MuscleMeat

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

HHahah ik heb MW3 gekocht maar ik heb er spijt van xD
 
Hij vliegt op zich wel netjes, maar hij doet geen uitzonderlijke dingen of zo. Zeker geen dingen die ik niet kan. Verder: een goede gunner is ook erg chill en ik vind het wel jammer dat hij allemaal korte stukjes laat zien van kills die niet bijzonder moeilijk zijn. Ik had liever één potje of streak gezien achter elkaar waarin hij achter elkaar mensen slacht in zijn chopper..

HHahah ik heb MW3 gekocht maar ik heb er spijt van xD
En terrecht!
 
Heb nu sinds eergisteren battlefield 3 en het is mijn eerste game op mijn eerste console (ps3) en vind het egt een vet spel ben nu bij de missie "Rock and a Hard Place" Ben vooral benieuwt naar de online actie en las ook dat ik vanaf morgen gratis battlefield 1943 kan downloaden is dat ook nog wat of niet?
 
Nice! Heb je hem gekocht aan de hand van jou topic? Je gaat er zeker geen spijt van krijgen..
BF 1943 is wel grappig als afwisseling vind ik, maar het is volgens mij vooral leuk als je dat vroeger daadwerkelijk heb gespeeld toen het spel nieuw was.
 
Hij vliegt op zich wel netjes, maar hij doet geen uitzonderlijke dingen of zo. Zeker geen dingen die ik niet kan. Verder: een goede gunner is ook erg chill en ik vind het wel jammer dat hij allemaal korte stukjes laat zien van kills die niet bijzonder moeilijk zijn. Ik had liever één potje of streak gezien achter elkaar waarin hij achter elkaar mensen slacht in zijn chopper..

Alstu :)
Dat filmpje is gemaakt uit deze twee potjes :

http://www.youtube.com/watch?v=mXyvJC5NyIM

http://www.youtube.com/watch?v=V08hRHyO7cc

Ik speel meestal als gunner, maar enkel als ik samen met mijn trainingspartner speel.
We hebben echt communicatie nodig. Als team is het echt zalig in een chopper.
 
Op de PC kom je er echt niet mee weg om gewoon zo lang te blijven vliegen zonder dat iedereen zich er mee komt bemoeien.

Het is nu zo dat beide jets achter je aan komen op de PC + zo'n 25% van de tegenstanders heeft een stinger die ook achter je aan komen met nog een andere attack heli.

kan je weer zien wat een noobs er op console spelen.

:trollface:
 
Op de PC kom je er echt niet mee weg om gewoon zo lang te blijven vliegen zonder dat iedereen zich er mee komt bemoeien.

Het is nu zo dat beide jets achter je aan komen op de PC + zo'n 25% van de tegenstanders heeft een stinger die ook achter je aan komen met nog een andere attack heli.

kan je weer zien wat een noobs er op console spelen.

:trollface:
Ik moest 4 weken geleden ook behoorlijk laag vliegen wou ik een heel potje overleven met m'n jet, af en toe omhoog vliegen met dat ding om een andere jet eruit te jassen en dan weer snel 3 meter boven de grond vliegen om niet geraakt te worden door die k*t Stingers.. Ben benieuwd hoe dat nu is, veel meer mensen hebben nu die Stingers bij zich.
 
Nice! Heb je hem gekocht aan de hand van jou topic? Je gaat er zeker geen spijt van krijgen..
BF 1943 is wel grappig als afwisseling vind ik, maar het is volgens mij vooral leuk als je dat vroeger daadwerkelijk heb gespeeld toen het spel nieuw was.

Heb de ps3 gekocht naar aanleiding van mijn topic en toen bf3 er bij gedaan als spel naar aanleiding van dit topic. Heb geen spijt dat zeker niet maar heb de single player nu bijna uit gespeeld ben benieuwt naar de online omdat de single player als slecht wordt beschreven terwijl ik die ook top vindt maar ik zal er wel te weinig kijk op hebben als leek.
 
Heb de ps3 gekocht naar aanleiding van mijn topic en toen bf3 er bij gedaan als spel naar aanleiding van dit topic. Heb geen spijt dat zeker niet maar heb de single player nu bijna uit gespeeld ben benieuwt naar de online omdat de single player als slecht wordt beschreven terwijl ik die ook top vindt maar ik zal er wel te weinig kijk op hebben als leek.
Als je de singleplayer top vindt (ik vond deze namelijk zuigen) wordt je zeker weggeblazen door de multiplayer ;)
 
Nice vids rybeara, hij heeft zeker wel skills :)
Ik moet zeggen dat hij natuurlijk ook wel mazzel heeft, want als de tegenpartij je uit de lucht wilt hebben dan ga je gewoon :)

Het enige waar ik nog moeite mee heb als chopper bestuurder is om te achterhalen waar nou die missiles vandaan komen als ik gelocked ben. Want ontwijken kan ik wel maar ik wil graag terug schieten anders blijf je vluchten.

Ik zoek ook echt nog een goede gunner partner op de ps3 met headset...

NICE! Er zijn al twee dingen uit het filmpje dat ik ook ga toepassen.. Dat is namelijk:
- Wanneer je flares als pilot nog op 'wait' staat, en je zit alleen in de chopper. Dan snel omwisselen naar de gunner en daar je flares gebruik.
- Zodra ik die heb verdient althans: quick reload wat betreft de missiles. Het is heel goed te zien dat hij gebruik maakt van de korte reload tijd!
 
Laatst bewerkt:
Zodra je een goede gunner hebt moet hij rondkijken waar de missile vandaan komt, wel goed te zien aan de rook baan die van de missile afkomt. :p
 
Ik druk altijd op R3 en draai snel een rondje of ik wat zie.. Werkt helaas niet altijd.
 
Als je de singleplayer top vindt (ik vond deze namelijk zuigen) wordt je zeker weggeblazen door de multiplayer ;)

Ik denk dat het er wel veel mee te maken heeft dat het mijn eerste spel is maar op het een beetje warrige verhaal na is het toch allemaal erg gaaf of zijn mijn standaarden te laag? :P
 
Ik denk dat het er wel veel mee te maken heeft dat het mijn eerste spel is maar op het een beetje warrige verhaal na is het toch allemaal erg gaaf of zijn mijn standaarden te laag? :P
Als je Call of duty en allerlei andere shooters hebt gespeeld is dit verhaal wel bekend terrein. Bad guys hebben een nuke en bedreigen de USA, Rusland krijgt de schuld en paar mannetjes redden de wereld, lang leve USA.
 
Als je Call of duty en allerlei andere shooters hebt gespeeld is dit verhaal wel bekend terrein. Bad guys hebben een nuke en bedreigen de USA, Rusland krijgt de schuld en paar mannetjes redden de wereld, lang leve USA.

Ik krijg tijdens het spelen wel een heel Amerikaanse boodschap door ja haha.
 
Ik krijg tijdens het spelen wel een heel Amerikaanse boodschap door ja haha.
Dan moet je eens Call of Duty MW 1 & 2 spelen, als je voor die game geen hekel hebt aan dat Amerikaanse patriottisme dan krijg je het daarna wel :roflol:
 
Back
Naar boven