MuscleMeat

Het Battlefield topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

1x zoom ftw :P, ik kan niet richte met 3.4/4x etc weet niet wrm :P maar is wel op xbox dan pc lijkt me makkelijker

met 4× is het wat moeilijker om accuraat te richten op een bewegend doelwit, omdat je meer sway hebt. Ik vind dat ook niet fijn
 
Mw3 is een k*tspel maar het is wel makkelijker om iemand daadwerkelijk te killen bij bf moet je tenminste echt goed richten.. De vorige cod series zijn leuker maar op dit moment zou ik voor bf gaan
 
Vind die LMG makkelijker kills maken dan die HMG en Canister Shell range is best prima, anders gewoon je kanongebruiken voor range ;) En vind Autoloader toch te cruciaal versus andere tanks om Reactive Armor te pakken. Hoe goed is Reactive Armor precies?



Vind t echt meevallen, en switchen tussen Canister Shell en kanon is brute damage op infantry.
Reactive armor houdt de eerste 2 of 3 rpgs tegen, daarna is het niets meer.
 
Mw3 is een k*tspel maar het is wel makkelijker om iemand daadwerkelijk te killen bij bf moet je tenminste echt goed richten.. De vorige cod series zijn leuker maar op dit moment zou ik voor bf gaan
ok thanks. Ik ga op zoek naar een pack met battlefield 3+controller. Als iemand weet welke internetshop of winkel dat verkoopt, mag je het mij altijd zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog nooit echt shooters gespeeld, maar wil het wel eens proberen. Is dit een goed spel als je er geen ervaring mee hebt? Of is call of duty: mw3 dan beter?

Bf is echt een tactische teamplay shooter. CoD is gewoon rennen en schieten. Net wat je leuk vind.
 
Ze zullen alletwee ontzettend frustrerend zijn in het begin als je nooit shooters speelt, dat kan ik je beloven.

Als ik je er een aan zou moeten raden, zou dat toch BF3 zijn.

Al was het maar omdat je gewoon meer keuze hebt in wat je wil gaan doen.

Ben je niet snel (reactie), en suck je gewoon hard , dan kun je je broek volschijten aan de rand van de map en "sniper" worden.

Ben je niet snel, en suck je gewoon hard, kun je gaan vliegen of tank rijden.

Met bf3 is het ook makkelijker om je een beetje op de achtergrond te houden en terug te trekken als het allemaal een beetje te chaotisch wordt.

Het is soms nog wel een complete chaos dat je wordt aangeschoten van letterlijk alle kanten, maar over het algemeen kun je nog aardig overleven door een beetje voorzichtig te zijn en je zelf goed te positioneren, en desnoods te campen.

Bij Call of Duty is het echt alleen maar rondrennen en sprayen.

Tip :

* Als je nieuw bent, join een squad en volg ze. Liefst een squad van hogere rank players.
Kun je gelijk zien welke route ze nemen (ZO belangrijk), en hun de eerste schoten laten lossen als er vijanden op je pad komen.

* Probeer altijd dekking in de buurt te hebben, als je beschoten wordt en hij begint eerst met schieten probeer niet terug te schieten maar duik achter een muur of rots en peer hem.
Je MOET hun eerst spotten anders moet je gewoon rennen als je gun nog crap is .
Probeer dus niet de enemy te vinden en terug te schieten als je weet dat hij jou al gezien heeft, maar jij hem nog niet.
Gewoon wegwezen totdat je weet dat hij niet meer weet waar je bent.

* Ga niet stilstaan op de map tenzij je achter dekking zit . Blijf altijd bewegen tenzij je aan het schieten of mikken bent.

* Loop nooit in een recht lijn, en wees niet bang om te springen als een mietje als je wordt beschoten op weg naar de dekking.



Als je er in je eentje op uit trekt zomaar een kant op wordt het een grote frustratie, zeker in het begin als je nog geen scope op je gun hebt en niet weet welke route de vijand meestal neemt.

p.s: Probeer de map "crossing of the seine" of zo te vermijden je eerste paar games. Is echt HEEL frustrerende map als je nieuw bent.

Ik speel al aardig wat jaren shooters en ook battlefield, maar na het eerste uur (die map ^) heb ik de zooi gelijk ge-deinstalleer uit frustratie . IEDEREEN is daar aan het campen en ik vind het eigenlijk gewoon een k*t map.
Gisteren had ik voor het eerst een degelijke score (14 kills, 2 deaths), en dit was eigenlijk vooral door anderen het chaotische RPG en nade explosie feest in de smalle gangetjes te laten doen, zelf net op de rand van de actie te blijven en doordringers in hun rug te schieten , of de laatste kogel te geven als ze al op low health zaten :o
 
Laatst bewerkt:
Beetje gefrustreerd omdat je vaak wordt afgeknald door snipers :D
Vind het wel lekker om af en toe een potje te sniperen. Iemand knifen om zijn dogtags heeft ook wel wat :) Stukken beter dan bij Call of Duty. Knifen jullie veel?
 
Bf is echt een tactische teamplay shooter. CoD is gewoon rennen en schieten. Net wat je leuk vind.
Dan heb ik liever tacktische teamplay, bedankt voor de verheldering, karma.

Ze zullen alletwee ontzettend frustrerend zijn in het begin als je nooit shooters speelt, dat kan ik je beloven.

Als ik je er een aan zou moeten raden, zou dat toch BF3 zijn.

Al was het maar omdat je gewoon meer keuze hebt in wat je wil gaan doen.

Ben je niet snel (reactie), en suck je gewoon hard , dan kun je je broek volschijten aan de rand van de map en "sniper" worden.

Ben je niet snel, en suck je gewoon hard, kun je gaan vliegen of tank rijden.

Met bf3 is het ook makkelijker om je een beetje op de achtergrond te houden en terug te trekken als het allemaal een beetje te chaotisch wordt.

Het is soms nog wel een complete chaos dat je wordt aangeschoten van letterlijk alle kanten, maar over het algemeen kun je nog aardig overleven door een beetje voorzichtig te zijn en je zelf goed te positioneren, en desnoods te campen.

Bij Call of Duty is het echt alleen maar rondrennen en sprayen.

Tip :

* Als je nieuw bent, join een squad en volg ze. Liefst een squad van hogere rank players.
Kun je gelijk zien welke route ze nemen (ZO belangrijk), en hun de eerste schoten laten lossen als er vijanden op je pad komen.

* Probeer altijd dekking in de buurt te hebben, als je beschoten wordt en hij begint eerst met schieten probeer niet terug te schieten maar duik achter een muur of rots en peer hem.
Je MOET hun eerst spotten anders moet je gewoon rennen als je gun nog crap is .
Probeer dus niet de enemy te vinden en terug te schieten als je weet dat hij jou al gezien heeft, maar jij hem nog niet.
Gewoon wegwezen totdat je weet dat hij niet meer weet waar je bent.

* Ga niet stilstaan op de map tenzij je achter dekking zit . Blijf altijd bewegen tenzij je aan het schieten of mikken bent.

* Loop nooit in een recht lijn, en wees niet bang om te springen als een mietje als je wordt beschoten op weg naar de dekking.



Als je er in je eentje op uit trekt zomaar een kant op wordt het een grote frustratie, zeker in het begin als je nog geen scope op je gun hebt en niet weet welke route de vijand meestal neemt.

p.s: Probeer de map "crossing of the seine" of zo te vermijden je eerste paar games. Is echt HEEL frustrerende map als je nieuw bent.

Ik speel al aardig wat jaren shooters en ook battlefield, maar na het eerste uur (die map ^) heb ik de zooi gelijk ge-deinstalleer uit frustratie . IEDEREEN is daar aan het campen en ik vind het eigenlijk gewoon een k*t map.
Gisteren had ik voor het eerst een degelijke score (14 kills, 2 deaths), en dit was eigenlijk vooral door anderen het chaotische RPG en nade explosie feest in de smalle gangetjes te laten doen, zelf net op de rand van de actie te blijven en doordringers in hun rug te schieten , of de laatste kogel te geven als ze al op low health zaten :o

Dit is echt een volledige uitleg; Karma is on your way !
 
Daarnet een te lekker potje gespeeld in grand bazar, conquest :D
33-2, topscorer, iets van een 7500 in game points.
Massaal veel kills met men Usas en met teamm8 in een tank, ging echt lekker.
(de 2 deaths zijn er van toen ik aan het repairen was).

Ben trouwens ook net rank 45 en alle classes op naar service star 2.
 
p.s: Probeer de map "crossing of the seine" of zo te vermijden je eerste paar games. Is echt HEEL frustrerende map als je nieuw bent.


Ik vind Métro juist een map met een big choking point wat nogal frustrerend kan zijn voor de verliezende partij
 
ja dat is zeker waar ^

Maar om de een of andere reden vind ik die map toch minder vervelend dan "crossing"

Oh en over snipers, ... snipers zijn geen teamspelers, probeer je wat vlaggen te cappen kom je erachter dat je halve team als een bangeschijterd aan de rand van de map ligt ...

Of, zit je in een bruut vuurgevecht wat echt super gaaf is in en rond een gebouw of zo, hoor je zo'n chicken shit van een halve kilometer "piew ... piew..." op je schieten.

Lafaards ... ze interrupten de flow van het spel als er teveel zijn .
 
Daarnet een te lekker potje gespeeld in grand bazar, conquest :D
33-2, topscorer, iets van een 7500 in game points.
Massaal veel kills met men Usas en met teamm8 in een tank, ging echt lekker.
(de 2 deaths zijn er van toen ik aan het repairen was).

Ben trouwens ook net rank 45 en alle classes op naar service star 2.

Nice. Ik ben al ruim onderweg naar service star 2 met engineer en support, assault wil ik af en toe ook nog wel spelen (m416 pewpew maar geen boeiende unlocks upcoming) ben nu level 39. Maar recon echt... Speel m af en toe met DOA maar die class vind ik echt geen ruk aan om te spelen. Unscoped mk1011 nog wel doable op medium range. Probeerde ook met een maat c4 op een mav te prakken maar dat hebben ze dus gepatched ofzo blijkbaar ???

Ik vind Métro juist een map met een big choking point wat nogal frustrerend kan zijn voor de verliezende partij

Ja als je in een butt-team zit is dat ff afzien maar ik vind dat daar altijd prachtige intense gevechten worden gevoerd. Alleen als je tegenstanders rpg-geil zijn is t k*t :o
 
Je hebt wss nog niet met goeie snipers gespeeld dan.
Er zijn er maar weinige die de class spelen, dat ze iets bijbrengen.
Die T-ugs is echt super handig, dat vliegtuigje vind ik echt super slecht.
Helft van de tijd pakt hij de spots niet aan, en buiten spotten kan je er ook
niets mee.

Als je 45 bent en je wil naar die rank met de arend +1, dat kost je al +240.000 punten. Dat gaat nog wel wat duren voor je max rank bent :p

Doa is wel netjes, maar usas is echt 10x beter, je gaat er echt van houden als je hem hebt (rank 43).
 
Je weet dat het vliegtuigje automatisch mensen spot alstie laag genoeg en in de buurt vliegt? En dat je hem kan landen en laten staan, dat hij zelfs dan nog spot? Zoals een T-ugs dus. Of een vliegende motion sensor uit BC1/BC2 :P

Verder mee eens. 99% van de snipers zijn nutteloos.
 
Je hebt wss nog niet met goeie snipers gespeeld dan.
Er zijn er maar weinige die de class spelen, dat ze iets bijbrengen.
Die T-ugs is echt super handig, dat vliegtuigje vind ik echt super slecht.
Helft van de tijd pakt hij de spots niet aan, en buiten spotten kan je er ook
niets mee.

Als je 45 bent en je wil naar die rank met de arend +1, dat kost je al +240.000 punten. Dat gaat nog wel wat duren voor je max rank bent :p

Doa is wel netjes, maar usas is echt 10x beter, je gaat er echt van houden als je hem hebt (rank 43).

Nee klopt ook wel maar dat komt omdat ik eigenlijk alleen echte recon guns gebruik op medium range en dan zonder scope of 4x zoom. Speel wel af en toe coop dus hoop de M39 vrij te spelen, die zag er wel gruwelijk uit :D t-ugs vind ik niks tbh, vliegtuigje is wel tof maar t zuigt hard dat je er geen c4 meer op kan plakken :( En heb zin in de USAS ja maar voorlopig is de DOA de beste die ik heb. Kan ook schieten tijdens het reloaden, weet niet of dit de bedoeling is... Welke snipers vind jij relaxed dan? Hoop dat ik met een goed bodyshot met een M39 wel een kill maak straks...

Je weet dat het vliegtuigje automatisch mensen spot alstie laag genoeg en in de buurt vliegt? En dat je hem kan landen en laten staan, dat hij zelfs dan nog spot? Zoals een T-ugs dus. Of een vliegende motion sensor uit BC1/BC2 :P

Verder mee eens. 99% van de snipers zijn nutteloos.

Nee wist ik niet! Nice. En spotten gaat af en toe idd verdraaid lastig. Heb er nog geen roadkills mee kunnen maken trouwens :(
 
47-3

M60 met IR scope, extended mags, foregrip. ****ingbruut.

level 44 samen met mn broer ;P
 
Ben nog maar level 5, en tot nog toe bijna alleen maar TDM gedaan
 
Ben best wel aan de laatste tijd :)
Alle classes staan ongeveer gelijk. Score per minuut is al van 200 naar 300 gegaan. k/d van 1.20 naar 2.00 :)
gruwelijkste potje ooit was in damavand peak: joinde een potje, verliezende team. Ik pak scar h silenced en een tank. Wordt 2 keer gierig gekilled. Daarna weer tank en daar maak ik streak 15 mee. Stap uit en blijf rondom B lopen. scar h leeg, wapen opgepakt: die ook leeg: wapen opgepakt: ook leeg. werd toen gekilled helaas :( stond 44 -3 en daarna snel proberen naar de tegenpartij te sprinten voor winning killbetekende mn 4e death. Dikke topscore met 7000+ xp :) 15 headshots en.nog wat revives :D me gusta.. Verder speel ik normaal top 3 met k/d van 2.00 of hoger.
 
Back
Naar boven