
 
Back
Naar boven