Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nice :p Zal voor de gelegenheid een DBB forumgroep aanmaken voor de heavy boyz die van de servers willen gebruikmaken :p Moet nog eens kijken voor een BF3 server zal dat ergens volgende week doen want momenteel ligt m'n PC uit elkaar ???
Lol m'n moederbord werd kapot geleverd uit Nederland (Alternate.NL) dus ik stuur die terug, krijg ik een e-mail van een de Royal Botanic Gardens ergens in de UK dat ze een pakket van me hebben ontvangen en wat ze ermee moeten doen ???
Fail @post, kost me weer bakken geld voor verzending + geen PC voor 2 weken :s
lol.... nou maar hopen dat ie ook daadwerkelijk aankomt dan,
hoop wel dat er meer mensen joinen van DBB trouwens.
kom op lui! :P
 
lol.... nou maar hopen dat ie ook daadwerkelijk aankomt dan,
hoop wel dat er meer mensen joinen van DBB trouwens.
kom op lui! :P
Ja, anders heeft het geen zin dat ik ga investeren in een BF3 server :p
+ die clan van me is al jaren dood, met jullie erbij kunnen we vast en zeker BF3 domineren xD
 
Ja, anders heeft het geen zin dat ik ga investeren in een BF3 server :p
+ die clan van me is al jaren dood, met jullie erbij kunnen we vast en zeker BF3 domineren xD
welke class speel jij vooral dan?
 
welke class speel jij vooral dan?
H4rdk00r Engineer brah :p
Die RPG's mollen echt alles, grappig bij snipers, zit er zo één uit een gebouw te snipen, wordt ik het beu omdat ie me al 3x heeft gedood, neem ik m'n RPG en schiet zn gebouw naar beneden :p
Welke class doe jij? :)
 
Laatst bewerkt:
ook Engineer ofcourse :P
ik vind dat gewoon het fijnst en je kan het meest.
zodra i support ben ofzo ken ik mezelf amper verdedigen tegen tanks etc.

en idd rpg's mollen alles
 
ook Engineer ofcourse :P
ik vind dat gewoon het fijnst en je kan het meest.
zodra i support ben ofzo ken ik mezelf amper verdedigen tegen tanks etc.

en idd rpg's mollen alles
Haha ja :p
Na wat levels speel je ook die EOD bot enz. vrij, grappige apparaatjes :rolleyes:
Verder zijn er teveel noobs die met tanks rondrijden en je proberen omver te rijden, dan is Engineer idd handig...
Misschien ga ik tesamen met Engineer ook de Sniper class opbouwen, mooie range en lekkere maps met veel schuilplaatsen :D
 
btw zojuist platoon gejoined.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 10:37 ----------

Haha ja :p
Na wat levels speel je ook die EOD bot enz. vrij, grappige apparaatjes :rolleyes:
Verder zijn er teveel noobs die met tanks rondrijden en je proberen omver te rijden, dan is Engineer idd handig...
Misschien ga ik tesamen met Engineer ook de Sniper class opbouwen, mooie range en lekkere maps met veel schuilplaatsen :D
idd ja, ik ben nu druk bezig voor mn javelin nog 7000 points in engineer class en dan heb ik em :D
 
btw zojuist platoon gejoined.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 10:37 ----------


idd ja, ik ben nu druk bezig voor mn javelin nog 7000 points in engineer class en dan heb ik em :D
Verdomme ik ben nog steeds level 3 ofzo, kan niet spelen zonder m'n heavy a$$ computer :( :'( Ik durf te wedden dat ik weer niks ga doen van zodra ik 'm terug in mekaar heb, 't is dan weer terug blok :(
 
da's wel balen man,
kun je nergens anders spelen dan?
 
da's wel balen man,
kun je nergens anders spelen dan?
Nopez, maar ja, aan de andere kant is het wel goed, omdat ik me dan verveel ga ik leren wat ik beter zou beginnen doen want maandag examen Engels & donderdag examen Frans ??? Geen middelbaar, hoger onderwijs which sucks more :rolleyes:
 
te veel snipende noobs ook, en die dan gaan wenen als ik hun afknal met g36c vanop afstand en hacker beginnen te roepen..


too bad you are playing on my server bitch, ban 4 life :p
 
te veel snipende noobs ook, en die dan gaan wenen als ik hun afknal met g36c vanop afstand
Daarom moet DBB een eigen server hebben, geen noobs, gooien we er dan gewoon uit :p
 
Daarom moet DBB een eigen server hebben, geen noobs, gooien we er dan gewoon uit :p

altijd welkom op mijn server :p als er vaste players zijn kan ik eventueel iemand wel beperkte mod rechten geven
 
altijd welkom op mijn server :p als er vaste players zijn kan ik eventueel iemand wel beperkte mod rechten geven
Mij kun je dan alvast tot vaste player rekenen van zodra ik mijn PC terug heb :D
Playahh :p
+ Enig bezwaar als ik jou server tussen m'n clanserverlijst zet? Gewoon kwestie dat er een server is waarop we kunnen spelen :p
 
Mij kun je dan alvast tot vaste player rekenen van zodra ik mijn PC terug heb :D
Playahh :p
+ Enig bezwaar als ik jou server tussen m'n clanserverlijst zet? Gewoon kwestie dat er een server is waarop we kunnen spelen :p

nee doe maar, maar hou er wel rekening mee dat als ik in de avond uren met mijn homies wil gamen dat er mogelijk mensen gekickt worden om plaats te maken :p
 
nee doe maar, maar hou er wel rekening mee dat als ik in de avond uren met mijn homies wil gamen dat er mogelijk mensen gekickt worden om plaats te maken :p
No problem brah :p
Kun je nog eens de IP enzo doorsturen? :P
Of heb je een GameTracker banner & Battlelog link? :p
+ Hoeveel slots zitten erop? :p
 
No problem brah :p
Kun je nog eens de IP enzo doorsturen? :P
Of heb je een GameTracker banner & Battlelog link? :p
+ Hoeveel slots zitten erop? :p

http://battlelog.battlefield.com/bf...-3358-462a-9897-57e9023588ad|Timko-s-Conquest|

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16 slots voorlopig omdat het mijn eerste server is en wou zien hoe dit loopt enzo, heb nog een maat met een 24 slot server en ts server, en misschien gaan we dan na verloop van tijd samen leggen voor meer slots en 1 server
 
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate/?returnUrl=|bf3|servers|show|44710b98-3358-462a-9897-57e9023588ad|Timko-s-Conquest|

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

16 slots voorlopig omdat het mijn eerste server is en wou zien hoe dit loopt enzo, heb nog een maat met een 24 slot server en ts server, en misschien gaan we dan na verloop van tijd samen leggen voor meer slots en 1 server

Ik wil anders ook wel bijleggen kunnen we met 3 de grootste kopen, wil dan wel full admin :p
 
Ik wil anders ook wel bijleggen kunnen we met 3 de grootste kopen, wil dan wel full admin :p

haha moet deze nog 2 maanden betalen sowieso , dan zie ik wel verder
 
WAt kost dat nou? 64p servers zijn immers het vetst.
 
Back
Naar boven