AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

scar h is nu men favo wapen, hier maak ik tenminste lekkere kills mee.. en nog een paar points en ik heb die canister shell op mijn tank, ga ik ook lekkere kills mee scoren :p

Canister Shell + Thermal Optics = win :D
 
wat is canister shell dan

wie weet wanneer de volgende update is voor pc ?
 
Heb laatst een m4 unlocked maar wat is daar beter aan dan de m4a1 die je in het begin al hebt?
 
die m4 schiet in bursts als ik het goed heb

@ tartarus

ah okay, maar dat heeft toch haast geen range? :P
 
Nou, in de level met die mijn in het midden :P schiet je vanaf buiten tot halverwege die mijn gewoon headshots/double/triplekills :D
 
Ik vind die canister shell echt suf. Meestal de HMG met thermal optics dit met reactive armor

Vind die LMG makkelijker kills maken dan die HMG en Canister Shell range is best prima, anders gewoon je kanongebruiken voor range ;) En vind Autoloader toch te cruciaal versus andere tanks om Reactive Armor te pakken. Hoe goed is Reactive Armor precies?

ah okay, maar dat heeft toch haast geen range? :P

Vind t echt meevallen, en switchen tussen Canister Shell en kanon is brute damage op infantry.
 
weet iemand welke gun weinig recoil heeft, speel op xbox en ben vrij noob :P. vind die ake... ofzoiets wel nice maar weet niet of er een betere is,
 
g36c ook niet veel recoil.
 
Rocket Pods unlocked op de jet

images?q=tbn:ANd9GcSmpvzJChcghygT-aPVJrHOeeERTiXeSN2i4q9gklXn3tXBecuDs9PHw14hJA.png
 
Ben level 18, is vrij rap gegaan (lol vind ik dan)

Vooral engineer, lekker mijnen wegleggen tegen die k*t tanks

Wordt wel een beetje afhankelijk van de (c)heat-scope. Zal wel heel erg wennen zijn als ze die terug tunen in de volgende patch .

Snipers vind ik pussies . (flamen maar F U k*t pussy snipers!) Wie gaat er nou een half uur aan de rand van de map zich verstoppen als een bitch. ... pffff

Moet eigenlijk support op levelen, maar dat gaat niet echt snel met die standaard schijt gun zonder scope
 
Ben level 18, is vrij rap gegaan (lol vind ik dan)

Vooral engineer, lekker mijnen wegleggen tegen die k*t tanks

Wordt wel een beetje afhankelijk van de (c)heat-scope. Zal wel heel erg wennen zijn als ze die terug tunen in de volgende patch .

Snipers vind ik pussies . (flamen maar F U k*t pussy snipers!) Wie gaat er nou een half uur aan de rand van de map zich verstoppen als een bitch. ... pffff

Moet eigenlijk support op levelen, maar dat gaat niet echt snel met die standaard schijt gun zonder scope
Welke cheat-scope?
 
IR scope ;) Ik vind het niets omdat het maar 1x zoom is.
 
IR scope ;) Ik vind het niets omdat het maar 1x zoom is.
1x zoom ftw :P, ik kan niet richte met 3.4/4x etc weet niet wrm :P maar is wel op xbox dan pc lijkt me makkelijker
 
Ik heb nog nooit echt shooters gespeeld, maar wil het wel eens proberen. Is dit een goed spel als je er geen ervaring mee hebt? Of is call of duty: mw3 dan beter?
 
Back
Naar boven