Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Sow dit wknd nieuwe kaart gestoken en non stop zitten gamen jongens wat is deze game uber bruut.
Speel het nu nog maar op medium en moet al zeggen dat het er echt super goed uitziet.

Binnen halve dag van rang 4 naar 11!!!
 
Ben meestal engineer, dan met die kleine AK met grip, red dot.. heerlijk.
Ben alleen nog niet echt goed
 
Als je rush speelt en je bent aan het defenden zijn mijnen echt ziek goed, constant 500 punten voor het killen van een tank met 2 mensen erin, ook nog even die expl perk nemen voor extra mijnen.

Nog een pro tip: Als je assault bent kun je je C4 refreshen met je ammo pack, je kunt er max maar 7 neer leggen maar dan heb je ook wel een zieke boem.
 
Als je rush speelt en je bent aan het defenden zijn mijnen echt ziek goed, constant 500 punten voor het killen van een tank met 2 mensen erin, ook nog even die expl perk nemen voor extra mijnen.

Nog een pro tip: Als je assault bent kun je je C4 refreshen met je ammo pack, je kunt er max maar 7 neer leggen maar dan heb je ook wel een zieke boem.
Support bedoel je :D
 
Can't see goddamn mother****ing shit tijdens dat klotelevel van night watch...potverdomme zeg opt eind
 
Altijd één fameuze k*tflikker die me potverdomme neerknalt...Vuile aarskonijnen, kben er nog niet klaar mee:mad:
 
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUAArk

Edit, we zijn er eindelijk door...Nu ist rock and a hard place...hopelijk niet al te moeilijk

Fucking crazy.gif
 
Laatst bewerkt:
Heb net al die co-op missies uitgespeeld. WTF die zijn hard! En ik speelde ze dan nog op easy héhé :D

Heb ook maar een klein piswapen unlocked met die shit, zo'n retro handgun.
 
G36C unlocked... heerlijk wapen met silencer en RD, een javelin erbij + mijnen = instant win op rush als je aan het defenden bent hehe.
 
aks74u.png


Heerlijk wapen!
 
****ing bruut spel nog steeds! Choppers en tanks zijn de shit. Jets vind ik geen kloot aan, niet echt een toegevoegde waarde, ik schiet ze zelf ook veelste makkelijk de lucht uit. Ik heb alleen nog wel veel problemen met teamspeak. Dan hoor ik mcm bijv. het hele potje niet of de stemmen kraken en vallen veel weg. Terwijl dit bij mw2 minder het geval was. Waar ligt dit aan??
 
****ing bruut spel nog steeds! Choppers en tanks zijn de shit. Jets vind ik geen kloot aan, niet echt een toegevoegde waarde, ik schiet ze zelf ook veelste makkelijk de lucht uit. Ik heb alleen nog wel veel problemen met teamspeak. Dan hoor ik mcm bijv. het hele potje niet of de stemmen kraken en vallen veel weg. Terwijl dit bij mw2 minder het geval was. Waar ligt dit aan??
Ligt aan het spel zelf, toch? Zelfde voor dat squadsysteem, werkt ook voor geen meter.
 
Klopt. Trouwens echt haat aan mensen die MIJN chopper jatten voor mn neus en hem vervolgens na 30 seconden crashen :fuu:

en operation metro is echt een waardeloze camp/rape/noobtube/rpg map. Die ga ik lekker nooit meer spelen:) De andere maps zitten wel echt heel goed in elkaar!
 
Ja die mics is idd veel gezeik mee, volgens mij gaan ze dat patchen (online veel klaagzang op de fora).

Die javelin is wel gruwelijk op grote maps maar in die tunnel bijvoorbeeld héb ik liever een rpg-7, om tanks heenrennen, om hoekjes poppen met zo'n ding. Iemand al de support-geweren na de m60e geprobeerd?
 
geen last met teamspeak maar zitten op een private server mss daarmee (heb der ook geen verstand van), begin ook wel wat beter te worden nu, enkele rondes toch al in de top 3 geeindigd :p
 
Vind rush operation metro wel vet.
 
die is wel vet om met een goed team als US te spelen en dan RU helemaal terug te dringen tot hun eigen basecamp met conquest :p
 
Back
Naar boven