MuscleMeat

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

DBB join my lil' squad!!! :D
(Check sig :D)
 
DBB join my lil' squad!!!
(Check sig )

Moet registeren. :(

Ik heb alle wapens ter beschikking, erg zijn wel meerdere sniper wapens beter dan sv98 :p

Ik vind alleen die bolt action snipers leuk om mee te spelen. Dat auto snipe gedoe is niks aan. ;p

Volgens mij zijn er maar 2 bolt action snipers toch? (sv98 / m40a5)
 

Usas is the beast ja lekkere shotgun.
En jij zei dat de noobs op console speelde :p
Wat een idioten bij de tegenstanders.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Dec 2011 om 19:32 ----------

Moet registeren. :(



Ik vind alleen die bolt action snipers leuk om mee te spelen. Dat auto snipe gedoe is niks aan. ;p

Volgens mij zijn er maar 2 bolt action snipers toch? (sv98 / m40a5)

yup
 
Voor in de openingspost, mijn psn: fcfifa_
 
(platform/naam DBB/naam BF/headset ja/nee)

xbox / Mistral8 / MrBaker7 / ja

Zet me er dan ook maar bij ;)
 
Whaha die gast kan gewoon sprayen met die gun :P Mooie demonstratie van de gun maar wel malloten zeg die ie afknalt, staan rondjes te draaien en naar t plafond te kijken enzo. Lekkere muziek wel trouwens.
 
Als je een scope op je gun zet, wordt de range dan ook beter?
Ik heb hier bvb ooit is een film gezien van een dude met een shotgun en huge scope.
Die kon ze gewoon op 100m neerknallen, gaat normaal gezien toch niet..

Kzou mn A-91 immers wat willen upgraden, echt een zalig gun, alleen die range hé..
 
Ja A-91 is idd supernice tot je range nodig hebt. Vind de G36 die je daarna krijgt ook erg relaxed. Voor zo ver ik weet veranderd er alleen iets aan het scope-gedrag maar niet aan de range van je bullets, wel heeft reflex sight bijv. iets minder last van recoil volgens mij.
 
die G-36 vind ik maar k*t.
weet niet waarom maar ie doet het gewoon echt niet goed bij mij..
De UMP heb ik ook, misschien ga ik daar eens wat mee aan de slag
 
Misschien andere scope proberen?
 
Edit; nvm
 
Laatst bewerkt:
MC headshot ken ik ook joinen?



ik heb 18 euro betaald via G2play ik had daar nog spaarpunten dus ik kon er nog eens 6 eurie vanaf halen.
 
MC headshot ken ik ook joinen?



ik heb 18 euro betaald via G2play ik had daar nog spaarpunten dus ik kon er nog eens 6 eurie vanaf halen ongeveer
Nice :p
Ja jongeh, kan je wel, ff registreren dann :p
 
zojuist gedaan :)
Nice :p Zal voor de gelegenheid een DBB forumgroep aanmaken voor de heavy boyz die van de servers willen gebruikmaken :p Moet nog eens kijken voor een BF3 server zal dat ergens volgende week doen want momenteel ligt m'n PC uit elkaar ???
Lol m'n moederbord werd kapot geleverd uit Nederland (Alternate.NL) dus ik stuur die terug, krijg ik een e-mail van een de Royal Botanic Gardens ergens in de UK dat ze een pakket van me hebben ontvangen en wat ze ermee moeten doen ???
Fail @post, kost me weer bakken geld voor verzending + geen PC voor 2 weken :s
 
Back
Naar boven