Fitness Seller

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die server filters werken ook lekker op de pc :S godver! zet ik password protected servers UIT! krijg ik nog 3x een password server bij quick match...
 
Ik dacht er ook aan hem terug te brengen / verkopen maar hou hem toch maar en ga er vanuit dat ik hier ook nog wel beter in wordt. Maar scores als 1-13 en 1x een bom plaatsen ofzo is ook niet echt fun ofzo
 
Ik dacht er ook aan hem terug te brengen / verkopen maar hou hem toch maar en ga er vanuit dat ik hier ook nog wel beter in wordt. Maar scores als 1-13 en 1x een bom plaatsen ofzo is ook niet echt fun ofzo

ach ik stond gisteren 1e met een 0-1 kill death ratio.. was natuurlijk wel constant bezig met vlaggen innemen als bijna enige van mijn team
 
Hoe lukt het je om alle vlaggen enzo in te nemen zonder kills te maken of dood te gaan? Ben je onzichtbaar ofzo? :p
 
nee met een tank en goed defenden en snel rijden :p
 
Haha oke, de keren dat ik in een tank zat werd ik aan puin geschoten en ik ging 2x in zon straaljager en voor ik de lucht in was was ik al kapot
 
Als ik speel dan speel ik met AKS-74U. Nu wil ik die customizen. Nu zit de kobra en laser sight erop maar ik vind het niet fijn. Dan speel ik nog liever met iron sight. Hoe pas ik dat aan op de PS3? Ik zie het namelijk nergens staan ???
Kan wel de wapens van de Amerikanen aanpassen (M4A1 en de M16A3 enzo)
 
Ik dacht er ook aan hem terug te brengen / verkopen maar hou hem toch maar en ga er vanuit dat ik hier ook nog wel beter in wordt. Maar scores als 1-13 en 1x een bom plaatsen ofzo is ook niet echt fun ofzo
Ik kreeg eerst alleen maar dat soort scores, was niet heel leuk idd maar als je ff door speelt wordt je zo beter en is het ook een stuk leuker.

Als ik speel dan speel ik met AKS-74U. Nu wil ik die customizen. Nu zit de kobra en laser sight erop maar ik vind het niet fijn. Dan speel ik nog liever met iron sight. Hoe pas ik dat aan op de PS3? Ik zie het namelijk nergens staan ???
Kan wel de wapens van de Amerikanen aanpassen (M4A1 en de M16A3 enzo)
Op vierkantje drukken als je dood bent.
 
welk lvl is iedereen hier ben wel benieuws, ben zelf maar 16 :( dus schiet nog niet echt op.

Ik ben level 30, alles voor support vrijgespeeld en ook een heel end op weg met engineer. Uit mn hoofd ruim 30 uur gespeeld nu. Heb wel wat bad company 2 ervaring onder mn riem moet ik er bij zeggen maar ik ben ook geen held. Als ik een server van begin tot eind speel en ik eindig niet bij de top 3 ging t wel matig voor mijn doen :p

Tip: Als je een server joined vergelijk dan meteen de k/d ratio van jou team met de vijand. Als t echt belabberd is switch team of server. Van met slechtere gasten spelen leer je niks en in bf3 gaat het om teamwork en objectives dus is het cruciaal dat je jezelf omringt met een goed team. Ik heb een win/loss ratio van bijna 2 volgens mij terwijl ik 20% quit.
 
Guys, weet iemand of je je stats en levels kan resetten?
Mijn broer heeft er wat op zitten spelen en mn K/D ratio is echt belabberd.
Ik ben ook nog maar op level 7 dus :)

BTW hoe kan je quitten uit een spel? Ik kan dat alleen doen tijdens het spelen, niet tijdens de pauzes tussen 2 spelltjes bijvoorbeeld, echt gay dit.
 
Waarom zou je dat willen, bf3 is echt niet het spel waar mensen naar k/d ratio kijken en als je pas level 7 bent trek je dat gemiddelde makkelijk omhoog. En als dat wel zou kunnen zou je dikke leegloop hebben in de pauze, ik snap dat wel al vind ik t ook k*t. Je kan wel vrienden joinen via PSN ;)
 
Toch beter leegloop tijdens de pauze dan tijdens het spel?
En nee ik weet wel dat k/d ratiop niet belangrijk is, maar ik en mijn vrienden kijken er wel naar op battlelog héhé :D
 
Even een vlug vraagje. Zitten er nu zowel PC spelers als PS3 speler tegen elkaar te spelen? Ik was gister weer online aan het knallen, maar sommige schieten zo snel en gelijk raak dat ik flashbacks krijg van ''Soldier of Fortune'' op de PC... :D

-Leon
 
Sorry Leon, ligt toch echt aan jou :D

Met leegloop bedoel ik dat veel mensen tegelijk weg gaan, dat komt bijna nooit voor tijdens het spelen maar zou wel zo gaan in de pauze lijkt me.
 
Wel een goede tip van dat team switchen. Ik deed steeds quick match maar het is zeker sowieos handiger een server te joinen?
 
Sorry Leon, ligt toch echt aan jou :D

Met leegloop bedoel ik dat veel mensen tegelijk weg gaan, dat komt bijna nooit voor tijdens het spelen maar zou wel zo gaan in de pauze lijkt me.

Dan toch maar MW3 halen.. :D

Ik moet denk ik gewoon even wennen weer. ;)

-Leon
 
Bij MW3 zie je de vijanden veel sneller, bij BF3 heb ik de helft vd tijd niet eens door waar iemand me nou weer vandaan heeft gekilled. MW3 is easy

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 16:00 ----------

lol dieren mishandelen? Je maakt gewoon een rat af, in zoveel spellen kun je honden enz. afschieten
 
Back
Naar boven